Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

M-nezia

Homebox xxl - 3 x 600 w lumatek - 26 x Amnesia !

Recommended Posts

Hallo medegrowers ,

 

Vandaag ben ik begonnen met mijn 1e tent kweekje , ik heb een homebox xxl 120 x 240 cm en ik heb gekozen voor 600w lumatek trafo`s en sylvania lampen. De afzuiging (silentbox) is 1000 m3 en ik heb een passieve en actieve inlaat wat voorlopig wel genoeg moet zijn lijkt mij , als het warmer word kan ik nog altijd bijhangen. Ik heb de plantjes nu gezet in kleine turf potjes met atami grond waar ik sannie`s poducten ik heb verwerkt (symbiosis , pefect start ) en ingewaterd met sannie`s bacto , zodra de 1e wortels eruit komen zet ik ze over in de pot en ga ik nog een minimale hoeveelheid b.a.c wortelstimulator erbij gooien . Ik heb deze keer gekozen voor 26 x 18 liter potten met grond welke ik weer heb verwerkt met sannie`s producten en als toevoeging nog 4 buffertabs aan heb toegevoegd per pot. De 1e 2 dagen zet ik ze nu onder een 90w led lamp en de luchtbevochtiger erbij zodat ze snel aanslaan en ik ben nog aan het denken hoelang ik ze in de groei ga gooien want ze kunnen toch de hoogte in. Zal proberen een foto te maken zodat jullie de opzet kunnen zien.....

 

 

Cheers M-nezia

 

opzet:

homebox xxl

3 x 600 w lumatek trafo

sylvania lampen

1000m3 afzuiging

1500m3 can filter

passieve en actieve inblaas

schakelkast voor 4 x 600w

18 liter potten

 

 

medium - atami grond ( zak zonder opdruk )

 

voeding :

sannie`s bacto

sannie`s buffertabs

sannie`s symbiosis

B.a.c wortelstimulator

B.a.c pk booster

B.a.c. tnt complex

B.a.c bloei

B.a.c Supervit

 

De te groeien dames zijn amnesia welke van mijn eigen moeders afkwamen voor ik ze aan een vriend kado heb gedaan :) en ze zijn 100% beestjes vrij en hebben altijd een goede opbrengst bewezen :lol: :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...