Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
secret jardin

boerenbond goes pro:P

Recommended Posts

precies en de mensen die er niets vanaf weten zullen dan echt niet raar opkijken en de mensen die het wel snappen ach rook dr ff een jointje mee en wissel wat ervaringen uit

ook hier gewoon in t tuincentrum alles te krijgen lampen tentjes voedingen pk boosters alles....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Boerenbond daar is het allemaal veelste duur ,die zakken van plagron grond heb ik al voor twee euro goed koper .

Of is dat bij jullie anders .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik laat m'n vriendin wel gaan :lol: , cavanta goed om te horen en toevallig had ik alleen de green sensation in mijn handen gehad haha dus de rest is wel gwn vol dan

ze hebben btw ook fijn zeil voor als de stekken net staan, zitten al gaatjes in verwerkt :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Boerenbond daar is het allemaal veelste duur ,die zakken van plagron grond heb ik al voor twee euro goed koper .

Of is dat bij jullie anders .

 

begrijpelijk dat het mss duur is, maar als je van BE naar NL de eerste beste GS moet rijden voor alleen aarde zijn het ook dure zakken :wOOt diesel is ook niet zo goedkoop meer

 

weet er iemand of de boerenbond van bergen op zoom of roosendaal deze producten heeft?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooie ontwikkelingen, moet er deze week nog heen. Zal eens kijken of ze hier ook al wat hebben liggen. Al moet ik zeggen dat ik toch minder snel even 15 zaken ga halen bij de BB dan een growshop. Niet alleen om het personeel maar ook om andere klanten. Als ze nou discreet inladen aanbieden wordt het weer een ander verhaal.

 

 

zou ik idd liever ook bij de growshop halen, daar staan ze je niet aan te gapen, bij de Boerenbond wel, of het nou het personeel of de klant is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee valt best mee de klant weet niet eens wat het is.

Klanten kopen het ook nog wel is gewoon omdat ze denken dat het goed spul voor groenten enzo is:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...