Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabusinesss

Van welk dier zijn deze uitwerpselen?

Recommended Posts

Jo mensen, vandaag had ik even een bedenkelijk moment. Ik kwam uitwerpselen tegen voor de ingang van een van mijn guerilla locaties. Ik heb geen flauw idee van welk beest dit kan zijn, het lijkt op kattenschijt maar het is vegetarisch dus dat kan niet. Het lijkt gras of in ieder geval iets plantaardigs. Van een hert of ree ziet er anders uit, ik sluit carnivoren echter niet uit. Ik heb zelfs een mens overwogen maar ook dat is het niet.

 

Wie weet van welk dier dit kan komen?

 

Ik heb de uitwerpselen een beetje los gemaakt om te kijken naar het "gras" om zo misschien het dier te kunnen achterhalen maar het is me niet gelukt, ook google maakt me niks wijzer.

 

gallery_5606_5890_537109.jpg

 

Greetz

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn geen wolven hier in nl, dan zou het een hond moeten zijn. in het laatste geval ben ik alles behalve blij.

 

Het lijkt wel haar of gras in de drol, in vind het gek, egels zijn ook carnoviren, die eten wormen dus lijkt me geen grazer. Van katten is bekend dat ze soms van gras en wietplanten snoepen...

 

wellicht een bunzing.... Alleen ik zit in me maag met carnivoren, die haren/gras staat me niet zo aan.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: wat een stront vraag :lol: ;) :D :oeps

 

 

 

ehh zou het niet weten ,suces verder :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan van een schaap zijn.. alleen heb ik ze nog niet buiten gezien met deze weersomstandigheden.

Deze zie ik ook af en toe..

 

Ziet er wel smakelijk uit he.. moest je niet bijna kotsen toen je erin aan het roeren was?? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stront aan de knikker :lol:

Nee even serieus, ik denk dat dit van een rund kan zijn of van een vos.. iedergeval een tamelijk groot dier die dit drolletje bij je spot hebt neergelegt.

Lijkt me vreemd dat een klein dier, zo'n grote drol neerlegt hahahah. Het moet sowieso een gras vreter zijn

Geen idee wat voor dieren er in jou provincie voorkomen, daar zou ik even naar zoeken als k jou was ;)

Of op google zoiets intypen als "uitwerpselen van dieren" en de drol vergelijken met anderen ( Hahahahha wat een vies praatje :lol:: )

Maar zo word je mischien wel iets wijzer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

het kan een braakbal van een uil zijn gebeurt vaak in het bos :lol:

ze eten vaak muizen en de haren poepen ze uit (afval)

mvg

Edited by thijsplantje12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carpe Diem voorspelde al wolven in Nederland.....

een voordeel is dat ze herten verdrijven. :lol:

 

Maar een roofvogel zou ook kunnen ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het ruikt naar strond dus denk geen braakbal. Het zou kunnen omdat enkel de buitenkant strond is de binnenkant is gewoon dat harige rommel.

 

En zo groot als dat van een rund is het niet! Het is niet groter als dat van een kat zou zijn.

 

Ik zou dus zeggen dat het niks is om me zorgen te maken waarschijnlijk.

 

Ik heb hier zo'n schijt aan! :lol:

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een vos zou ik zeggen. Maar wolf kan ook; ja die zijn er al in NL. Beide zijn schuw dus ik zou er niet van wakker liggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

das van een knert ,

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou denken een vos of wild zwijn.

Gebaseerd op mijn jarenlange ervaring als zwijn :lol:

 

Ow.. cat size..

Hermelijn, marter, vos, das, steenmarter, boommarter, bunzing

Vossen zijn niet zo groot.

Edited by MrMonkE

Share this post


Link to post
Share on other sites
het ruikt naar strond dus denk geen braakbal.

Ik heb hier zo'n schijt aan! :lol:

 

Het ruikt naar stront ? en hoe smaakt het..

 

Zonder gekheid: het lijkt op haren. Kan dus toch een haarbal zijn, deze stinken ook behoorlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk die woordgrappen... :lol:

 

...Maar hier zit wel een luchtje aan.

 

;)

 

Wel een intressant topic trouwens.. dit zie je ook niet dagelijks :D

Je zou er een camera op kunnen hangen met batterij en die 24/7 laten filmen om het dier op film te krijgen.

Er zit ook nog een voordeel aan.. als die camera gejat word weet je meteen dat je spot niet veilig is. Bovendien, als je ze betrapt kun je ze een poepje laten ruiken.

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee Boefje, ik denk dat Ganjabus iets gezonder moet eten. :tu

 

Ik denk dat het een verse braakbal is.Van een uil dus.

 

Crow

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zou je er botjes in vinden :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Het is een braakbal van een uil ,en daar hoeven echt geen botjes in te zitten in deze tijd van het jaar ,want er zijn nog niet veel jonge dieren ,ze eten ook van een platgereden konijn hoor ,dat kan de vele haren verklaren ,vossepoep is donkerder en er zitten bijna geen haren in ,als het niet veel is zou het ook nog van een marter kunnen zijn ,als je het wilt weten hang een camera op :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis een instinker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...