Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
RebelFarmer

Probleem met cli-mate

Recommended Posts

Hey allemaal,

 

Ik heb een probleem met mijn cli-mate nadat ik na een oogst even alles heb uitgeschakeld.

Niks veranderd aan de opstelling, maar toen ik de cli-mate weer instak gaf die alleen nog maar 35 graden celcius aan op de sensor. Geprobeerd de sensor warm te wrijven, op een koelere plek te leggen maar de waarde veranderd niet. Als ik hem op manual zet, valt hij na een tijd gebruik uit.

 

Iemand ervring met de cli-mate frequentieregelaar FC2010-T 15 Amp. ?

 

Ik gebruik hem in een klerenkast waar een 250watt HPS inhangt, en de controller zelf stuur een slakkenhuis ventilator aan die oorspronkelijk uit een houtzagerij komt, als afzuiging van de zaagmachine. Heb hier geen specifiekere statistieken over. Altijd minimaal op 14 hz gezet.

 

Ik heb deze gekregen van een vriend van mij, en hij weet niet meer waar die hem heeft gekocht.

Als ik hier niks vind, dan is het volgende plan contact opnemen met de fabriekant om te vragen of het een veel voorkomend en oplosbaar probleem is.

 

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes Rebelfarmer

Share this post


Link to post
Share on other sites

wellicht is je sensor kapot. contact met de fabrikant is wel handig in deze.

 

ik denk wel dat je afzuiging overmaats is.

 

succes,

michel

Share this post


Link to post
Share on other sites

welke trafo heb je ?en heb je de kabel van je lamp naast de temp sensor zitten of lopen?

de kabel die van de trafo naar de fitting gaat moet je niet naast de of in de buurt van de temp senor kabel of bij de regelaar

de opstart van de lamp zorgt voor een frequentie storing bij climate ik heb zo 2 kasten vernield heb ik moeten opsturen

als de schade is aangericht kun je zelf meestal niks doen maar climate heeft super garantie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Tzone,

 

Zit niet zovaak op't forum daarom een late reactie.

Heb een vossloh schwabe 250watt. Deze hangt practisch naast mijn cli-mate. en loopt via dezelfde stekker doos.

Hij is ook moeilijk gaan doen toen ik ze tegelijkertijd inschakelde.

 

Hoe heb jij dat gedaan met het terugsturen? Ik heb namelijk geen bon van de aankoop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...