Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CRITICAL

Dr-120 600Watt Pp Kweek

Recommended Posts

hallo medekwekers. vanavond heb ik het volgende bestelt:

 

een compleet ingerichte kweektent dr-120 http://www.greensell.nl/a-27765813/complete-kweektenten/complete-kweektent-dr-120-van-secret-jardin-600watt-verlichting/

 

 

en een organic kit van sannie http://www.greensell.nl/a-27765813/complete-kweektenten/complete-kweektent-dr-120-van-secret-jardin-600watt-verlichting/

 

ik ben van plan 10 pp'tjes in deze tent te zetten en ze te kweken op de methode van sannie.

ik zit alleen nog met twee vragen:

 

welke aarde is aan te raden bij de organic kit

 

ik ga mijn tent in de garage neerzetten in een geisoleerde inloopkast met een gat voor de lucht afvoer en toevoer

alleen ik ben bang dat het overdag te koud gaat worden als de lampen uit staan hoe kan ik dit het beste oplossen?

 

groet CRITICAL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou hem annuleren andere afzuiging en een.evsa geen vsa hoef je het later niet meer te vervangen,, die afzuiging maakt herrie en gaat brommen en met een vsa zit je vast aan een wattage met die avsa kan je kiezen 300 400 600 660,heb je veel meer aan en de hps lamp die geschikt er voor is heeft genoeg blauw licht zo dat je.de lamp de hele cyclus kan gebruiken

 

Als het te koud word zal je moeten bij verwarmen en als je dat met een electonische kachel doet kost het wel wat zijn stoom vreters

 

En je zal wel moeten wand als het te snel te koud word als het licht aan of uit gaat heb je zo last van schimmels door neerslag dauwpunt ,,

 

Als ik jou was zou ik mij nog wat verder oriënteren van wat je allemaal nodig heb en wat je minimaal moet hebben,en.stel hem.dan zelf samen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb net contact gehad met greensell om in plaats van een g-tools buisafzuiger een softbox 500 of 700 kuub te nemen met bijpassende fan controller.

ik hou eerst de normale vsa en kijk na deze kweek even of ik deze nog wil verwisselen voor een evsa.

verder heb ik al een mooie elektrische kachel gevonden voor in de kweekruimte en als het te koud blijft verplaats ik de set naar binnen.

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb net contact gehad met greensell om in plaats van een g-tools buisafzuiger een softbox 500 of 700 kuub te nemen met bijpassende fan controller.

ik hou eerst de normale vsa en kijk na deze kweek even of ik deze nog wil verwisselen voor een evsa.

verder heb ik al een mooie elektrische kachel gevonden voor in de kweekruimte en als het te koud blijft verplaats ik de set naar binnen.

 

groet

 

fan controller neem een variac is zonder temp sensor of beter een s vent 1,5 ampere 5 auto stappen met losse temperatuur sensor die laten hem 100 procent niet brommen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

de tent is nu volledig aangesloten.

mammoth dr120

torin 700m3

lumii 600watt hps

smscom smartcontroller 5A (erg tevreden over)

schakelkast DV-1000Watt

koolstoffilter

 

verder is het 5xpp geworden.

mijn huisgenoten wouden het alleen in huis hebben als er 5 planten in kwamen.

ik heb nu de mooiste 5 stekjes in 30liter potten gezet met in elke pot 4 buffertabletten met de symbiosis door de aarde gemengd.

ik heb gisteren de aarde bewaterd met bacto.

4 stekjes slaan al aan eentje heeft het nog een beetje moeilijk maar dat zal wel goed komen

ik ben nu van plan mijn stekken een week of 4 in de groei te laten en ze een of twee keer te toppen om op die manier mijn tent vol te krijgen

foto's komen zo snel mogelijk

temp lamp uit: 20-21 graden

temp lamp aan: 23-26 graden

lv --

 

CRITICAL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...