Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sensi life

combinatie van voeding

Recommended Posts

collega's

 

ik werk nu al een tijdje met de supplementen van aptus in combinatie met basisvoeding van hypro.

nu heb ik een tijdje geleden enkele mooie testers gekregen van o.a plagron en biobizz.

 

van plagron heb ik de sugar royal en green sensation cadeau gekregen,

en van bio bizz de tri pack's : hydro en stimulant.

 

die try-packs kan ik niet in combinatie gebruiken maar nu is de vraag of ik die green sensation en sugar royal in combinatie kan gebruiken met de sup's van aptus en de hypro basisvoeding?

of wat ik eventueel is kan vervangen?

 

thx :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je green sensation gaat gebruiken alleen nog basisvoeding en die halveren, geen extra sups icm green sensation

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok thx :lol:

dus green sensation zijn zowat alle sup's bij elkaar?

 

iemand nog idee meet de sugar royal?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sugar Royal is de Topbooster van Aptus zogezegd, dit kan goed samen met Greensens. en basisvoeding maar let dan wel op je EC, volgens mij heeft Plagron de G.S. aangepast want ik ken alleen maar de dikkere versie, de vernieuwing heeft iets te maken met de verhoging van voeding in G.S. dus een hogere EC en voor gebruik in bewateringssystemen omdat het vloeibaarder is.

Ik zou er verder geen producten van Aptus doorheen mengen misschien wel enzym+, maar met de lijn van Aptus kan je wel beter sturen dan met de twee bovengenoemde Plagron producten.

 

Eigenlijk weet ik niet precies wat je hebt staan van Aptus en welke basisvoeding je hebt van Hy-Pro, de Terra of A&B ?

 

Grtn.Sensi*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...