Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rawthang

Advies voor een leek; creativiteitsbooster?

Recommended Posts

Hi guys,

 

Ongetwijfeld zullen hier kenners zitten die mij kunnen helpen.

 

Creativiteit is heel belangrijk voor mijn werk en persoonlijke projecten, maar de laatste tijd zit ik nogal vaak met een creatieve blok dat mijn leven zwaar beïnvloedt. Ik eet slecht, slaap slecht, ben voortdurend futloos, heb weinig energie voor workouts/lopen, weinig motivatie, en m'n brein functioneert enkel op basisniveau...

 

In het verleden heb ik wel eens gemerkt dat kleine hoeveelheden wiet mijn creativiteit zwaar boostten (en mij goed hielpen slapen), maar van al de verschillende soorten ken ik absoluut niets. Ik heb zelf eens wat proberen op te zoeken, maar het zegt me allemaal vrij weinig.

 

 

Destijds bracht een vriend van me altijd White Widow mee vanuit Nederland. Soms gaf me dat een enorme creatieve boost, andere keren had ik last van de overanalysering die uitmondt in volwaardige paranoia... Om dat te vermijden rookte ik altijd kleine hoeveelheden. Altijd wel puur in pijp omdat ik geen tabak rook, maar altijd kleine hoeveelheden.

 

Nu weet ik dat de laatste jaren men blijkbaar de THC waarde's zo hoog mogelijk willen krijgen, maar voor mij klinkt een softere plant met een goeie balans tussen CBD's en THC veel beter. Wat ik geloof dat daar ook een natuurlijke anti-psychotic in zit? Mijn hoop is dat ik daarbij de creatieve boost wel krijg, maar geen verlammende high of paranoia.

Ik denk wel dat die overanalysering die soms uitmondt in de paranoia het effect is dat de creatieve boost veroorzaakt. Het zorgt voor een kijk op de wereld vanuit een nét iets andere perspectief geloof ik.

 

Kan iemand me adviseren op welke soorten (indica/sativa) of blends (white widow, ...) ik moet zoeken? Ik zou de hulp enorm appreciëren.

 

Mvg.

Edited by rawthang

Share this post


Link to post
Share on other sites

cbd crew heeft cbd rijke soortjes te koop via mrnice auctions. Voor een creatieve boost zou ik gaan voor een sativa dominante variant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan er niet helemaal uit opmaken of je zelf een paar plantjes wilt gaan kweken of alleen een naam van een soortje wil weten welke voor jou van goede toepassing is.

 

Ik neem aan dat er genoeg strains zijn die jou creatieve boost stimuleren. Wil je zelf kweken, neem dan eens een kijkje bij wat jutter zegt.

 

Wanneer je alleen een naam wilt weten, en je vind enkele soortjes, zal je wel eerst iemand moeten vinden die een thc laag cbd hoog wietje verkoopt. En eerlijk gezegd is dat nog aardig moeilijk.

 

In ieder geval, succes ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat je je futloos enzo voelt heeft meer te maken met je voeding/ levensstijl. Dat valt vrij simpel op te lossen.

 

Cannabis roken gaat dit niet oplossen.

Wel zul je wanneer je cannabis hebt gerookt ff anders denken. Tja dat doe je ook als je een beetje gezopen hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

casey jones, voor als je nog wat moet doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

of Cindy99, gaan je ogen wijd open van staan. Creatief ben je wel dan

 

Nee,ik denk dat je meer op zoek bent naar een rustige high, Casey kan je wel helpe, bij NL5*Haze kan ik ook best wel nog wat doen ,is allesbehalve para.

 

Maar ben je van plan om ze zelf te kweken ? Denk niet dat je daarop kunt wachte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Casey Jones? Dat is me daar toch een lekker wietje, maar sterk. Poe poe, das wel krachtig spul. Overdag laat ik alles tien keer uit de handen vallen met dat spul. Maar wat een heerlijk wietje. Maar wel sterk. Maar wel lekker. Alleen een beetje sterk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...