Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bigbos

Buiten kweken - AutoFrisian Dew of Blue AutoMazar

Recommended Posts

Hoi, ik ben nieuw op het forum en vroeg me iets af. Ik ben van plan om rond mei een paar wietplanten te kweken op mijn balkon. Ik heb gezocht naar een plant die niet al te lang werd, snel geoogst kon worden, goed bestand was tegen het weer in Nederland en tegen schimmels, en natuurlijk genoeg opbrengst had. Nu heb ik er twee gevonden, namelijk de AutoFrisian Dew (Dutch Passion) Gefeminiseerd en de Blue AutoMazar (Dutch Passion) Gefeminiseerd. Ze schijnen op hun hoogst rond de 100cm te worden en ik heb er een aantal goede dingen over gelezen. Heeft een van jullie er misschien ervaring mee? Of weet een van jullie een (of meerdere) andere goede plant(en)?

 

Bigbos

Share this post


Link to post
Share on other sites

beide soorten zouden naar het schijnt uitstekend zijn, dus een prima keuze

 

Frisian Dew is sowieso al geliefd omwille van hoge opbrengst, mooie kleur, vroeg klaar en hoge schimmelresistentie

Mazar is volgens m'n goede vriend hempie een uitstekend soortje, dus zal hem maar geloven.... :)

 

dus laat je niet teveel beinvloeden, want er zijn 1001 geschikte soorten voor wat je wil, maar kweek gewoon waar je zin in had

worden ze te groot dan doe je daar wat aan.... en met die autoflowers zal dat niet snel....

 

veel suc6

 

imo

Edited by Lord Imotep

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...