Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

heb je misschien wat meer info? omgeving waar ze groeien binnen/buiten? hoeveel weken is ie? wat voeding geef je? foto van de hele plant?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is de ruderalis indica, groeit buiten en staat nu in bloei. Zal over 6 weken afgebloeid zijn en vertoont sinds anderhalve week deze vlekken. Geef als voeding canna boost.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canna boost als voeding??? lees eerst en vooral de beginners topics hier eens door, canna boost is enkel om de plantjes een 'boost' te geven tijdens de bloei.

als voeding gebruik je, (als je canna wil gebruiken)

 

canna vega voor de groeiperiode, tot de eerste 2 weken van de bloei.

canna flores daarna.

boost kan je geven bij beginnende topvorming over de hele plant.

eventueel 3 weken voor de oogst, een paar dagen pk 13/14

 

of dit nog goed komt, ik zou het niet weten? daar heb ik zelf nog te weinig ervaring voor.

 

maar duidelijk een serieus voedings (tekort) probleem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan absoluut geen voedingsprobleem zijn want de voeding heb ik steeds goed gegeven volgens voorschrift! Nu de bloei er is geef ik geen extra voeding meer alleen nog de bloeboost...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan absoluut geen voedingsprobleem zijn want de voeding heb ik steeds goed gegeven volgens voorschrift! Nu de bloei er is geef ik geen extra voeding meer alleen nog de bloeboost...

 

Je zegt ergens bovenaan, ik geef als voeding canna boost ... :whistle:

je vraagt of iemand weet wat je bladprobleem is,

maar zegt nu zelf dat het zeker geen voedingsprobleem kan zijn?

 

veel zoeken dan :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er wordt gevraagd welke voeding, dat is dus een communicatiepuntje. Ik geef water en twee tot drie keer per week boost van canna. Zo beter?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zou je als je plant begint te bloeien, stoppen met voeden? zou dan eerder pas beginnen met voeden!

Wat voor grond gebruik je? en lijkt het nou zo, of is het probleem maar aan een kant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben eruit..helaas een mega probleem . De plant staat in de volle grond samen met 4 andere van dezelfde soort.

Het blijkt dat het de bladvlekkenziekte is (cercospora of ramularia)

Iemand een idee wat hier nog tegen te doen valt. Over 6 weken kan ik pas oogsten....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...