Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Johnny_Sack

Meeting in grunn

Recommended Posts

Beste collega's,

 

 

Het lijkt mij leuk om een keer meeting te doen in het noorden van het land. De meeste meetings zijn vaak in het westen of het zuiden, dit voor sommigen van ons wel een eind reizen. Dus daarom dit idee. De meeting is voor iedereen die wil komen, brabo's, limbo's, Amsterdammers enz enz zijn meer dan welkom! :P

 

Ik heb geen idee of hier genoeg animo voor is dus daarom dit topic om te peilen.

 

Ik kom zelf niet uit de stad maar ik vind Groningen wel de leukste stad van het noorden. Ideaal voor een meeting. In de stad kan ik wel wat locaties bedenken, sommigen zouden wel geld gaan kosten. Misschien is een groot huisje huren op een vakantie park ook nog een idee. Volgens mij zitten hier ook veel (karper) vissers, ik ken ook wel een vakantiepark in het noorden waar je ook goed kunt (karper) vissen.

 

Ik zat zelf aan ergens begin mei te denken als datum.

 

Anderen nog leuke ideeën?

Edited by Johnny_Sack
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk idee ! Vooral met het vissen , dan ga ik me toch naast Ome Mitsz zitten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

i am in :P

met verdamper en al

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk dat gaat snel!

 

Johnny_sack +1

Ganjaman en mitsz

Weetje met verdamper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit nog niet zo lang op WF maar lijkt me gezelig .

Voor mij is groningen niet zo ver

 

Johnny ik zal me lijntjes ook uitgooien voor locatie's

Help vaak en organiseer zo nu en dan ook feestjes daar

Ik zal me best doen . ik laat het je wel horen als ik iets weet :P

 

Greetz 2eGen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had me leuk geleken , alleen is Groningen niet te doen voor ons ( honden)

 

Have fun in Grun

 

ps Begin Mei is Mexico meeting bij UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

@2GEN: Leuk dat je wil komen. Niet persoonlijk bedoelt maar ik denk dat het handig is dat er wel een restrictie moet komen hoeveel post iemand heeft. Dit ivm met privacy en veiligheid voor iedereen. Dit is toch geen moestuin forum.

 

@Gobru: Als het een huisje word dan zou je ook kunnen blijven pitten, neem je Shiva ook mee. Gezellige roadtrip toch. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principe wel... zou ons ook leuk lijken , maar ik denk dat het zeer onrustig zal gaan worden op de meeting, Shiva zit met hetzelfde probleem,dus dat zouden dan 4 honden zijn :P

 

wie weet, wie weet :D :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
@2GEN: Leuk dat je wil komen. Niet persoonlijk bedoelt maar ik denk dat het handig is dat er wel een restrictie moet komen hoeveel post iemand heeft. Dit ivm met privacy en veiligheid voor iedereen. Dit is toch geen moestuin forum.

 

@Gobru: Als het een huisje word dan zou je ook kunnen blijven pitten, neem je Shiva ook mee. Gezellige roadtrip toch. :P

Ik begrijp je wel hoor je kent me niet en voor de rest niemand die me kent. Maar als het alleen om post gaat tja jammer ik ben niet zo'n prater ik lees veel zeg weinig

en nee gaat niet om een moestuintje

Share this post


Link to post
Share on other sites
In principe wel... zou ons ook leuk lijken , maar ik denk dat het zeer onrustig zal gaan worden op de meeting, Shiva zit met hetzelfde probleem,dus dat zouden dan 4 honden zijn :P

 

wie weet, wie weet :D :)

 

Ahhh op die manier. Ik heb er zelf ook 1, kan prima met andere honden en mensen opschieten maar dit lijkt me wel een beetje te druk inderdaad.

 

Even kijken hoeveel animo er is, als het nou wat kleinschaliger zou uitvallen dan zou het misschien wel kunnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 probleem , ik ben afhankelijk van Vader Geuber :P dus als hij niet zou gaan , dan kan ik helaas ook niet komen..

 

En of mitsz komt weet ik niet man , was een idee van me :D

 

Al lijkt het me wel echt leuk :) We zien wel waar het schip strand , :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kijk dat gaat snel!

 

Johnny_sack +1

Ganjaman en mitsz

Weetje met verdamper

 

Hallo johnny

 

Waarom kom je niet naar het zuiden.

Denk dat het allemaal te snel , achter mekaar gaat.

In mei is al een meeting. Dus als je iets wil regelen zal je meer naar het einde van

Het jaar moeten doen.

 

Gr prettig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje allergisch voor drukte , en geblaf van honden ( hoe lief ze ook zijn)...

Vind het ook prettig dat ik door mijn anonimiteit niet herkend wordt door derden.

 

In een ander universum...had ik jullie graag ontmoet. Een universum waarin Ivo Opstelten een warme bakker is die gewoon zijn bek houdt, of een loodgieter is die mijn verstopte afvoer kundig repareert.

Helaas.

 

Heel veel plezier op de meeting , en leuk voor de andere Groningers dat er eens aan ons gedacht wordt :P

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kijk dat gaat snel!

 

Johnny_sack +1

Ganjaman en mitsz

Weetje met verdamper

 

Hallo johnny

 

Waarom kom je niet naar het zuiden.

Denk dat het allemaal te snel , achter mekaar gaat.

In mei is al een meeting. Dus als je iets wil regelen zal je meer naar het einde van

Het jaar moeten doen.

 

Gr prettig

 

Misschien heb je wel gelijk, was ook maar een spontaan idee. Had niet echt gekeken wanneer er ergens anders meetings zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ jansen als hij je dakgoot dan netzogoed repareerd als zijn wets voorstellen zijn........

 

 

het had me een leuk idee geleken als ik niet een flesje had moeten vullen voor cbr rond einde van mei

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ach, eeindelijk is geen 300/200/100 km te rijden

een meeting hoeft niet mega te zijn

klein blijft ook erg chill

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Weetje: Precies! Hoeft inderdaad niet grootschalig te zijn, was benieuwd hoeveel animo er voor voor zou zijn.

 

@Wazzup: Ja de tijd gaat snel he. Leek me een leuk idee om het ook eens weer in andere regio te doen. Van Dame Blanche heb ik veel (buiten) posts en topics gelezen. Jammer dat hij niet meer onder ons is, gelukkig heeft hij ons hier veel kennis nagelaten en wordt hij niet vergeten.

 

Lijkt me gezellig als jij ook komt. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat lijkt me ook wel weer eens gezellig, al een hele tijd niet in het hoge noorden geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleine meetings zijn heel veel fun! bij mij waren we uiteindelijk met 10 en het was zeeeeer voor herhaling vatbaar.

Alleen groningen is voor mij te ver weg, maar laat het je niet tegenhouden als het klein lijkt te worden, have fun!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meetings zijn fun :P als de datum bekend is en ik kan dan zal ik ook wel graag aanwezig willen zijn.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...