Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Beste tuinmannen en vrouwen,

 

Na een hele tijd hier afwezig te zijn geweest kreeg ik toch weer zin om een verslagje te beginnen.

Omdat ik dit jaar verschillende autoflowertjes ga kweken en het nog vroeg in het jaar is, leek me om te beginnen 1x AutoMazar van Dutch Passion wel leuk om mee te starten.

 

Ik heb buiten een gat gegraven voor de plant. In het gat heb ik biologische potgrond van de Albert Heijn vermengt een beetje gewone tuin aarde, Pefecte Start en Symbiosis mycorrhiza. Veder ga ik bacto gebruiken voor voeding, ik heb goede ervaving met de producten van Sannie! :whip:

 

Ik ben gister begonnen met het voor kiemen van het zaadje doodmiddel van servetten tussen bordjes. Het zaadje kom daarna in een geïmproviseerd potje gemaakt van een flesje te staan. In het potje/flesje zit een mix van biologische Albert Heijn potgrond met ook een klein beetje perfecte start en Symbiosis mycorrhiza!

 

Fotos volgen nog!

 

 

Selassie I Jah Rastafari

Edited by Ras Ganja Don

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met je plantjes Ras!

 

Als ik jou was zou ik je zaadje in neutrale zaai en stekgrond of een Spongepot doen, de AH potgrond kan wel eens te rijk zijn waardoor de zaailing het niet gaat redden.

 

Bacto is geen voeding maar een stimulant die je bodemleven op gang brengt en is beter op zijn plaats voor planten in pot dan in volle grond.

 

Mocht je bij willen voeden kun je dat beter met BAC of Biobizz voeding doen al is dat in de volle grond vaak niet eens nodig mits deze gezond is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze ga ik volgen, kijken hoe je het er vanaf brengt :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel Outdoorplezier dit jaar.

 

Mazar is een mooie plant om te growen.

 

Fijn weekend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het worteltje heeft zich vandaag laten zien! Nesta heeft gelijk dus ik heb het zaadje meteen in de volle grond gestopt ong 1 cm diep! Ook heb ik de deksel van mijn propagator over de plek waar ik mijn zaadje heb geplant neer gezet. Nu wachten tot zei haar kopje boven de grond steekt!

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...