Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
baasie

stekjes herkenen

Recommended Posts

als een stekje nog klein is hoe weet je wel of niet of het de soort is dat je dacht

het gaat om kush

 

Forum Regels

Het aanbieden van en/of vragen naar illegale handel is niet toegestaan, ook niet via de pm/email van het forum. Onder illegale handel verstaan we ook (het verkopen, aanbieden of ruilen van) planten of delen van planten zoals stekken.

 

 

groetjes

grow up

Edited by zODd
Alleen zaden ruil is toegestaan in het zadenruil topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat je beter kan aanbieden op marktplaats......

 

Voordat je niet verder dan 3 berichten komt ..

 

Ug

Share this post


Link to post
Share on other sites

kush stekken ga je niet zo snel vinden

Share this post


Link to post
Share on other sites

sommige stekken hebben al geur : wrijf met je vinger langs het stammetje.

Als je een scherpe neus hebt kan je geluk hebben en herkennen wat de soort is: ruik aan je vinger

 

 

 

er is een correlatie tussen hoe exclusief een soort is , en hoe moeilijk je er stekken van kan vinden.

 

om je een voorbeeld te geven : de knakker met kush stekken die ik toevallig ken doet niet aan ( eigen ) internet , heeft zijn gsm in een loden kistje, opent voor niemand (zomaar) de deur, laat zelden tot nooit nieuwe mensen in de kennisenkring etc etc

Zwaar belezen , en extreem voorzichtig.

Zijn stekken zijn geweldig , maar o zo schaars.

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whistling :rolleyes: :lol:

 

Stekkenhandel voor de particulier is toch gewoon 1 grote nepzooi.. De enige stekken die ik ooit gekocht heb van een GS in Oss waren NLx-jes maar dat was dan ook een betrouwbare GS en NLx was op dat moment populair (zalige planten waren dat trouwens ;) )

 

Zou trouwens wel wat zijn als je stekken of bloeiende dames kunt herkennen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt mij dat je dat dan van een stekkenboer heb miss kan je vragen of je de moeder kan zien als die die heeft of gewoon op blind vertrouwen afgaan lijkt mij :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
afgaan

 

is dat het niet ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
afgaan

 

is dat het niet ?

 

 

Ik bedoelde met afgaan / vanuitgaan klopt het nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stekjes die aangeboden worden op marktplaats neem ik nooit van me leven serieus. Net als andere verboden handel, die vieze wouten maken rare sprongen tegenwoordig omdat ze geen moer meer te doen hebben omdat ze de criminele niet bij kunnen benen omdat ze de flikken gewoon te slim af zijn. Daarom spelen ze vieze spelletjes dus ga nooit in op zulke advertenties want voor je het weet trap je zo in en fuik.

 

Om antwoord te geven op de vraag, je moet gewoon aannemen waar ze voor verkocht worden. Zeker weten doe je nooit, je kunt alleen een beetje aan de groei/bloei zien of het een indica of sativa dominant is dus als je een beetje kennis hebt over de soort die je aanschaft kun je het daar het beste aan zien.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
... je moet gewoon aannemen waar ze voor verkocht worden. Zeker weten doe je nooit ....

 

Net als met zaden, en de goedkope runder gehakt bij de albert-hihihihi-heijn pfffrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koop gewoon paardengehakt, dan weet je zeker dat daar geen rundergehakt mee is gemengd :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaden precies hetzelfde, maar bij de betere zadenbank ben ik daar niet bang voor. Daar krijg je wel wat je koopt.

 

De naam veranderd zonder twijfel als de lijn lang is, hoe korter de lijn hoe beter voor de naam. Maar een PP in Amsterdam is niet hetzelfde als een PP in Eindhoven ookal heb je daadwerkelijk met PP te maken. Ik denk dat je niet uit moet gaan van de naam als zijnde het daadwerkelijke product ik denk dat je de naam als algemeen aanduiding moet zien voor kwalitatief product, vooral in shops.

 

De echte connaisseur kweekt zelf en haalt zijn zaden bij de betere zadenbank en schuwt niet een dubbeltje extra te betalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjah kweet ook niet, stekken via marktplaats.... Hmmmm :whistling

 

Een beetje growshop zal zijn vingers er niet meer aan branden, want je kunt gelijk je deuren sluiten..

 

En wat betreft zaden, ik draai nog te kort mee om alle soortjes te kennen, dus eigenlijk ben ik nog een n00b maar ik weet wel dat mijn Greenhouse Big Bangs, niet alle 5 BB waren. Dit zag ik al na 2 maanden buiten, de ene plant had veel langere internodes en grotere bladeren, en de andere was veel gedrongener en bushy kleine bladeren, terwijl ze alle 5 uit het pakje van Big Bang kwamen.

 

Wat nu de echte is weet ik niet, en daarom weet ik ook eigenlijk niet wat ik nu aan het kweken ben haha..

Share this post


Link to post
Share on other sites

als de big bang niet echt stabiel is kan je te maken hebben met verschillende pheno's, bij stekken heb je daar geen last van, daarom is het zo fijn om indoor met stekken te werken ipv zaden. Of je moet weten dat je met een stabiele soort te maken hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Of je moet weten dat je met een stabiele soort te maken hebt.

ofterwijl een IBL (in bread line)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...