Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

The_makaveli

sugar punch

Recommended Posts

Weet iemand nog hoeveel weken de SantaMaria Freebees moeten staan,...?

Edited by StoneTwisted

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh, da's slecht nieuws inderdaad :verrygood Veel success Sannie met de nieuwe, en veel respect voor het niet beschikbaar maken van niet goed gelukt spul.

 

Nog mensen die een mooi alternatief weten voor de SugarPunch,....anders ga ik toch maar voor de shackzilla
Ik heb een fanatieke Sannie seeds liefhebber (google Sannie Bigby) gevraagd, die de hele Sannie lijst af lijkt te gaan en ze in veel geuren en kleuren fotografeerd en omschrijft, wat hij het beste alternatief vond voor de SP en die wees ook de Shackzilla aan. Ook gezien de info in vorige posts hier lijkt me het voor jou een makkelijke keuze als je 'anders' toch al voor de SZ gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap echt niet waarom jullie sp dicht bij shackzilla vinden staan, alleen maar omdat er in beide ouders de ssh zit ?

in smaak twee totaal andere werelden als je het mij vraagt... :)

 

pak dan bijvoorbeeld een kf en hoop op de compacte roze, die komt denk ik het dichtste bij de sp uit sannies stal :verrygood

en anders neem je een jackberry en hoop op de paarse variant (ik vind groen nog lekkerder maar lijkt weer niks op de sp)

het is wel minder heftig rokertje maar kwa smaak echt beter in de buurt dan de schakzilla (wat ook een heerlijk rokertje is btw)

Share this post


Link to post
Share on other sites
alleen maar omdat er in beide ouders de ssh zit ?
Nee, maar dat zou op zich al een heel goed argument zijn logischerwijs... het gaat juist om de SSH pheno... en natuurlijk maakt eenzelfde ouder het nooit "totaal andere werelden". Maar ja, je kan ook naar de kleur te kijken van 1 van de minder veel voorkomende phenos van de SP en dat dan als een 'wereld' beschouwen, maakt de keuze voor een alternatief wel makkelijker :verrygood Edited by Sativied

Share this post


Link to post
Share on other sites

lezen................

ik zeg 2 totaal andere werelden in smaak...

 

en het is maar net welke ouder naar voren komt in de kruising.

en wie zegt dat ik de kleur gebruik om bij een smaak te komen ??? ik heb ze gewoon allemaal heel vaak gerookt en dit zijn mijn bevindingen, kwa smaak blijf ik achter me mening staan, welke kleur de dames ook zijn.. :verrygood

 

maar ik had niet vernomen dat het om de ssh pheno ging, dat heb ik niet zien staan.

dan kan je uiteraard wel het beste de schakzilla uit sannie zijn stal hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites
en wie zegt dat ik de kleur gebruik om bij een smaak te komen ???

Volgens mij zag ik net iemand snel wegduiken daar achter in de zaal :):

 

Niet op bij een smaak te komen, want daar gaat het natuurlijk niet alleen om, we hebben het over een voor de SP, en dan leg je wel veel nadruk op de kleur:

 

hoop op de compacte roze, die komt denk ik het dichtste bij de sp

[...]

en anders neem je een jackberry en hoop op de paarse variant (ik vind groen nog lekkerder maar lijkt weer niks op de sp [paarse volgens jou dus wel])

 

Terwijl je de Shackzilla af doet als iet uit een totaal andere wereld terwijl ze eenzelfde ouder heeft. :verrygood

 

maar ik had niet vernomen dat het om de ssh pheno ging, dat heb ik niet zien staan.

dan kan je uiteraard wel het beste de schakzilla uit sannie zijn stal hebben.

Soms moet je naast lezen ook ff nadenken.......... en het impliciete gedeelte zien. :D De niet-SSH pheno is ook lekker, maar het is duidelijk de meervoorkomende SSH pheno(s) die het speciaal maakt (en voor sommige de kleurtjes ;)).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooooo jonge toch :verrygood , ik wil er bijna weer op in gaan maar weet dat het nergens heen gaat met deze discussie.

 

lees hoe je het wil lezen ik had het inderdaad puur over smaak, ik gaf bijvoorbeeld ook al aan dat het kwa effect anders is...

en dat die 2 soorten toevallig kleur hebben doet niets af aan hun smaken pallet en de overeenkomsten met een andere soort.

 

maarja nu ga ik er toch weer op in, nogmaals ik stop hierbij deze nutteloze discussie.

mvg 3.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien kan je voor Silverfields kiezen? Weliswaar regulier, maar volgens mij net zo spectaculair als Sugar Punch

Share this post


Link to post
Share on other sites

De soort welke nog het meest in de buurt komt van de Sugar Punch is Silver fields en Selene, even duidelijk maken dat dit wel reguliere zaden zijn en dus geen fem !

Shackzilla heeft wel wat weg van de sugar puch maar bloeit wat langer en is meer in de haze richting wat smaak betreft, wat meer lemon. De sugar punch heeft meer dat knock out effect waar de shackzilla een stevigere high geeft.

In killing fields zijn ook feno's te vinden welke relatief snel bloeien en erg zoet kunnen zijn, het effect van de KF is meer high in vergelijk me de sugar punch

 

Sugar punch blijft sugar punch en is lastig te vervangen en is een strain op zichzelf.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja nu ik weer las van 4 maanden uitstel maar 2 andere kleurtjes besteld,

 

die groen hoofd top met paarse zijtoppen moet tog nog even wachten, zonde dat ik de moeder heb afgebloei'd :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alweer bijna 3 maanden verstreken sinds 2de poging Sugarpunch

zaden te veredelen mis ging.

 

Over 3 tot 4 wk weer nieuwe zaden nodig hier,.........Al zicht op de derde poging ?

 

Fingers Crossed !!

Edited by StoneTwisted

Share this post


Link to post
Share on other sites

En !!....hopelijk zegt dit niets over het verloop :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Shackzilla heb ik net geoogst en denk dat de The One ook niet op voorraad is net zoals bijna breeders choice en Eskobar

die heeft er nog maar een op voorraad van de 5,....wordt toch sweetseeds denk ik dan voor het eerst.

Jammer dat er in Sannies female zaden zo weinig keus is momenteel,....heb alle soorten zon beetje gehad,..killingfields niet maar heb geen zin 13 weken op mijn wiet te wachten.

Zou mooi zijn als er een paar nieuwe indica dominante female soortjes bij kwamen met relatief korte bloeitijden.

 

Ben benieuwd wat sweetseeds gaat worden,...ik ga voor de green poison female,...bloei 7 weken en met een redelijke opbrengst voor

een indica.

 

mensen ervaring met sweetseeds hier,...?

 

 

By the way,...alvast een positief en mistig 2014 !!

Edited by StoneTwisted

Share this post


Link to post
Share on other sites

I expect to have the Sugar Punch ready in around 5 weeks if the plants will do what I want yummy.gif

 

A femmed The One is not in the planning for the moment.

We are re making strains at the moment so we can have good stock again from our top strains like shackzilla and sugar punch, we are also going to remake the mad kush, this kush is one of the few kush crosses that not disappoints me.

Some strains will disappear like the extrema and hericules, regular seeds will be selected and enhanced unto the next generation.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx djbroertje,......goede berichten,...Kush,..female ,..yess

Duurt net even te lang voor mij dus even een andere zaadbank,

maar als ik het goed begrijp is over 5 weken de voorraad weer vet op orde, mits de planten

doen wat er van ze verwacht wordt.

 

Good news

Edited by StoneTwisted

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk ben benieuwd ook wel tof dat de extrema en hericules verdwijnen na al het herma gezeik :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Shackzilla heb ik net geoogst en denk dat de The One ook niet op voorraad is net zoals bijna breeders choice en Eskobar

die heeft er nog maar een op voorraad van de 5,....wordt toch sweetseeds denk ik dan voor het eerst.

Jammer dat er in Sannies female zaden zo weinig keus is momenteel,....heb alle soorten zon beetje gehad,..killingfields niet maar heb geen zin 13 weken op mijn wiet te wachten.

Zou mooi zijn als er een paar nieuwe indica dominante female soortjes bij kwamen met relatief korte bloeitijden.

 

Ben benieuwd wat sweetseeds gaat worden,...ik ga voor de green poison female,...bloei 7 weken en met een redelijke opbrengst voor

een indica.

 

mensen ervaring met sweetseeds hier,...?

 

 

By the way,...alvast een positief en mistig 2014 !!

 

Geen slecht woord over Sweetseeds hier. De GreenPoison had een kennis in zijn serre staan vorig jaar, rot heb je altijd maar viel toch mee. Na het drogen leek het net binnenwiet, lekker compact en wit. Blowsterke had ook een mooi exemplaar, topic vindt je in de microsectie.

 

Vorige zomer had ik enkele BigDevil XL in de serre, op het gebied van auto's vindt ik toch dat SS een stap verdr staat in vergelijking met andere zaadbanken. Alle exemplaren waren ongeveer 150cm groot, weinig pheno's en lekkere tropische bloemen. Ze hebben ook een groot assortiment aan verschillende soortjes en zeer eerlijke prijzen. Hun S.A.D.(Black Domina)is ook wel aan te raden.

 

 

The One zou ik wel zien zitte in 2014,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stonetwisted Hier ook n soortje van sweetseeds gehad - snowfruit ben er over te spreken.

Mooi soortje lekkere geur mooie witte toppen en een heerlijk rokertje.

( in serre en buite in smartpot. )

Edited by RNL88

Share this post


Link to post
Share on other sites

sweet seeds meot je niet buiten zetten is op spanje gericht is een spaans merk, in een sere of kas komt het wel goed maar helemaal buiten nee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier deed ze t prima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht dat dit topic over sugar punch ging ?

Ik zou even een melding doen on topic

Over 3 weken zijn de sugar puch zaden weer in de winkel verkrijgbaar .

De shackzilla zaden zijn weer verkrijgbaar over 5 weken.

Kweek ze allemaal .

 

Groeten knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...