Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
GanjaSmuggling

Manitoba Medicine Fem

Recommended Posts

goedemiddag,

 

ik heb vorig jaar ergens 100x manitoba medicine feminized gehaald.

 

is er iemand die ervaring heeft met de fem uitvoering? kan alleen dingen vinden over de reguliere soort..

 

hierbij bedoel ik:

 

herma gevoelig?

veel of weinig voeding?

hoogte zonder toppen? ( heb ze alleen getopt gezien)

 

alle andere info is ook welkom.

 

bij voorbaat dank.

 

Ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmo heeft ze weleens gegrowed geloof ik, alleen weet ik niet of deze fem waren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toevallig bij growshop marktplaats??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die van Elmo waren zaden uit een topje van een fem plant. :tu

 

Planten hebben weinig groei de hoogte in en gaan heel snel de bloei in. Toppen zijn als

binnen en zijn compact en wit begin september klaar.

Doordat ze niet al te groot worden kunnen ze redelijk dicht op elkaar. Ik had er 2 jaar geleden

40 staan en ik had 1 herma. Doordat ik niet op mijn spot was geweest had ik dit niet gezien.

Ik denk dat de bestuiving te laat was,

of heel klein want in de planten zaten maar enkele kleine groene zaden. (zie elmo's verslag)

Wat overigens kan gebeuren is als je te vroeg begint, de planten gaan reveggen!

 

Voor de voeding zou je elmanito eens kunnen vragen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de reacties.

 

zou best kunnen dat ze van growshop marktplaats komen. heb ik eerder wel eens wat besteld. zou ik even moeten na kijken.

 

het plan is om er eind april een stuk of 50 te gaan ontkiemen in roottrainers. dan rond 20 mei na buiten na de guerilla spot. misschien dat ik ze ook we allemaal ga uitzetten. even kijken nog. is wel veel werk.

 

1 op de 40 doe ik het wel voor. spot is op loop afstand van me huis dus kan om de 10 dagen gaan kijken of zo.

 

weinig groei? anderhalve meter gaan ze wel halen toch?

 

qua voeding ga ik gewoon het kippenmest mengel aanhouden. heeft de afgelopen 3 jaar dat ik het gebruik voortreffelijk gewerkt.

 

Ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de link. dat zocht ik dus. had deze niet gevonden.

 

komen mooie toppen vanaf. ben de fem versie nog niet tegen gekomen in een verslag. hoop dat ik geen veld vol herma's krijg.

 

thanks

 

Ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar is iets mee maar ik durf je niet te vertellen wat.

ik weet alleen nog dat ze toen veel te goedkoop waren maar ik kan je de uitkomst niet vertellen.

echt geen idee meer maar wij hebben ze niet neer gezet.

durfde het toen niet aan.

 

ja, volgens mij heb ik daar toen iets van een klacht over gelezen dat het niet was wat het zou moeten zijn.

zal eens kijken of ik nog wat kan vinden

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij is weggehaald van gsmarktplaats en ik kan het belgische topic niet meer openen

alleen het onderstaande op google.

volgens mij waren ze herma of regulier.

weet niet meer welke van de twee daarom hebben wij ze toen niet gezet

 

Manitoba medicine seeds op marktplaats - Cannabis-belgie.com

 

 

 

 

 

www.cannabis-belgie.com/modules.php?...t...Delen

 

 

 

 

7 berichten - 7 auteurs - 8 sept 2012

http://www.growshopmarktplaats.nl/ads/vrou...oba-medicine-2/ Ik was geschokt te zien dat de zaden die ik vorig jaar ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sta garant voor de zaden. Ik heb ze toen der tijd op MP gezet.

 

Wanneer ik uit de zaden batch er 40 heb geplant, en er 40 vrouwtjes zijn moet het toch wel heel

toevallig zijn dat dit reguliere zaden zijn.

Opzich vond ik dit een redelijke test, en heb ze toen aangeboden. Vond en vindt het natuurlijk altijd

spannend, zeker omdat het een buitensoortje is dat fem is. Vandaar een lage prijs. :D

 

Zaden zijn, wat ze horen te zijn. Een enkele herma trek uitgesloten.

 

Planten worden precies zoals je in die topic kunt lezen. Vrij laag en breed met mega witte compacte toppen.

Ik weet ook zeker dat mijn genitica van

de Manitoba rechtstreeks van Greens kwam.

Greens MM

 

Die klacht is me toen ontgaan, en zou het graag op willen lossen. (8 sept lag ik in het ziekenhuis :P )

Zaden zijn zo goed als op, op een paar na. Vandaar is de advertensie verwijdert.

 

Mocht je het niet vertrouwen GanjaSmuggling wil ik ze gewoon ruilen tegen reguliere als je wilt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi limbic,

 

was ook geen verwijt naar jou toe dat ze slecht zijn hoor.

maar er was iets over geschreven dus toen heb ik zr niet meer neer gezet.

neem geen risico met een geruilla stek waar je bijna nooit komt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies.

Buiten planten die fem zijn altijd goed in de gaten houden.

 

Ik neem het ook niet als verwijt 10, maar ik wil wel eerlijk zijn en blijven. Als er iemand problemen

heeft met de zaden, ben ik niet degene die me verstopt.

 

Op mijn MM 'test' plek was ik 1x geweest en kwam er achter dat alles vrouwelijk was en ben er niet

meer geweest tot half september.

Toen moest ik meteen alles oogsten want alle planten waren helemaal klaar met bloeien. Geen grote planten (1.5m)

maar wel mega compacte toppen en helemaal geen rot.

In sommige toppen zaten beginselen van zaadjes. Ik denk in 10 procent. Geen rijpe zaden en ook niet

in alle planten.

Ik heb alles goed nagekeken en heb het herma plantje er niet uit kunnen halen dus ik vermoed

een hele kleine en late bestuiving.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk trouwens dat ik wel weet wat de klacht inhield

 

heb toen op een belgisch forum gelezen dat de zaden naar een nederlander waren gegaan en dat ze flink pissed waren dat er een fem van was gemaakt voor commerciele doeleinden..

 

dit wil natuurlijk niet zeggen dat het over deze zaden gaat

 

zelf maakt mij dit niet zoveel uit gelukkig

 

@limbic

 

ik lees al een flinke tijd mee op dit forum en heb er zowat alles geleerd. heb genoeg input van jou gelezen dat ik er wel vanuit ga dat de zaden goed zijn.

 

heb meerdere spots met meerdere soorten. dus goede kans op een oogst. wil deze zaden graag testen voor mijn moeder die na drie hernia's flink aan de medicijnen zit.

 

bedankt voor alle info

 

Ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat ik er wel vanuit ga dat de zaden goed zijn

bedankt voor alle info

Ganja

Ik dacht einde. :P

 

Meerdere spots met meerdere soorten klinkt erg goed. De toppen van de MM zagen er mooi uit,

maar ik vond de werking niet al te goed. Grote kans dus dat het CBD meer invloed heeft als in

andere soortjes.

Ze zeggen dat Herijuana ook goed voor pijn kan zijn. Mocht je nog pek over hebben op een spot,

geef maar een pm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze vorig jaar verbouwd, ik moet zeggen dat het een mooi soort was met best mooie buds, ook de opbrengst was goed.

zo half September geoogst, wel wat rot gehad maar we hadden dan ook schijtzomer afgelopen jaar.

 

Ik heb ze vorig jaar verbouwd, ik moet zeggen dat het een mooi soort was met best mooie buds, ook de opbrengst was goed.

zo half September geoogst, wel wat rot gehad maar we hadden dan ook schijtzomer afgelopen jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...