Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
t-men

Sweet skunk autoflower kweekverslag

Recommended Posts

Bij deze wil ik dit jaar nu al beginnen met 2 autoflowers... In de loop van deze ronde komen hier nog meer bij.

Ik begin dit jaar met de sweet skunk, ik kon er weinig informatie van op internet vinden en ben zeer benieuwd naar deze soort hier ga ik dus een kweekverslag van maken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

van welke breder zijn je zaden ? t-men

 

ik vond deze info

Strain: Sweet Skunk

Fokker: HOTGG

Locatie: indoor , outdoor Type: Voornamelijk Sativa Bloei: ~ 74 dagen Geen gefeminiseerde zaden

Sweet Skunk

 

Een favoriet voor vele redenen, dit sativa heeft een verheffende hoog en lemony zoete geur Oogverblindend.Ze heeft een conische vorm en groeit krachtig door de vegetatieve toestand en de rest stroomt. Kan worden beschouwd als een motivator als je een ervaren roker; of kan dit harsachtige schoonheid gewoon klop je op je kont. Genetica: The Original Variety: Sativa / Indica (70-30) Bloeitijd: 10-11 weken

 

je kan op seed finder kijken of jou breder hier tussen zit voor de preciezere info

 

http://en.seedfinder.eu/search/

Strain: Sweet Skunk Auto

Fokker: Sweet Seeds

Locatie: indoor , outdoor Type: Ruderalis / Indica / Sativa Bloei: Automatisch bloeiende ~ 49 dagen (. Van zaadje tot oogst) Alleen vrouwelijke zaden.

 

 

Sweet Seeds - Sweet Skunk Auto

Autoflowering 3e generatie. Seeds Sweet eerbetoon aan deze klassieke en geliefde familie van cannabis.Hybridisatie tussen een elite kloon Early Skunk en een automatische versie van Critical Mass (del departamento I + D de Sweet Seeds). De resulterende hybride werd tweemaal teruggekruist met de elite kloon Early Skunk. Snelbloeiende verscheidenheid, zeer productieve en produceert harsachtige dichte toppen bedekt met planten. . Intense aroma type achtergrond Skunk erg lief en muskus met een vleugje kruidenIndoor Opbrengst: 400-500 gr / m2 Opbrengst buiten: 35-150 g / plant . Harvest Binnen / Buiten: 7 weken na ontkieming Hoogte: 60 - 90cm

 

suc6 veder :)

Edited by the-choca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...