Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
El capitano

Co2

Recommended Posts

Welke materialen heb ik precies nodig voor co2 aan te sluiten( dmv propaangasflessen) en wat gaat het totaale plaatje kosten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is heel eazy man.weetje ik zou sowieso alles nieuw kopen het beste merk vind ik van dimlux want die is meer dan een CO2 regelaar en sensor!als je uit noord Holland komt zou ik even langs Grow center noord gaan en als je meer in het zuiden zit naar tch in Reeuwijk die jongens kunnen je alles rustig uitleggen en erbij pakken dan zie je het allemaal met eigen ogen dat is altijd beter.als je tijd hebt zou ik gewoon even langs gaan voor en koffie nog gezellig ook!!psmook genoeg te vinden online Google maar zelf zien is beter.van dimlux kost 800 euro compleet dan heb je ook wat de goedkoopste is volgens mij van super pro Carbon 300 euro bij binnenthuincentrum.nl..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey smokecloud bedankt voor de tips ! Ben van de week idd naar reeuwwijk gereden en idd heel veel handige tips gekregen. Alleen op dat moment sta je met zoveel vragen dat je de helft vergeet haha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is niet zo moeilijk man als je het in huis hebt heb je het zo gemonteerd en ingesteld echt waar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe werkt dat doseren van de co2 precies dan is dat kwestie van de regelknopgebruiken of komt daar meer bij kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee joh je zet zeg maar je sensor in je hokje die sluit je aan aan de controller in de sensor gaat een stekker van de generator als slang aansluiten aan de propaan fles je ppm waardes instellen en dan doet die CO2 sensor en controller de rest....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smokecloud ik had nog een vraag he ? Is een luchtbevochtiger een must bij opti met co2 ? Zoja welke het best te gebruiken op 18m2?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee eigelijk is een luchtbevochtiger slecht voor een opti ivm roest je fan kan door de vocht roesten en vastlopen als je een luchtbevochtiger zou nemen wat niet nodig is zou ik er een kalk filter bij nemen.en de luchtbevochtiger niet in de buurt zetten van je CO2 generator door de vocht kan je vlam geel worden en giftige stoffen vrij komen....maar als je een opti hebt met CO2 met dimlux heb je die luchtbevochtiger echt niet nodig als je planten groter zijn verdampen z meer dus je luchtvochtigheid word dan van zelf hoger..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had je nog die split unit gehaald? Hoe bevalt dat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou geen split unit nemen, je hebt dan alsnog een warmte uitblaas. afgezien van de bloedhete nederlandse zomer lijkt me dat raar de rest van het jaar

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...