Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest wiet61

Onder het spots zoeken vond ik er een van vorig jaar

Recommended Posts

Guest wiet61

gallery_36283_15450_415389.jpg

 

vooraan lag er een achteraan zie je er een zo,n pot of emmer ,en aan de rectste kantzie je ook nog een stukje ,tevens dient dit om te kijken of het lukt de foto erop zetten ,al bij al valt het best mee ,je zoekt en je zal vinden zeg ik maar ,ik plaats zeker nog foto,s van minstens 4 spots ,waarbei ik die maf,s van growerchoise heb en van sannie natuurlijk de heribei fem ,verder heb ik nog vele ak 47 auto en vele denen ,vorig jaar gekocht bij froebanken ,en enkele van de zaad marktplaats ,ook ga ik voor een zadenrun ,als het lukt allemaal ,bij de zadenrun wil ik een maf kruisen met een danich gold .we zullen zien of het allemaal lukt ,niet geschoten is zeker mis .

zitten dit jaar de bladeren laat aan de bomen struiken of lijkt dat maar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat je genoeg zon hebt daar straks.

Wel erg jammer dat sommige mensen hun troep laten rond slingeren na de kweek. Maar misschien ben ik wel wat ouwerwets.

 

 

Succes met het guerillaseizoen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sluit me aan bij Chassie,

 

hoop dat je genoeg zon hebt en ja,... veel zooi van andere mensen/kwkers kom ik ook tegen in parken en bossen. Op die manier gooi je je eigen ruiten in. Beheerders van een gebied komen erachter dat er gekweekt wordt en gaan opletten en zoeken. Mensen ruim aub je spullen op.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik heb ook alles meegenomen wat er lag ,en natuurlijk ga ik daar niet kweken ,ik vertrouw het voor geen meter meer ,maar ik hou het wel goed in de gaten , misschien iets voor volgend jaar ,als ik wat boompjes snoei staan ze daar constant in de zon ,ook zitten er veel reeen volgens mijn ,en dat is zeker niet goed . :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zooitje bomen neerhakken voor het zonlicht.

 

Ik vond vorige week ook weer een aantal gieters en andere dingen, na onderzoek bleek de spot niet gebruikt te zijn, geen grond of plantgaten te bekennen geen plantresten zoals takken of stammen, niet wat erop wees dat er een kweek is gedaan.

 

Die bakken willen overigens niks zeggen, overal liggen van die plantenbakjes, waarom weet ik niet..

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou bijna zeggen dat de foto een boomkwekerij is, allemaal zo netjes op een rij :tu

En nee hoor, ik vind de bomen ook erg laat maar zal wel te maken hebben met de koude golf van laatste weken.

Zal ook weer eens gaan spot hunten.. kan het niet laten.

 

suc6,

groetjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ze nog maar ff kaal, dan krijgen we een goede nazomer als de zomer 2 maanden opschuift :tu

En hebben we nu nog ff de ruimte om te guerilla spots in orde te maken zonder al teveel sporen achter te laten in de opgroeiende vegetatie.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Let wel op dat je van een afstand ver door de bosjes kan kijken.. netjes achterlaten dus

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61
Zooitje bomen neerhakken voor het zonlicht.

 

Ik vond vorige week ook weer een aantal gieters en andere dingen, na onderzoek bleek de spot niet gebruikt te zijn, geen grond of plantgaten te bekennen geen plantresten zoals takken of stammen, niet wat erop wees dat er een kweek is gedaan.

 

Die bakken willen overigens niks zeggen, overal liggen van die plantenbakjes, waarom weet ik niet..

 

Greetz!

Die bakken zeggen zat wat er zaten ook nog naam plaatjes bij pp ak bb en nog een paar soorten ,maar het zal daar wel mislukt zijn door de reeen .

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal t um zijn geweest.. anders had je wel meer afval gevonden.

Ik heb ook eens zo'n spot gehad en moest even goed kijken of het niet mijn oude spot was..

Veel last van reeén en konijnen.. ook veel te open en makkelijk toegankelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat soort spots lijken allemaal op elkaar, zijn hier in de buurt ook erg veel boeren planten dit soort bossen en krijgen daar dan subsidie, voor niemand die er naar om kijkt :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een natuur bedervers, potten gewoon laten liggen :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...