Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Aquar

Straks in EénVandaag: Overlast door WIETPAS verdubbeld

Recommended Posts

Titel zegt alles al. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

de directe link naar het item

Flopstelten wordt fijn gefileerd door burgemeesters.

Vroger....... ja vroeger zou een bewindspersoon tot aftreden worden gedwongen na zulks een evidente reeks van gefaalde wetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beide links werken niet. Deze doet het wel in mijn ff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus een minister kan ongestraft een regel als wietpas invoeren, terwijl hij vooraf is gewaarschuwd voor toenemende criminaliteit en waarvan nu blijkt dat minderjarigen door dat beleidt zeer eenvoudig wiet en andere zaken kunnen scoren. En waarbij de kans groot is dat de straatdealers zullen blijven, zelfs bij het terugdraaien van de doorgevoerde regel.

 

En dat alles had onze minister Opstelten met al zijn mensen niet kunnen voorzien? Of heeft hij gewoon zijn zin doorgevoerd ondanks al de bezwaren die hij wel gehad heeft moeten hebben.

Hij heeft er een puinhoop van gemaakt en dat kan niet ongestraft blijven.

 

Hij zou als escape tegen z'n eurofiele vriendjes kunnen zeggen dat hij het echt geprobeert heeft, er alles aan gedaan heeft en dat het effect averechts was.

Om de criminaliteit echt terug te dringen zal het gedoogbeleid op de schop gaan, de achterdeur gelegaliseerd worden, het thuiskweken van 5 planten worden toegestaan (ook binnen).

 

Hierdoor heeft het politieapparaat haar handen vrij om achter de grote commerciele boys te jagen die er echt toe doen.

 

Als ondersteuning voor dit plan kan hij verwijzen naar de USA waar men langzaam anders tegen canabis aan het kijken is (omdat de bomen opraken duh...)

 

Ivo wees een vent en kom deze keer eens op voor het land waarin je woont en werkt en waar de burgers er voor gezorgd hebben dat je uberhaupt iets te zeggen hebt!

 

Cabis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit vind ivo opstelten alleen maar heerlijk, lekker problemen en criminaliteit creeren.

 

Heeftie weer een mooie grond, voor zn Drones etc.

 

Deze man snapt het toch nooit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opstelten weet wat ie doet, dit is gewoon zijn plannetje.

Ik zeg t al jaren, hij wordt betaald door de onderwereld, of hij wordt geintimideerd.

Een andere reden kan nog zijn dat ie gewoon de politie aan t werk wil houden, waarom ie dan op politie bezuinigd is bizar.

 

Ik denk echt dat ie heel bewust bezig is en het boeit m niets wat wij ervan vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat voor plan zou die man hebben vraag ik me af..

Dit is echt een open deur:

De standaard werwijze om het gepeupel klaar te stomen zodat zij instemmen met een represieve politiestaat ,is ervoor zorgen dat je angst kweekt; dit doe je door:

1. vortdurend te roepen hoe onveilig het is ‘Whatever bad things Hitler and the Nazis did, at least they clamped down on crime.’ This Nazi myth on crime was so powerful that many Germans still believed it many decades after the Third Reich’s downfall in 1945.

2. alsmaar zwaardere straffen en maatregelen afkondigen, ( nodig vanwege 1.)

3.Daadwerkelijk de criminaliteit doen toenemen. ( let wel ; we hebben het niet over bijv. faillisementsfraude ,maar criminaliteit die de burger opvalt ; bijv. drugsrunners.)

4.als dit alles goed op gang is heb je geen moeite meer om allerlei ingrijpende maatregelen te nemen, anpr cameraś ,super databases, en straks , iedereen zijn dna in een databank.

En natuurlijk ,heel belangrijk: directe macht over de belangrijke media; dit is al lang en breed voor elkaar

 

De conjunctuur is ook een belangrijk punt , het kan niet slecht genoeg gaan !

“Never let a serious crisis go to waste. What I mean by that is it’s an opportunity to do things you couldn’t do before.” – Obama chief of staff Rahm Emanuel, November 2008.

Als alles rijp is ,.....dan staat de grote leider op ! Hitler, Thatcher, ............

wat leesvoer

 

Ik realiseer me dat dit een wietforum is ,en geen politieke site , doch helaas is het zo dat de cannabis nu eenmaal politiek is, en, er werd een vraag gesteld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd bulto, zoals in onderstaand filmpje duidelijk gemaakt wordt:

 

 

Onze maatschappij zit fundamenteel verkeerd in elkaar, de rijken worden alsmaar rijker door angst, verdeeldheid & oorlog te zaaien onder het volk!

En ze willen simpelweg dat dit zo blijft, dit is niet het oplossen van het probleem maar louter zakkenvullerij van de elite...

Spijtig genoeg ziet 99% van de bevolking dit niet omdat ze gewoonweg dom worden gehouden & voorgelogen worden door de media.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan mij in Fastbikkel en Bulto's meningen vinden, alleen ik heb zelf geen werkelijk idee welke

van die mogelijkheden echt spelen. Ik nijg eerder naar de uitspraken van Bulto.

Geschiedenis verteld ook veel over wat de nabije toekomst kan brengen. Er lopen "rode" draden

door onze tijd, die gelijkenissen vertonen op allerlij gebied.

 

Opstelten weet allang dat het niet werkt, en waarschijnlijk al van te voren. De burger de pis lauw

maken vind ik dat. Maar ook proef ik verdeeldheid onder de mensen brengen, onverdraagzaamheid

gehoorzaamheid ect. Dat soort dingen wat best een lastige klus is, maar idd. angst en onzekerheid

versprijden, een sterk middel. Maarja, leer de mens kennen.. zei ik al vaker. Dat zegt mij praktisch genoeg.

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zei daarnet :

4.als dit alles goed op gang is heb je geen moeite meer om allerlei ingrijpende maatregelen te nemen

En wat hoor ik net de voorzitter van de politiebond zeggen:

"we moeten permanent over heel nl drones in de lucht hebben ! Dan pas kunnen we nl. die Brinks overvallers pakken.

EDIT:

Hij zei ook nog: "tijdens de achtervolging werd er op de agenten geschoten, toen hebben ze de achtervolging maar opgegeven "

En wat hij dacht was :Jaja, wat wij veel liever doen is met ze allen een deur intrappen , en dan met veel kabaal de famiilie de stuipen op het lijf jagen ,en een paar planten vernietigen.

En daarna helpen wij onze burgemeester die familie uit hun huis te trappen ! ja wat zijn we toch stoere jongens , met onze kogelvrije vesten aan.

Daarna gaan we weer naar ons buro alwaar we fijn alle drone beelden gaan bekijken ; of we weer zoń gevaarlijke wietplantage kunnen vinden.

 

En de tweede kamer zag dat het goed was

Behalve de SP is geen van de grotere partijen bij voorbaat tegen de komst van bewapende drones, blijkt uit een rondgang in de Kamer. De discussie over de onbewapende onbemande vliegtuigen barstte deze week los toen bekend werd dat de politie de vliegtuigen steeds vaker inzet om inbrekers te pakken en wietkwekerijen op te sporen. De Kamer is hier voorstander van maar toont zich met het oog op privacy wel kritisch over het intensieve gebruik van drones.
Edited by bulto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi stukje van een vandaag, men moet dit niet laten liggen men moet dit aanpakken.

 

Een minister komt met een plan om de coffeeshops aan te pakken en uiteindelijk te laten verdwijnen.

 

Tegen elk advies van iedereen in is zijn plannetje uiteindelijk ingevoerd. Totaal mislukt, zoals iedereen voorspelde...

En ook al is het plan van opstelten mislukt, uiteindelijk komt de schuld van de mislukte invoering van de wietpas toch uiteindelijk weer bij de coffeeshop te liggen.

 

In het artikel vermelde de burgemeester van roermond: "Als we de overlast niet onder controle kunnen krijgen moeten we gaan afvragen of er hier wel plek is voor een coffeeshop" ...

 

Ik vraag me eerder af of er hier wel plek is voor Opstelten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

( zeitgeist is zo fals als een billjet van 30 euro, opgericht en geproduceert door vrijmetselarij) was eventjes om punten op de i s te zetten

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat voor plan zou die man hebben vraag ik me af..

Dit is echt een open deur:

De standaard werwijze om het gepeupel klaar te stomen zodat zij instemmen met een represieve politiestaat ,is ervoor zorgen dat je angst kweekt; dit doe je door:

1. vortdurend te roepen hoe onveilig het is ‘Whatever bad things Hitler and the Nazis did, at least they clamped down on crime.’ This Nazi myth on crime was so powerful that many Germans still believed it many decades after the Third Reich’s downfall in 1945.

2. alsmaar zwaardere straffen en maatregelen afkondigen, ( nodig vanwege 1.)

3.Daadwerkelijk de criminaliteit doen toenemen. ( let wel ; we hebben het niet over bijv. faillisementsfraude ,maar criminaliteit die de burger opvalt ; bijv. drugsrunners.)

4.als dit alles goed op gang is heb je geen moeite meer om allerlei ingrijpende maatregelen te nemen, anpr cameraś ,super databases, en straks , iedereen zijn dna in een databank.

En natuurlijk ,heel belangrijk: directe macht over de belangrijke media; dit is al lang en breed voor elkaar

 

De conjunctuur is ook een belangrijk punt , het kan niet slecht genoeg gaan !

“Never let a serious crisis go to waste. What I mean by that is it’s an opportunity to do things you couldn’t do before.” – Obama chief of staff Rahm Emanuel, November 2008.

Als alles rijp is ,.....dan staat de grote leider op ! Hitler, Thatcher, ............

wat leesvoer

 

Ik realiseer me dat dit een wietforum is ,en geen politieke site , doch helaas is het zo dat de cannabis nu eenmaal politiek is, en, er werd een vraag gesteld.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...