Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kuikentje

Kuikentje Stelt Zich Voor

Recommended Posts

Beste allemaal,

 

Ik ben Kuikentje. Ik heb die naam gekozen, omdat ik nieuw ben in deze wereld. Ik kom dus net kijken. Mijn interesse voor Cannabis is twee maanden geleden ontstaan. Toen hoorde ik dat mijn vader in het eindstadium zit van een zeldzame vorm van acute leukemie. Ik kon dat nieuws niet accepteren en ging op zoek naar een wondermiddel en vond het in de vorm van wietolie: de Rick Simpson Olie. Ik schreeuwde van binnen dat er een middel bestaat, maar dat als verboden middel wordt gezien, gejaagd en vernietigd. Ik kan niet tegen onrecht en daarom zet ik me inmiddels in voor regulering en/of legalisering van Cannabis als medicijn. Ik heb me aangemeld bij dit forum om te leren. Ik wil leren hoe ik mijn 5 'gedoogplantjes' in de tuin kan kweken, zodat ik op de Rick Simpson-methode de wietolie van minimaal 95% THC kan maken.

 

Groetjes,

Kuikentje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom kuikentje,

 

Wat super tof dat je dat voor je pa gaat doen!

In elk geval heel veel sterkte, en probeer via dit forum eens contact te krijgen

met bijvoorbeeld blow sterkte!

 

Ik hoop dat de ervaren kwekers je hier goed kunnen helpen!

 

Groeten

 

Supertramp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je wel Supertramp voor je reactie.

 

De ervaren kwekers kunnen me zeker helpen hoe ik slakloos (zag al info over koperdraad in een forumdeel) mijn Indica's groot kan brengen.

 

Groet,

Kuikentje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...