Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
goegebuur

white widow

Recommended Posts

hey beste, ik heb 3 white widowsteks (alle ze zijn hun stek fase al een tijdje ontgroeid en varieren tssn de 40-60 cm) ze zien er gezond uit mooie, blaadjes , enzo ziet er fris uit , alleen hebben ze in hun oksels wit schuim , weten jullie wat dit is ?? komt dit van ongedierte of reactie van de plant iets met thc ontwikkeling ofzo , allé heb er geen flauw idee van , maar ik denk dat het ni schedalijk is , ahja ik heb ook anders steks , k2 en snowball en die hebben da niet , zodus mss weten jullie raad , groetjes en alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is ongedierte, je hebt het ook in van die besjes struiken ziten, waar je vroeger mee schoot met je blaaspijpie.

Ik weet niet wat voor beestje het is en het kiest echt uit op welke plant het gaat zitten, het zit bijvoorbeeld ook alleen in die besjes struiken en niet in de planten er omheen. Als het goed is zit er in het midden een beestje en is dit ze isolering,

Gewoon het oude bekende verdelgingsmiddel er op: Spiritus met groene zeep en water. Staat op spiritus fles hoe je het maakt,

 

Later Dusk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb geen ervaring met spiritus en groene zeep , hoe breng je dit aan op je plant

?? wil mijn plantje s niet verneuken

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk op een fles spiritus, de verhouding staat er op, het is niet schadelijk, ik spuit het ook 1x per week met me plantenspuit op me plantjes.

 

Laters Dusk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry dat ik jullie lastigval maar vind je dit in een tuinzaak of growshop

alvast bedankte voor de moeite eh

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spiritus en groene zeep kan je gewoon bij appie heijn kopen(en uiteraard bij elke andere supermarkt) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

met de plantenspuit, beste is trouwens om spiritus, zeep en shag te vermengen met water, ik had zelf tot een week geleden verschrikkelijk veel bladluis aan de bovenkant van m'n skunk planten zitten, 2x spuiten met die mengsel en ze waren weg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar jongens dit is geen bladluis hoor

het zijn schuimcicaden ook wle spuugbeestjes genoemd

als je maar nekele van deze schuimvolkjes hebt moet je ze er gewoon met de hand uihalen (de cicaden in het schuim bedoel ik dan)

ik denk dat de methodes met spiritus, shag en groene zeep niet echt helpen omdat ze goed beschermd zitten in hun spuuughuisje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
met de plantenspuit, beste is trouwens om spiritus, zeep en shag te vermengen met water, ik had zelf tot een week geleden verschrikkelijk veel bladluis aan de bovenkant van m'n skunk planten zitten, 2x spuiten met die mengsel en ze waren weg

ik denk dat ik dit ook maar even moet doen. ik heb van die kleine zwarte beesjes, maar is dat spiritus niet gevaarlijk voor de plant???

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er ook last van , van dat witte schuim, en er wil ook welleens een spin inzitten die een groot blad helemaal opkrult en een web inmaakt ofzo?

hebben meer mensen dit weleens gehad?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja maar jongens dit is geen bladluis hoor

het zijn schuimcicaden ook wle spuugbeestjes genoemd

als je maar nekele van deze schuimvolkjes hebt moet je ze er gewoon met de hand uihalen (de cicaden in het schuim bedoel ik dan)

ik denk dat de methodes met spiritus, shag en groene zeep niet echt helpen omdat ze goed beschermd zitten in hun spuuughuisje ;)

zolang je 't mengesel d'r met een plantenspuit van dichtbij opspuit helpt 't wel, op die manier spuit je die krengen d'r met schuim en al af

Share this post


Link to post
Share on other sites

natuurlijk ik den kdat iedereen dat wel is heeft

die spuugbeestje moet je ergewoen met de hand uithalen en het schuim met een plantenspuit wegspoelen

spinneweben in je plant is iet erg ze vangen ook schadelijke insekten, maar als zeje bladeren gan inpakken moet je ze er maar gewoon uitvissen

niet echt een probleem dus ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah , ik heb gewoon het hele blad verwijderd, ik denk niet dat het echt heel veel kwaad kan, nu op het moment

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...