Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Toproller

Toproller

Recommended Posts

Hoi mensen,

 

Na jarenlange uitstelling eindelijk een kweektentje is gestart.

Rollen en roken is me bijna me 2e natuur en me eigen voorraadje kweken is natuurlijk kwalitatief beter

maar is ook goed voor me budget. Ik ben nu bijna aan het einde van me eerste kweek en heb dankzij

alle handige informatie op forum al aardig de smaak te pakken.

 

Ik heb gewoon een tentje van 1m2 ong 2m hoog met een 6 tal haze plantjes erin.

Gewoon in me slaapkamer 600 watt lamp met een buisventilator en een luchtfilter.

Kheb nog geen ec/ ph meter en ook geen temp-sensor voor me ventilator.

Ik heb het setje overgenomen van een maatje en alle spullen zijn cker al 3 /4

kweekrondes gebruikt dus die moeten ook nog vernieuwd worden .

 

Ik ben me aan het verdiepen in hydro en zelf compost maken voor in de toekomst en ik heb

zelf stekjes proberen te maken waarvan vd 7 nog 1 leeft en gelukkig begint te groeien na ruim 2 maanden.

Khad stekjes 2 weken in de bloei genomen dus gerevegged, ben ook benieuwd wat het wordt.

Hij is wel bossig voor zon klein plantje maakt echt een hoop bladeren aan nu.

 

Ik ben bezig een mini groeikastje te bouwen voor klonen en moederplanten, waar ik hem onder een tl 840code heb staan en een spaarlamp erbij vd warmte. Ik geef hem alleen wortelstimulator en heb gister visemulsie gegeven die ik zelf heb gemaakt van de restanten van een haring. Gewoon gemalen staart en skelet en in water laten trekken. Aangezien het topje begint te groeien ga ik licht groeivoeding geven. Ik gebruik voeding van houseandgarden die ik van een maatje heb gekregen; wortelstim en dna cel 2 en 3.

 

Laterss en kweek ze;)

Edited by Toproller

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...