Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Casto

Terug van weggeweest!

Recommended Posts

hallo medegrowers,

 

ik ben al een aantal jaren actief geweest op dit forum maar na een periode in de achtergrond te zijn geweest nu weer terug.

mijn oude account was verwijderd en kreeg ook geen reactie of die nog te herstellen was dus maar een nieuwe aangemaakt.

mijn vorige account was jarnoz: voor de mensen die mijn kweekverslagen nog willen teruglezen.

Ik zal mij even kort voorstellen om mij netjes aan de regels te houden.

 

28 jaar oud en woonachtig in het mooie alkmaar.

hobbys, karten, growen, wakeboarden, en snowboarden.

 

ik kweek al vanaf de basisschool groep 8 toen nog wel met zaad uit vogelvoer maar toen was er nog niet echt internet enzo en ik deed het toen voor de lol.

nog steeds zeer gefacineerd door dit mooie plantje dus al een lange tijd bezig met indoor en dit jaar ook outdoor.

inmiddels ben ik 28 en heb al behoorlijk wat ervaring nu met het kweken van dit mooie en bijzondere gewas.

ben sinds kort zeer nieuwschierig geworden naar de medicinale werking van cannabis, niet omdat ik het zelf nodig heb maar omdat ik ervan overtuigd ben dat dit de oplossing is/kan zijn voor vele mensen.

ik gebruik zelf recreatief cannabis omdat ik het gewoon heerlijk ontspannen vind en ook echt van verschillende soortjes kan genieten.

mijn favorieten zijn:

1. Northernlight special

2. northernlight

3. lemon haze

 

reden dat ik kweek is zoals vele met mij zullen delen de kwaliteit van de wiet in de shops.

ben al regelmatig stukjes glas en andere onzuiverheden tegengekomen onder de microscoop dus ik kom al jaren niet meer in de shop.

mocht ik een keer aan de nood zijn dan gaat mijn wietje eerst onder de microscoop voor ik het rook.

 

ik hoop hier wat meer ervaring op te doen voor de outdoor grow want dat heb ik nooit serieus aangepakt omdat ik geen tuin had en nu dus wel.

heb vroeger wel wat outdoor planten gehad maar die werden meer door mijn ouders verzorgd dan dat ik er zelf mee bezig was.

 

hier laat ik het bij,

gr casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom terug! Ik ben ook een tijd uit de picture geweest en ben nu ook weer terug gelukkig.

 

 

Greetz appel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was een lastige tijd omdat ik in een huurflat zat en iedereen om me heen werd opgerold dus ben een tijdje ondergedoken kwa berichten posten enz enz.

Je weet het tenslotte nooit hèhè.

Nu ik in een koophuis zit is alles net even wat makkelijker.

 

Leuk dat mensen de onderhonden kennen zeg top.

Jaren naar optredens van Osdorp posse geweest nu af en toe de onderhonden bekijken als er een show is.

Nederhop is een deel van mijn leven vandaar dat ik deze naam maar gekozen heb.

 

Greets allemaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...