Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kwekenisfun

Eerste Kweek Fruit Spirit En Autoflower Northern Light

Recommended Posts

Set up : tent van 90x90x160 van secret jardin.

Grond: plagron lightmix voor de zaadjes in te leggen als ze ontkiemd zijn , endan na 3 a 4 weken overpotten naar batmix

Lamp : Cfl 200 w inc reflector hamerkap + 5m kabel plug en grow( zie link : http://www.growexpert.nl/verlichting/complete-sets/cfl-200-watt-grow-light-set-incl-reflector-5m-kabel.html

Heb ook nog een lamp staan mars hydro 2 400 w. maar ben er niet tevreden van dus ga ik de spaarlamp gebruiken van 200 w . is deze zowel geschikt voor bloei als voor groei?

:Eingenschappen van de CFL 200W Plug en Grow kweeklamp:

  • 200 watt Stroomverbruik
  • kleur-code 6400 K (blauw)
  • 13000 lumen
  • heb ook ventilator hanger en afzuiger met koolstoffilter (moet deze continu aanstaan ?).
  • De tent is geplaatst in een slaapkamer is dat erg er is 5 m verder een raam van de tent die continu open staat voor verse lucht.
  • Voeding : plagron bloei voeding en bloei sensation van plagron
  • Kunnen jullie mij nog wat tips geven? de zaadjes zijn nu aan het ontkiemen in watjes , moet ik deze dagelijks verversen? de watjes ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier nog wat uitleg over men leds : led Mars II 400W (80*5W) LED Grow Light Detailed Product Description:

 

High Output 5W LEDs

LED Wattage:400W

Actual power consumption:110V:198-206W;220V:192-198W

Coverage area:2'x2'(flowering),3'x3'(veg)

Size:13.4'' x 13.4'' x 3.54''(340x340x90mm)

Weight:17.64lb(8kg ross Weight)

Number of LEDs:80pcs

Lumen:10800lumen

Lifespan:50,000~100,000hours

Voltage:AC85V~265V

Work Frequency:50~60Hz

Operating Temperature Range:-25~40°C

Spectrum of Light:430~440nm,450~475nm 620~630nm, 650~670nm, and white, Real IR spectrum: 730nm (Spectrums can be customzied as your requested)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee je hebt een blauwe lamp ( groei ) en een rode lamp ( groei ).

 

Dus van die spaarlampen heb je 2 verschillende nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Watjes hoef je niet te vervangen, wel vochtig houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ik ga eerst proberen met groei en wanneer ik in bloei zit ga ik overschakelen op bloeilamp of de leds het enigste probleem dat het ene zaadje een autoflower is van rqs en het andere een regulier gefeminiseerd zaadje dus kan niet gelijk overstappen op bloei want de fruit spirit gaat meer tijd nodig hebben kan ik dit oplossen? en wat denken jullie dat het beste zou zijn de leds om te bloeien en de spaarlamp voor de groei kan dit problemen geven? en btw morgen gaan de zaadjes de grond in heb ook nog wat startrex bio grond bij de lightmix gedaan voor ze een goede boost te geven , als water gebruik ik spa water 1 liter flessen om de hoeveel dagen moet ik ze gaan wateren en wat is de juiste hoeveelheid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...