Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smokkah

voeding guerillia plant

Recommended Posts

Ik heb zo'n 5 plantjes staan (northern light / critical).

 

Ik gebruikte Terra Professional (50 liter)aarde en bodem verbeteraar van de brico.

Nu zijn ze nog aan het groeien maar in de shop zeiden ze me dat ik moest bijvoeden met groei voeding en bloei voeding ( terra vega en terra flores)

maar dit is vloeibaar en moet gemengd worden met water.

 

Nu is mijn vraag:Is dit wel handig op guerillia? aangezien ze in volle grond staan en ik dan elke dag moet gaan wateren met deze voeding ? + heb ik al veel voeding nodig voor 5planten en spoelt dit dan niet gewoon weg in de aarde ?

 

Zou ik beter gewoon naar de aveve gaan om voedings korrels ofz ? en ik las ook iets van voedingstabletten die geleidelijk weg gaan met de regen ?

 

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een plant hoeft niet bijgevoerd te worden in de vrij grond. In principe zit er genoeg in de grond als je de goede plek hebt. Kwaad kan het niet om bij te voeren en afhankelijk van de mest valt dat wegspoelen reuze mee. Ik heb nog ergens guano kalong pellets liggen en die geeft heel langzaam voeding af.

 

Bij buiten planten spit ik 1x per jaar de zooi om met wat handen guano, N zit op die plek goed dus daar doe ik niks aan. Planten werden allemaal 1, 80 tot 2, 00m.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en kan ik dit gewoon in aveve halen ? en kan ik dit gewoon boven de grond van mijn planten strooien aangezien er al wortels in de grond zitten en niet wil beschadigen en plantjes zijn 5cm en 15cm is het nodig dat ik ze nog voed aangezien ze ook niet zo groot meer zullen worden of voed ik ze beter wel om toch alles eruit te halen ?

 

ik las ook iets van tomaten korrels ofz? iemand ervaring mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iets als http://www.ecostyle.nl/groente.kruiden.az-meststof kun je door de toplaag mengen of rond je planten strooien.

Dergelijke toevoegingen zijn er van niet alleen van Ecostyle maar ook van Culterra, DCM, Floranid etc zolang het maar geschikt is voor de eetbare (moes)tuin.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...