Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
JopiePopie

Verschillende Flens Groottes Filter En Afzuig

Recommended Posts

Zoals vaak word aangeraden hier heb ik een 3250m3 afzuiger gekocht voor mijn 4x600w tentje met een can lite van 3500m3. Nu zit ik met de verschillende flens groottes. De flens van mijn filter is 355 mm en de lucht ingang van mijn afzuig 254. Online in verschillende growshops zie ik alleen verlopen van 315-355. Wat kan ik doen?

 

Zal ik de flensbus van mijn afzuig vervangen met eentje van 315mm?

 

Wat is de reden dat ze een kleine flens er op hebben gedaan in de eerste plaats?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ingang van je afzuiger is te klein.

 

Ik raad je aan om die te vergroten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een groot verschil ja.. Dan had je beter deze filter kunnen halen http://www.eugrowshop.eu/nl/luchttechniek-geurbestrijding/phat-rhino/phat-rhino-filter-3600m3-diameter-315mm/ en dan de flens v/d afziuiger veranderen naar een 315

 

Maar ik snap niet waarom je die filter hebt gehaalt met zon grote flensmaat terwijl je afzuiger een veel kleinere diameter heeft... je moet ze wel een beetje opelkaar afstemmen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ the predator, dat dacht ik ook ja. verloop kopen van 355-315 en de ingang te vergroten naar 315. Denk je dat dit iets veranderd aan het geluid?

 

@ hein26 ben nog een noob en ging er met me domme kop vanuit dat die dingen beetje op elkaar waren afgesteld, filter > afzuiger. kzal nooit meer aannames maken en alles dubbel checken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik draai prima 3x 600w op 1500 kuub, 3k lijkt me overkill maar misschien ligt t aan mij. Anyways, kan je flexibele slang niet gewoon klemmen om die kleinere flens?

Edited by LED_KROKET

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...