Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
-..SicilianO..-

Buiten Bloei Herkenbaar..?

Recommended Posts

Ik kweek pas voor de eerste maal en vraag me af hoe ik kan zien dat er een topje begint te groeien, weet iemand dit?

 

Op het begin verschijnen er witte haartjes in de oksels van vertakkingen en later op meerdere plaatsen ook boven aan de uitlopers daarna zal de bloem open gaan en krijg je idd de verschijnselen van horsleech

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja Witte haren zowiezo bij begin van vertakkingen enzo daar zitten ook 2 zakjes met witte haren eruit maarja wat je zegt nog geen topvorming...

als je ff je email checkt ik heb een mail gestuurd maar kon geen foto mee mailen via dit forum als je een mail terug stuurd zal ik de foto van mijn wel toppende planten naar je toe sturen (zijn nogal grote foto,s maar wel duidelijk)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij zijn in de 2 speciekuipen kleine topjes te vinden (eerste dag) , de stekjes van rond de 80 en 100 cm zijn nog niet begonnen, en in de volle grond is de bloei nog niet begonnen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja Witte haren zowiezo bij begin van vertakkingen enzo daar zitten ook 2 zakjes met witte haren eruit maarja wat je zegt nog geen topvorming...

als je ff je email checkt ik heb een mail gestuurd maar kon geen foto mee mailen via dit forum als je een mail terug stuurd zal ik de foto van mijn wel toppende planten naar je toe sturen (zijn nogal grote foto,s maar wel duidelijk)

Heb je emailtje gestuurd dan ik zie niks..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij staan ze al aadig in bloei,topvorming begint zich te ontwikkelen!gewoon rustig afwachten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...