Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MrG

'Politie zet steeds vaker drones in'

Recommended Posts

De politie gebruikt steeds vaker in het geheim onbemande vliegtuigjes.

 

 

De zogenoemde drones worden onder meer ingezet om inbrekers op te sporen, vluchtauto's van criminelen te volgen en wietplantages op te sporen. Dat schrijft het AD maandag.

 

Uit cijfers van de ministeries van Infrastructuur en Milieu, Binnenlandse Zaken en Veiligheid en Justitie blijkt volgens de krant dat de drones in zeker veertig plaatsen zijn uitgevlogen. Dat gebeurde sinds 2009 op zeker 132 verschillende dagen. Het aantal vluchten zou bovendien toenemen.

 

Stichting Privacy First spreekt van 'illegale operaties' omdat de vluchten niet bekend worden gemaakt en mensen de stille vliegtuigjes met camera's niet opmerken.

 

D66 eist opheldering. "De inzet moet wettelijk en controleerbaar zijn", zegt Tweede Kamerlid Gerard Schouw in de krant. "Nu weten we niets."

 

Vragen

 

De politicus heeft er inmiddels vragen over gesteld aan minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie).

 

''Ze worden soms om heel plausiblele reden ingezet, maar het wordt sluiperderwijs steeds meer. We weten niet waar, wanneer of hoeveel'', aldus Schouw. Ook is niet bekend wie er nu precies over de inzet beslist en of en hoe dan de gegevens worden opgeslagen, klaagt het Kamerlid.

 

Drones zijn eigenlijk oorlogswapens, maar het type dat de politie gebruikt is onbewapend. Deze vliegtuigjes maken wel camera- en warmtebeelden. De drones zijn onder meer ingezet in Arnhem, Amsterdam, Rotterdam en Almere.

 

(Bron : www.nu.nl)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen met camera toch?

 

Zou dit ook zo'n bangmakelarij zijn net als de cannachopper??

Als ik er een zie schiet ik m toch echt uit de lucht met mn buks :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe dan, heb je hypermoderne satellieten in een baan om de aarde gebracht met laserguide defense oid ?

Luchtbuks.. grapjas :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Big Brother is watching you all over.

 

Zelfs in je eigen tuintje.

 

Je zal maar naakt aan het zonnebaden zijn :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

en er is nog steeds geen massale opstand...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen heb wel een bezem of een hark ergens rondslingeren! Dus flikker je die tussen de bladen! Je weet wel, de stok tussen de spaken streek :tu

 

Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Deze is nep, dit is een promo filmpje van een game. Kijk maar goed, schaduw e.d. kloppen niet, veel andere details verraden het ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis nogsteeds 1 wout op 1 drone, zal wel loslopen.

 

Crow

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is ook 1 wout voor 1 parkeerbon maar ze staan er toch met zijn 6'en omheen te kijken. Hier ben ik getuigen van geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Big Brother is watching you all over.

 

Zelfs in je eigen tuintje.

 

Je zal maar naakt aan het zonnebaden zijn :P

 

 

precies, en wat denk je van googlemaps. Kun je nu al bij mensen in de tuin mee kijken.

Ik sprak er net nog met iemand op straat over de privacy van de mensen.

Die zei "hun" mogen alles, en wij steeds minder. En we laten het ons allen gevallen.

Er zijn mensen bij die zeggen ook nog; nou en, ik heb toch niks te verbergen. Wat een lulkoek

ze snappen het niet.

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Deze is nep, dit is een promo filmpje van een game. Kijk maar goed, schaduw e.d. kloppen niet, veel andere details verraden het ook.

 

Ik weet niet waar je op doelt, maar die video met die rus was gewoon een grapje ( blow up cannachopper)

Omdat iedereen altijd zegt uit de lucht schieten dat ding..

 

MAARRRR.. waar ik het in werkelijkheid over heb zijn deze ''bad boys'' ze heten ARGUS, (en let : vernoemd naar oude griekse ARCHOS/ARGUS, dus weer zon illuminati bende.

 

MENSEN ZIE HIER : Vergeet cannachoppers, of andere grapjes hierboven van mij.

 

 

 

NEDERLAND KOM IN OPSTAND, !! de Gestapo praktijken uit ww2 vervagen compleet !!

 

UITERAARD WORD DIT NATUURLIJK NIET GEBRUIKT VOOR DE BURGERVEILIGHEID !

MEN GAAT HIERMEE SNELHEIDSCONTROLES UITVOEREN

ZZPERS IN DE GATEN HOUDEN

KIJKEN OF JE NIET TOEVALLIG EEN FIETS VERKOOPT ALS JE EEN UITKERING HEBT OID.

AND SO ON AND ON.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
UITERAARD WORD DIT NATUURLIJK NIET GEBRUIKT VOOR DE BURGERVEILIGHEID !

Om dit soort dingen te voorkomen zoals laatst in Rusland

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

tumblr_m2quc6E7081rt4daro1_500.png

 

Haha als we zo gaan beginnen, dan druk deze jonge maar af.. klaar alles. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze=willen dat mensen het gewoon worden met drones daarna komen de zogenaamde CHIPS die onder je huid wordt geplaatst voor identificaties en voila...de puzzel zit in elkaar.

 

Er is een discotheek in Rotterdam waar al een paar, personeel en VIPs klanten een chip onder hun huid hebben om zodanig geen ID of vip pasje bij te hebben ; je hoeft alleen maar je rechter arm te tonen, ze gaan het scannen en voila simpel, zoals bij de dierenarts

 

 

Onder huid chips

 

 

Ze zijn al voolop bezig in de usa met de zogenaamde RFID chips gemaakt door IBM ( weeral) IBM Yes, want ibm hield zich bezig in de WW2 met het aanmaken van een nieuwe systeem voor de nazis om al hun datas bij te houden.

 

Ik vind dat persoonlijk belachelijk want als ze het willen verplichten, want je hoeft maar een sneetje te doen in je huid je haalt het eruit en voila maar ze zullen wel al door hebben dat er veel mensen dat willen doen. Dus ik snap zelf nie met wat ze bezig zijn. Echte Psychopaten die elite

 

ps: het zal ingeplant worden op de rechtsehand want meeste mensen zijn rechtshandig

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faraon08 eruit halen kan wel maar dan behoor je niet meer tot de maatschappij.

Dus geen dokter geen geld vanje chip en je kan nergens naar binnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nighthaunter, ja dat is inderdaad ook zo, geen probleem ik heb nog altijd een plan B,C,D,E....maar 1 ding is zeker ... ze kunnen het ergens anders steken en niet bij mij......in welke tijd leven wij nu, en het ergste van al dat er mensen zijn die er voor gaan.

 

tweede punt. er is wel een gevaar met zo n chips, als het breekt dan krijg je al die stoffen in je lichaam en de dood is direct nabij en bij een langdurig tijd, krijg je er een zware maagzweer van minimum.....

 

en Als je je belastingen niet betaalt dan haal ze dat direct uit uw chip......dus inderdaad als je een chip hetbt ben je een deel van de maatschappij ze mogen doen wat ze willen, ze gaan je vinden waar je ook bent maar je krijgt er wel iets voor terug.........geen sleutel niet meer aan de deur, geen pasjes niet meer in de discotheek, geen paswoord op de computer meer, dokter kunnen inneens zien wat er mis is met je ect

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja, maar dat zal die illuminati lijers een worst zijn Faraon..

Ze proberen ook zoveel mogelijk mensen compleet nuts te maken.. (depopulatie)

Zie bijv alle sterftecijfers, m.b.t zelfmoorden in E.u landen i.v.m de eur crisis.

Wat natuurlijk ook ploppende pap is, want natuurlijk willen ze de euro laten instorten en ons blut maken.

En dan irak etc naaien, zodat ze de olie niet om kunnen draaien in EUR. omdat dit een aanval is op de lage DOLLAR.

Dus de enige manier is de wereldeconomie verkrachten en 1 nieuwe valuta.

Alhoewel, ik toch altijd vertrouwen blijf houden in die landen zoals iran, china, rusland, korea, enz..

Omdat deze Nooit,.. en NOOIT.. overstag gaan, wat denk je waarom de spanning, en stokerijen in het oosten steeds hogerop lopen.. ww3 zou ze maar allllll te goed uitkomen. en dan even invoegen net als the allied, in de wo2 tijd.

En dan... :D

 

Maar, alhoewel ik er van overtuigd ben dat het leger geen meter verder komt in afghanistan (zie bomb patrol, LOL )

En, dat iran zeker weten kernshit heeft en of hun olie in de fik steekt of alles opblaast, wij niks jullie niks.. want zo maf zijn ze.. (die combi china rusland iran enz).. dus we leven wat dat betreft wel in een tijd van were gonna make it, or break it..

 

P.s en dat met die RFID chip zal leiden tot een massale burgeroorlog (wat goed is voor de depopulatie) :P

Ruim je wel zelf ff op?

 

Crow

 

Zal nie ech meer nodig zijn dan :D :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar, alhoewel ik er van overtuigd ben dat het leger geen meter verder komt in afghanistan (zie bomb patrol, LOL )

En, dat iran zeker weten kernshit heeft en of hun olie in de fik steekt of alles opblaast, wij niks jullie niks.. want zo maf zijn ze.. (die combi china rusland iran enz).. dus we leven wat dat betreft wel in een tijd van were gonna make it, or break it..

 

Ben helemaal met je eens MrG. en sptijtig genoeg niet veel mensen hebben dat door. Zeker hier in Europa. Je vertelt zo n dingens en ze stempelen je als een gek of als een paranoia . Percies zo iets nooit is gebeurd in de menselijke geschiedenis Onwetenheid in AFrika is normaal maar onwetenheid " ignorance" in Europa dat gaa erover, zeker wanneer er vrijheid en democratie is = dus je hebt vrij verkeer om alle informatie te zoeken die je wilt. De vrijmetselarij doen hun huiswerk zeer goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja, maar the one eyed mf,.. als jij je huiswerk gedaan hebt (denk ik) weetje dat hij elke keer zal failen. en dat het elke keer van onderaf de pyramid oploopt, en vervolgens op nieuw. maarja.

 

 

NEDERLAND, LATEN WE GEZELLIG MET ZN ALLEN DE KOMST VAN DRONES VIEREN ! IM IN !

 

 

 

* Ik voel de sky lantern weer opkomen in populariteit :P:D

soms is de oplossing simpel LOL :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezond/art...tomatisch.dhtml

 

 

 

 

Met dank aan de medische vooruitgang is er weer nieuwe hoop voor hartpatiënten, diabitici en mensen die chemotherapie ondergaan. Wetenschappers ontwikkelden namelijk een bloedlabo van amper 14 millimeter lang, dat onder de huid wordt geïmplanteerd en via een mobiele telefoon live data bezorgt aan artsen. Zo kan medische hulp ter plaatse zijn uren voor de toestant kritiek wordt.

 

Het team van de École Polytechnique Fédérale in Lausanne stellen dat de chip zeer waardevol is om mensen die chemo ondergaan nauwgezet op te volgen. Door het meten van specifieke chemicaliën in de bloedstroom kan het zelfs een aanstormende hartaanval opsporen. Bij patiënten met chronische aandoeningen kan de chip alarm slaan nog voor de symptomen effectief zichtbaar zijn.

 

Minilabo

Het implantaat is slechts een paar kubieke millimeter groot, maar bevat toch vijf verschillende sensoren, een radiozender en stroomlevering. Buiten het lichaam zorgt een batterijpatch voor kracht doorheen de huid. Zo kunnen eindeloze operaties uitgesloten worden telkens de batterij aan vervanging toe is.

 

"De chip laat toe dat patiënten onmiddellijk en langdurig kunnen worden opgevolgd op basis van hun individuele tolerantie en niet volgens leeftijd, gewicht en wekelijkse bloedtesten. We zouden in principe eender wat kunnen detecteren in de bloedstroom", verklaart Giovanni de Micheli.

 

Werking

Om een specifieke marker te volgen in het lichaam (denk maar aan glucose of melkzuur) wordt de oppervlakte van elke sensor bedekt met enzymen. Ze hebben echter een beperkte levensduur, die momenteel goed is voor anderhalve maand. "Hoewel dit voldoende is voor heel wat toepassingen, proberen we de enzymen zodanig te ontwerpen dat ze nog veel langer kunnen meegaan. Gelukkig is de chip zeer makkelijk te verwijderen en te vervangen omdat het zo klein is", aldus Micheli. Verwacht wordt dat het onderhuidse labo binnen dit en vier jaar op de markt is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk doet die chip geen flikker..

Gewoon weer een slinkse manier om hem goed voor te doen en het erdoor te krijgen.

Eerst ging dit onder het mom van vermiste kinderen enzo en hoe goed het wel nie zou zijn ideaal enz..

Grondslag maken om doorvoering.

Beetje net als Adolf opstelten, eerst de criminaliteit lekker opvoeren om zo een grond te creeren voor nog meer wouten drones, en volks uitzuigerij.

p.s, als ik het met mn hart heb medicate ik mezelf wel, en anders als het ophoud houd het op, maar geen chip !

Chips, en drones leiden tot massale burgeroorlogen, (opzich nie zo gek, depopulatie)

maaaarja.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...