Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
were ya @

Stoppen met voeding ?

Recommended Posts

hallow daar

 

ik heb een vraagske maar eerst nog een ander vraagske :oops:

 

Ik kweek gewoon dus zonder lampen enzo (kzet er wel als het slecht weer is 2 lampen boven, ge weet nooit waar het goed voor is) en ik vraag mij af wanneer ik kan zien dat ze gaan beginnen te groeien. dit is mijn eerste kweek dus weet hier ni veel of nx van. ik veronderstel als ge onder lampen kweekt da ge kunt kieze wanneer ze bloeie door minder licht te geven maar hoe gaat dat in zijn werking zonder lampen, of welke verschijnselen zijn er dan als een klaar plant is voor te gaan groeien.

 

hoe zit het dan met de voeding ? een paar dagen voor de bloei stoppen met voeden ? :?

 

Greetzz :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweekt ge buiten of zo ene (symptomen wanneer men planten gaan groeien?)nou dude geef ze 18uur licht en ze groeien enne geef ze 12 uur licht en ze bloeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb juist in mijn kast een hoekje gemaakt, de wanden afgedekt met zilverpapier en 2 lampen gezet ik haal nu 30°. Als hetin de zomer warm is buiten zet ik ze buiten.

 

Dus ik kan kiezen wanneer ze bloeien ? of lukt deze methoden alleen nadat de planten een bepaalde hoogte hebben ofzo ??

 

En als ik ze donker moet geven, moet da dan pikke donker zijnof gewoon donker da ge nog iets ziet

 

thnx

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo gauw je de plantjes donker zet en ongeveer op 12 uur licht bloeien ze enne dat kastje is er ventilatie in of is dat potdicht en welke lampen gebruik je enne 30 graden is tamelijk hoog maarde plant overleeft het wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

de kast staat op een kier zodat er toch wat ventilatie in is. normaal gebruik ik geen lampen omda ik da ni mag (domme ouders :? ) ma omda het ni zo slecht is buite kon ik het niet laten.

 

die 2 lampen zijn gewone lampen :oops: 2 bureaulampen :oops: :lol: 8O ma ze geven licht en warmte. kga probere temp. beke lager te doen rond de 27

 

thnx

 

Greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Zet je plantjes lekker voor je raam, were ya.

Ga niet moeilijk zitten doen met een paar gloeilampjes die niet het goede lichtspectrum hebben.

 

Je plantjes zullen het beter doen bij kamertemperatuur en met zonlicht[veel krachtiger].

Als je vanuit zaad kweekt dan moet je plantje toch al vlug een maand of 3 zijn voordat je hem laat bloeien, dus laat moeder natuur je plantje maar laten bloeien[september/oktober lekkere wiet :lol: ].

 

Op die manier kan je geen ruzie krijgen voor onnodig energieverbruik, want met gloeilampen is het ook onnodig energie verbruik en dus zonde van het zonlicht wat jij ondertussen verspilt. :lol: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...