Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

El Plantos

van inbouwkast tot growkast + handig voorgroei/ moeder/ stekken/ droogkastje....

Recommended Posts

He hallo allemaal!

 

Ben me al eens netjes voorgesteld, maar zal dat hier ook ff doen!

 

Ben 32, drukke baan, rook er graag een ( of twee...of ......), al een zooi planten in de tuin staan. ;)

 

En ben ik dus binnen een kast aan het maken in mijn inbouwkast. Om hierin puur voor mezelf wat dames te kwelen...

 

Spulletjes:

 

Hoofdkast: afmeting b/d/h: 112/ 92/ 244

 

Evsa Gravita dimbaar 600 watt

Adjust a wing medium Avatar

Bulb voor evsa 1x 600 watt en 1 x 400 watt (voor overgang t- neon uit de voorgroeikast naar hps & handig bij zomerhitte)

Softbox 750 m3

Can Lite 1000 m3 filter

Inblaas buisventilator 350 m3

Sono connect slangen

 

Multifunctionele voorgroeikast

 

T-NEON 2 × 75 watt

Alle bijbehorende lampen

Eventueel aangevuld met wat spaarlampen of 2e t-neon.

Inlaat en uitlaat passief (deze wordt aangezogen via mijn hoofdkast)

Luchtbevochtiger

Rootainer XXL

 

Foto's volgen snel. ..

 

Ciao, El Plantos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Very nice en welkom op het forum.

 

Ik ben benieuwd naar de maten van je voorgroeikast. Wil je die echt alleen voor voorgroeien gebruiken of eventueel ook een moedertje of twee in de bewaren?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Very nice en welkom op het forum.

 

Ik ben benieuwd naar de maten van je voorgroeikast. Wil je die echt alleen voor voorgroeien gebruiken of eventueel ook een moedertje of twee in de bewaren?

 

Dank u! Maten moet ik thuis ff nameten, ben op weg van Parijs naar huis... Wil er idd moeders in houden voor de stekken, maar gaat ook gebruikt worden als voorgroeikast/ droogkast en misschien eens een scrog....

 

@ wittewiet: thanks, hoe meer volgers hoe leuker!

 

Nog ff uitvogelen hoe ik er foto's bij krijg.... Wordt het ook wat interessanter en duidelijker van. ..

Edited by El Plantos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tof, succes en we zien het wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft ff geduurd maar is gelukt met de foto's! Zie mijn album! Benieuwd wat jullie er van vinden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb super nieuws:

 

Kera seeds wordt me seed sponsor!! Had bestelling bij hun gedaan met vrij brutaal het verzoek tot sponsoring erbij in ruil voor wat kweekverslagen hier en daar.... Gisteren belden ze me en we gaan de samenwerking aan!! Ga exclusieve en nieuwe soorten van hun growen! Ben hier erg blij mee: big thanks to Kera Seeds!!

 

Groeten El Plantos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...