Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jordyy

Brandplekjes

Recommended Posts

Hallo ik heb ergens een tent staan van 1,20 1,20 2,00

Ik heb hier 9x arjans haze 3 in staan en 1 white widdow.

Mijn temp is altijd 26-27 lv rond de 40-50%

Nachttemp 19-21

Ph waarde zet ik altijd op 6,0

Ec waarde momenteel 1,55

De planten zijn allemaal erg donker groen als ik na verslagen hier op forum kijk ter vergelijking.

1 plant was vanaf het begin al heel raar maargoed ze krijgt een kans, maar bij 1 andere plant die het dichts bij de ventilator staat beginnen verschijnselen van verbranding te komen kan iemand mij vertellen waar ik hier mee te maken zou kunnen hebben?

Alleen de plant bij de ventilator heeft er last van maar ze zijn nogmaals erg donker verstandig om eens een week afgezuurd water te geven?

Gr jordyy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope tocht door de fan, kan die plant de verdamping niet bijhouden dan gaan de huidmondjes dicht en verbrand de boel.

Oplossing fan hoger hangen of plant verplaatsen

 

 

Succes deze ronde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry voor de dubbele fotos,

Maar dank je voor je snelle antwoord zonder fotos,

Ik zal morgen de ventilator hoger zetten en de plant verplaatsen die er zown last van heeft.

Even over de kleur is die niet erg donker ik had van de growshop grond gekocht light mix volgens mij.

En mijn ec waarde is nu 1,55 moet ik weekje water geven ofzo?

 

Gr jordyy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij is idd donker als ik goed kijk zie ik dat je medium vrij droog is, dit kan ervoor zorgen dat je ec erg oploopt.

Dus ff paar punten lager gaan en zo en zo niet alle waterbeurten voeding geven.

En ik heb geen ervaring met haze, maar volgens mij houden die van een niet al te hoge ec.

Maar zijn zat mooie en goede verslagen te vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 andere plant die het dichts bij de ventilator staat beginnen verschijnselen van verbranding te komen kan iemand mij vertellen waar ik hier mee te maken zou kunnen hebben?

 

Dat komt door het zgn. Hauksbee effect, electrische wind. Het helpt om de temperatuurverschillen lager te houden en de ventilator ahw van binnen naar buiten te laten blazen. Verder zou je er een kleiner plantje neer kunnen zetten of de plant die er staat meer buigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie nuttige tips, dit forum is super!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...