Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
1is2

goede avond allemaal!

Recommended Posts

iep! wij zijn 2 Belgen, trotse Vlamingen, partners in "evil", en beste vrienden van 21 en 36j.

 

om dat ik het beu ben en de risico's elk jaar hoger worden om nog naar nederland te rijden voor wat wiet. :wacko:

heb ik besloten dat ik zelf maar ga proberen te telen.

 

toen ik een maand geleden men makker te voet tegen kwam onder weg naar huis en hem in de auto liet stappen om een frietje te gaan eten.

zag hij dat men broek vol modder hong en er een " troefel " ( schoffel-of hoe noemen Nederlanders het ? :verrygood ) op de achter bank lag.

bekeek hij me met een sneaky glimlach " als je weer iets raar van plan bent, dan hoop ik dat het ni zonder mij is "

 

blij dat ik iemand had om het werk te delen en we weer iets gevonden hebben om samen te doen zijn we me 2 op verkenning gegaan om meer plaatsen te zoeken.

ondanks dat we elk bos , veld , moeras, weide en verlaten plaatsen uit onze zak kennen was het verdraait moeilijk om iets te vinden waar echt niemand komt.

jagers, ratten vangers,boswachters, motor crossers, mensen van natuurpunt, kleine stowners die in de bosjes blowen :rofl , en zelfs andere mensen die het zelfde als ons van plan waren. :tu

 

na de moed in onze schoenen begon te zakken om dat er percies egt geen enkel stuk meer in onze streek nog on "ondekd" was.

hebben we toch nog een plaats gevonden die ons idiaal leek.

trug goed gezind begonnen we door te zoeken, nu hebben we in totaal 8 plaatsen gevonden waar we het zouden proberen.

ons idee was om op die plaatsen een paar dames te zetten en waar we dit jaar kunnen oogsten, volgend jaar er een paar bij te zetten.

 

het werd ons al snel duidelijk dat we er egt helemaal niks van afwisten. we zouden zelf niet weten hoe je een aardappel moet planten. :)

na heel wat surfen kwamen we hier te recht, zelf na veel te hebben gelezen blijfd het voor ons noobs nog steeds chinees.

al zou het 10j duren voor ik voor het eerst zou kunnen oogsten, ik weet dat we elk jaar bij zouden leren tot het lukt.

maar het zou tog fijner zijn moest het dees jaar al lukken :rofl

 

van daar dat we besloten om hier een profiel aan te maken.

moest er iemand geintreseerd zijn in een verslag van 2 dummies ? :rofl

voor ons is alle hulp welcom denk ik. :D

 

groetjes uit belgie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee welcome nog meer guerilla kwekers :tu

 

ja hoor we zijn niet vies van een verslagje heb je al fotos van je spot?

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is nu nog eens een toffe voorstelling :tu

 

Welkom! laat het topic maar komen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hee welcome nog meer guerilla kwekers :verrygood

 

ja hoor we zijn niet vies van een verslagje heb je al fotos van je spot?

 

greetz

 

 

 

jep, we hebben al best wat putten gegraven en snachts met grond gesleurd :tu

29 gaten om pecies te zijn op 8 plaatsen en er zijn er nu 12 terug gevuld.

 

op een paar plaatsen zitten we met een grondwater probleem :) de putten zijn vol gelopen met water.

daar zouden we een oplosing voor moeten zoeken, ben bang dat onze plantjes daar te natte voeten gaan krijgen en weg rotten.

 

momenteel kunnen we weer niet verder doen door de sneeuw. :wacko:

om dat we geen pat willen maken. als de sneeuw weg is zal ik een wat meer fotos gaan bij trekken en aan een verslag beginnen.

 

grtz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel success met jullie snode plannen :tu

Het klinkt in elk geval top.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super, hou ons op de hoogte, k kijk uit naar n kweekverslag of wat pics!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor het onthaal en de intresse :wacko:

 

we hebben deze nacht ons gerief, zakken potgrond en cocos naar de volgende spot gesleurd.

morgen vullen die handel, en hop naar de volgende. :)

 

hooplijk zijn we tegen volgend weekend rond met de voorbereidingen en kunnen we het zaad gaan kiezen.

kan haast niet wachten tot volgende maand om te beginnen ontkiemen. :tu

 

heb al aardig wat foto's ondertussen, zaterdag hoop ik tijd te hebben om ze te posten.

 

grtz! 1is2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom

 

Leuk te lezen dat jullie wat willen doen

 

enkle tip die ik mee wil geven grond ph meter zoek naar pleken met grond waarde van 5.5 a 6.5 ph graaf je gaten en vul ze verder met grond. dat grond water zakt nog wel .Vorst zit nog deels in de grond moet eerst ontdooien enh et vriest nog enkele dagen en het sneeuwd zo nu en dan nog zal nog paar weekjes wachten. misschien optie om een oude kledingkast om te bouwen en ze daar alvast voor te groeien kleine potjes ?? met paar tl buizen

 

in iedergeval succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de tips!

zal me zo snel mogelijk een meter aan schaffen. meten is weten!

ik heb jammer genoeg de plaats niet om binnen nog een kast de zetten.

is het beter om nu al te beginnen voor groeien?

 

grtz! 1is2

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee 1is2 de buiten soortjes die jij hebt kun je zowiso beter niet binnen onder licht voorgroeien. (deense soortjes)

 

als ik jou was nog heel even wachten ik zelf ontkiem me planten rond 20 april en laat ik ze buiten voor groeien tot half mei en dan plant ik ze in volle grond

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee cbd!

merci man, dan zullen wij het ook zo doen.

 

morgen zoeken we nog eens flink te gaan graven op de spots waar de denen komen.

op je foto's kan ik moeilijk inschatten hoe ver je gaten uit elkaar staan, ik dacht dat 1m tussen elk gat voldoende moest zijn.

of onderschat ik de omtrek van deze planten? men maat denkt dat dit te weinig is.

 

grtz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...