Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  

Recommended Posts

Help ik dacht dat ik het wel zou redden tot mijn oogst maar tot mijn grote schrik zie ik vandaag de eerste spinnenwebben ik heb met de stofzuiger voorzichtjes alles weg gezogen voor zover ik het kon zien wat kan ik nu nog doen suggesties??? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi @pekop,

wat verwacht je voor een aantwoord?

Wij hebben niet eens voldoende info:

Hoelang staan ze al in de bloei,

hoelang moeten ze nog,

waar staan de planten,

etc, etc.

 

Foto´s kunnen ook nog helpen.

 

Groetels

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze staan in een tentje met een 400 watt lamp ik wil gewoon weten wat het laatste red middel is ik heb er nu een natte doek ingehangen om de luchtvochtigheid omhoog te gooien dit is mijn eerste rondje en heb nu al last van spint ik heb neem olie aangeschaft maar ik ga nu niet meer sproeien aantal weken weet ik niet precies ik ben zo dom geweest om het niet precies bij te houden volgende rondje ga ik het beter bij houden ik denk dat ze nog een week moeten het zijn 5 planten 60 % van de haartjes zijn al bruin maar nog geen 80%

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je geen toprot wilt zou ik die natte doek snel weghalen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook al weet je geen reet van kweken, de switch is het belangrijkste om te onthouden na water geven.

Nog belangrijke misser ook in dit geval.

Succes ermee. Jij weet het niet en ik ook niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omhakken of de methode chassie: http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...t&p=1125142

 

De derde is aan de andere kant van de tent, hier is (hopelijk) goed op te zien dat de spint aan de winnende hand is:

 

Nu is het dus tijd voor de noodgrepen.

Eigenlijk moeten ze nog 2 weken, al zie ik dat de meeste trichomen al grijs aan het worden zijn. Maar als ik zo lang wacht denk ik dat de spint voor mij gaat oogsten.

Dus ben ik in beraad gegaan met een (andere) oude hippie. Met het volgende beetje vreemde resultaat.:

Ze gaan vanaf vandaag op 24 uur licht. Waaaaat ?????? Ja 24 uur licht, een week lang. Dat moet twee dingen tegelijk doen.

 

1 De spint krijgt geen nachtrust meer en zal (naar ik hoop) in de stress gaan en minder actief worden.

 

2 De planten rijpen een stuk sneller af. Ze krijgen nu 2 dagen per dag licht.

 

De periode is te kort om te kunnen gaan reveggen maar de hoeveelheid energie zal toch wat mee moeten gaan gebeuren. Die energie wordt dan (in theorie) ingezet om af te bloeien.

Dus een extra experimentje is nu ingelast dat niet voorzien was.

 

Nou, als ik nu geen berg commentaar krijg dan weet ik het niet meer ;) ....... Shoot !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor alle tips ik zal de volgende ronde het beter aanpakken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...