Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabusinesss

Van welk dier zijn deze uitwerpselen?

Recommended Posts

Kan je wat meer vertellen over de plek? Heb je nog meer foto's? Voordat je het uit elkaar trok, zat er toen een puntje aan die drol? Alsof hij hem echt heeft uitgeperst/geknepen?

Leven er konijnen of hazen? Is er weiland in de buurt?

 

Beetje vage vragen maar als je wilt weten wat het is moeten we hier even doorheen jongen. Hou me hand vast, daar gaan we.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is een braakbal van een uil ,en daar hoeven echt geen botjes in te zitten in deze tijd van het jaar ,want er zijn nog niet veel jonge dieren

 

ze vreten ook gewoon volwassen muizen hoor...hun dieet bestaat voor 80% uit muizen ..

Edited by gobru

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol dit is sowiezo geen braakbal, dit zijn uitwerpselen van een carnivoor, kijk maar naar de onverteerde haren..en in een braakbal zitten wel degelijk botjes want dat is voor een uil onverteerbaar.

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het probleem zou kunnen zijn dat het van een dier afkomstig kon zijn in gezelschap van een mens bijvoorbeeld, een klein soort hond of weet ik veel wat maar dat lijkt me sterk.

 

@ miramar, er is inderdaad een weiland verderop, en zijn konijnen en reeën voor zover ik weet. Een zoor dicht begroeid stuk bos met verschillende vegetatie, veel teken overigens.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gok vos of das.

 

Zijn er prijzen te winnen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo als ik kan zien op de pic. is het geen vossen drol of braakbal van een vogel.

 

heb nog nooit zo veel haar in strond gezien :) , en in een braakbal kan je in het algemeen duidelijk zien over welke vogel het gaat.

niet aleen uilen maar ook meeuwen, reigers en sommige kraai achtigen maken braakballen.

 

het lijkt me meer op haarbal van een wilde kat of zo.

 

grtz! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zijn er prijzen te winnen?

 

 

Ik kan het niet controleren, maar een kenner zou het me kunnen vertellen waar dit organische materiaal uit gekomen is :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik blijf bij wolf.............vos...marterachtige kan ook :tu

ik wil die kleurenmagnetron winnen!!

 

 

(kan je niet ff teruggaan en ff een meetlat naast leggen :) )

 

 

 

HUps

Edited by hupla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu had scouting vroeger best handig geleken.

 

Dan had je dit soort dilemma's als guerilla veel minder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht ook das. er is nu weinig plantaardig voedsel te vinden dus de das eet nu ook vlees. (graag zelfs) beetje uitkijken met die beesten, als ze in het nauw zitten. ze hebben sterke kaken en kunnen onverschrokken zijn.

 

maar nee, da kan niet want die maken latrines, een kuiltje waar ze iedere dag terugkomen.

poeh, tjsa vos? ik mis het puntje een beetje,

 

dan denk ik toch een marterachtige, steenmarter. die wil wel graag iets van dekking in de buurt. huizen, stenen, afval, iets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is je spot in de buurt van de gemeente Bergen?

Dan is het wellicht van een gorilla beringei beringei want daar wonen ze schijnt het aldus de wikipedia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij weet echt alles van primaten he

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ monke, neen niet gemeente Bergen.

 

Misschien is er een alien geland en heeft ff lekker hier op Aarde gedumpt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...