Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bibsje

afghani milk

Recommended Posts

Dan gaan we van eerste paasdag maar eerste bloeidag maken dacht ik zo. ;-)

Met de ruimte zit het wel goed.

Het plantje heeft bij wijze van, de hele zolder.

Maar omdat het daar nu nog aardig koud wil worden snachts hebben we een oud kledingrek gepakt (in hoogte verstelbaar) daar een lamp aan vast gemaakt (aan de stang) en over het rek van dat afdekplastic gedrapeerd. Tis dus eigenlijk nu net zo'n ouderwetse kampeertent. 1kant gooien we overdag open zodat ook de warmte weer in de tent zicht vult. En als het lampje uitgaat slaan we het weer terug. Het blijft iig dus altijd zo'n 22 graden.

Aan de zijde die altijd dicht blijft hebben we ook nog een stuk ondervloer (voor laminaat en parket) gemaakt. Zodat het een beetje isoleert (voor zover mogelijk in mijn crea bea tent ;-) ) en het licht reflecteerd daar ook mooi op.

 

Her is een bij elkaar geraapt zooitje... maar ben dr zelf wel aardig trots op. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas alsjeblieft op met brandgevaar.

 

Natuurlijk mooi als je zelf wat kan maken. Zeker als het van spul is dat je weg had gegooid of later voor iets anders kan gebruiken.

 

Maar ECHT kiek ut met brand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja daar passen we echt goed op. Ben zelf als de dood voor brand (word al gek als ik niet zeker weet of ik het koffiezetapp wel uit heb gezet.) Elke dag controleren we alles goed of het plasic niet te dicht bij de lamp zit etc. Maar sowieso is het plastic er altijd voor een groot gedeelte eraf als de lamp aanstaat. En de afgelopen weken was mijn man ook elke dag in huis. Dus die kon dat ook goed in de gaten houden.

Over 2 weken is er overdat niemand meer in huis. Dus dan haal ik al het plastic er ook af als de lamp brand.

 

Thnx voor je bezorgdheid... dan sta je dr toch weer even xtra bij stil. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyfus!!! Heb vandaag een beestje op een jong blad gevonden!! En dacht dat ik ergens kon vinden wat het is?!?!!?!?!

Het lijkt op een lieveheersbeestje maar dan vele malen kleiner en hij is een soort bruinig achtige kleur met zwarte vlekken (of andersom haha) en geen pootjes kunnen ontdekken... heb m dr vanaf gewipt, is in mijn aarde gevallen en dacht je dat ik m weer kon vinden??? En fucking google geeft me ook niets !!!

*f gal spuwen*

Share this post


Link to post
Share on other sites

maak je niet zo druk joh, druktemaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...