Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Zindrin

Klaar Voor De Oogst?

Recommended Posts

Hoi mensen,

 

als complete noob zit ik met de typische vraag: moet ik al oogsten of beter nog ff wachten? Heb het bij mijn kweekverslag al vermeld, maar wellicht is dit een betere plek: bij de toppen bovenaan zijn de trichomen grotendeels amber (voor zo ver ik kan oordelen), onderaan eerder melkwit.

 

Omhakken of afwachten?

 

DSCF7600

DSCF7601

DSCF7603

DSCF7602

DSCF7606

DSCF7611

 

Sorry, deze moest dus bij Outdoor BEGINNERS. Mijn excuses.

Edited by sensi life
topic verplaatst

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou zeker nog wachten!

 

ik zie nog veel te veel witte haren wat niet kan maken dat je amber trichromes hebt.

het is al niet veel, haal er dan wel het max. uit ;)

 

succes!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dankjewel voor het verplaatsen van de topic en het snelle antwoord!

 

Ik ben best blij met mijn allereerste plantje, maar het is idd niet veel. Een slechte start haal je nooit meer in, zo blijkt.

 

Is het een optie om de bovenste toppen alvast te oogsten en de rest nog een tijdje te laten rijpen, of gaat de plant dan kapot? Het is niet zo dat ik haast heb, zou het gewoon zonde vinden als de helft onbruikbaar wordt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals ik het zie heb je niet zo'n goede opbrengst.

Dat kan eenmaal gebeuren. Had ik ook vorig jaar wat losse topjes en meer niet. Dit jaar iets meer geld uitgegeven en voeding voor de dames gehaald (biobiz) De opbrengst is nu al zeker beter te noemen. Maar als ik jou was zou ik ze zo lang mogelijk laten staan. Probeer er alles uit te halen wat er te halen valt.

Nog ff wachten dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, dit was wel ingecalculeerd voor een eerste kweekje. Een slechte start en een enorme hagelbui heeft ook niet geholpen. En het is een autoflower, die worden niet giga.

 

Maar ik heb al een opvolger klaarstaan, kijken of dat beter gaat. Een diesel haze auto deze keer. Ruikt nu al sterker dan het nichtje met de toppen ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_40771_17028_400053.jpg

 

Die mogen echt nog wel een paar weekjes staan.

Het blad is ook nog goed groen, dus dat kan makkelijk.

De laatste weken dikken ze het meest.

 

Fijne zondag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankjewel blowsterkte, dat stelt me gerust.

 

Is het slim om wat pk-voeding te geven, of is het daar te laat voor? Jij ook een fijne zondag, trouwens ;-) hoop dat de buien nog even uitblijven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...