Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Blitzer

Tips Zaandam

Recommended Posts

Ik weet niet of er mensen geinteresseerd zijn in informatie over shops in Zaandam dus ik denk ik post het maar ff.

 

Moonlight: deze shop wordt gerunt door allochtone mensen, erg gezellig er wordt altijd voetbal gekeken als er gespeeld wordt en je kan er relax zitten een theetje drinken etc.

 

Headlines: persoonlijk vind ik dit de minste van de drie

 

Squad: deze shop staat ook vermeld op de wiet.startpagina.nl een erge nette shop in een gewone straat in tegenstelling tot headlines in het einde van een steegje bij een parkeer garage maar het is net een gewone bar je kan er rustig eten en drinken met je jointje erbij en ze verkopen goede stuff ze zijn alleen wel duur en ze verkopen met rare prijzen.

 

Hopelijk hebben jullie hier wat aan (er is ook een 06 lijn die je kan bellen genaamd May Day zelf heb ik er geen ervaring mee omdat ik het liever niet doe)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, in Zaandam kan ik ook wel een keer gaan 'shoppen' ;)

 

Liggen de shops dicht bij een van de stations? En in welke straten liggen ze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai.. dat zou ik eens voor je op moeten zoeken hoe de straten heten maar ze zitten allemaal op loopafstand van het station, Headlines en Moonlight zitten vrijwel vlakbij elkaar en Squad is de verste maar dan moet je ongeveer 15 minuten lopen misschien kan ik een kaart vinden van de stad in zaandam dan zal ik dat wel even uploaden en markeren waar je heen moet :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sh*t ik kan geen landkaart vinden van het centrum van Zaandam op internet.. misschien kan iemand helpen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zal toch vast wel een stadskaart te vinden zijn van het Zaanse centrum en Zaandam zelf aangezien er veel toeristen naar de Zaanse Schans gaan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx sw00sz

 

Okeej hier is het ongeveer voor meer vragen kan je me altijd bereiken via het forum :D

 

Route3-3.gif?dc=4675439031804383433

 

Squad heeft zelfs een site die staat vermeld op wiet.startpagina.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat je zegt over headlines is dus echt niet waar headlines geeft in zaandam het meeste voor je geld daarna moonlight en daarna squad is heel erg gierig,het beste wat je kan doen is wiet halen bij headlines word vaak voor je neus gewogen dus je ziet wat je koopt en dan lekker blowen in moonlight bar zit op de dam is geen koffieshop maar mag je wel blowen in een relaxte sfeer met bak en dergelijke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat 06 van mayday is goed te doen was van het weekend bij een vriend van me in zaandam hoorde ik dat mayday dus bestond nouw ik zal je zeggen dat ik het de hele week niet meer de stad inmoest omwiet te halen het nadeel is dat je alleen iets minder wiet krijgt omdat ze ook nog naar jouw locatie moeten rijden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...