Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

thijsplantje12

geurillia kweek 2013

Recommended Posts

ik heb samen met een vriend paar spots gevonden ik ben er alvast aan begonnen maar mijn vraag is is deze kleur zand goed voor de wortels?

en maakt het uit als de grond iets harder is komen dan de wortels er wel door heen ?

 

wie kan mij er verder mee helpen ? JPEG-afbeelding (.jpg)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja ik ben dan wel geen mod maar ook ik moet me aan de regels houden.. dus stel jezelf even voor in de topic die daarvoor gemaakt is.. dat is wel zo netjes als je nieuw op een forum komt.

Bovendien als je guarilla kweekt, dan plaats je hier een topic over in de guarilla corner.

Slotje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd, je bent lid geworden van Wietforum. Voordat je gaat posten gaarne aandacht voor het volgende:

 

1. Je bent akkoord gegaan met onze spelregels, maar heb je ze ook wel gelezen? Doe dat nu EERST. Bij het niet naleven van de regels kun je verwijderd worden van het forum.

2. Stel je DAARNA voor in de wie is wie sectie

3. Je zult ongetwijfeld vragen hebben. Maar de meeste zijn al gesteld. Zoals je gelezen hebt vragen we onze leden om EERST GOED te zoeken op het forum VOORDAT je een vraag stelt. Zoek ook de growguide na.

4. Iedere sectie heeft "sticky topics". Deze staan altijd bovenaan. Lees deze topics eerst door, hier staan de meest gestelde vragen in en aanwijzingen voor het gebruik van die sectie.

 

Met name dat laatste is echt een vereiste. Kijk eens goed naar de zoekmogelijkheden, zoals alleen in de titel zoeken of het hele bericht, en alleen de berichten weer te geven waarin je zoekterm voorkomt of de topics. Bij zoeken naar een combinatie van meerdere woorden zet je een "+" voor elk woord, dus bij zoeken op "grote buds" tik je in "+grote +buds". Zie ook de help in het zoekscherm.

 

Er is overigens ook een uitgebreide help beschikbaar.

 

Uitgebreide beginnerstips en richtlijnen voor het gebruik van het forum zijn beschikbaar alsmede een overzichtstopic met een aantal belangrijke topics voor beginners

 

Namens het mod-team bedankt en veel plezier!

 

 

 

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

Om er voor te zorgen dat foto's in topics ook in de toekomst beschikbaar blijven en snel geladen kunnen worden verzoeken we je om foto's in een wietforum album te plaatsen. Hoe je dat doet staat uitvoerig beschreven: Rechts boven in je scherm Help -> Foto's plaatsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geel zand is het beste..

Vaak te koop als ophoogzand.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hallo mensen,

 

ik heb wat spots gevonden maar ik vraag me af of de grond goed is zo niet wat kan ik er tegen doen ?

ik heb al potgrond en hydro korrels :lol: gallery_36906_15437_31510.jpg

 

gallery_36906_15437_22955.jpg

 

 

wie kan mij er verder mee helpen ??

 

mvg

Hier je post neergezet, graag een topic aanhouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe dieper losse, luchtige (ZWARTE) :lol: aarde hoe beter.

 

Makkelijker voor de volgende keer beter 2 kleinere maar diepere gaten. Hydrokorrels zijn dan ook

niet nodig.

 

Zoals de meeste hier doen per stek of min 3 zaden een gat van 1m² graven,

en de gaten een beetje uit elkaar zodat ze allemaal veel zonlicht krijgen.

 

Je bent wel mooi optijd, goed bezig. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat kan ik nu het beste doen op deze spots, want ik wil graag het zo houden maar dan iets beters met de grond doen :lol:

 

op de foto lijkt het gat kleiner dan in het echt je kan er makkelijk 5 planten in doen

 

mvg;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vullen dat gat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee suc6 met je guerilla kweek!

 

wat voor soortje ga je zetten voor 5 autoflowers is het wel groot genoeg normale planten hebben tog flink de ruimte nodig.

 

als ik jou was zou ik het gat ook nog iets dieper maken.

 

je kunt een zak potgrond in doen misschien wat coco,s en wat grond van de spot en dan opwarderen.

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga 8 spots doen met elk 5 autoflower plantjes ik doe white widow en ak 47 autoflower dus ik moet het gat dieper maken en dan vullen met potgrond ?

 

mvg :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieper hoeft met autoflowers niet.....ik zou er 50 zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Worteldoek er in, en een paar zakken gold label bij de growshop halen.. Is ook een optie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet ik dus dat gat vullen met hydro korrels en potgrond en dan kan ik ze als ware in de volle grond zetten ? groeien dan die wortels niet naar de klei grond?

dus wat kan ik nu het beste doen ?

mvg:)

Edited by thijsplantje12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je ook doe, ik zou wel voor andere soortjes gaan. Autoflowers op guerilla

is meestal of bijna altijd geen succes. Zou zonde zijn van al het werk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat klopt welk soort is redelijk goedkoop en is geen autoflower in mais heb ik ook 4 spots daar wil ik wel autoflowers

maar in bos wil ik een soortje die goedkoop is en snel klaar met een mooie opbrengst ?

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danish Gold kruisingen, Guerilla Gold, Royal Dane etc. Ik zou daar voor gaan en die autoflowers

vergeten op je guerilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke maar wat gebeurt er dan als je de white widow en ak 47 autoflowers buiten zet ?

want ik wil toch graag autoflowers :lol:

vanavond stuur ik weer nieuwe fotos van de nieuwe spots

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat dacht ik ook hier nog wat fotos van 1 spot

gallery_36906_15437_62050.jpg

gallery_36906_15437_12773.jpg

ik heb 2 spots in het bos elk spot 5 planten en 3 maisvelden elk maisland 10 stuks op verschillende plekken in het mais

 

wie kan er mij verder helpen? :)

 

mvg :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaa dat dacht ik ook dus maar heb paar fotos van spot 1 gaat nu wel lekker

gallery_36906_15437_12773.jpg

ik heb in het bos 2 spots bij elk 5 planten en heb 3 maislanden waar ik in elk maisland 10 planten verdeeld zet

 

wie kan er mij verder helpen?:tu

mvg:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee je mag volgens mij geen toppic maken over kweken in de mais.

 

vorigjaar zijn er ook al toppic daarom gesloten dus hou het bij de bos spot.

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh okee dan zeg ik er niks meer over ook gen fotos zetten ?

maar nog ff een vraag hoe kan ik het beste alles aanpakken want i kwil het graag goed doen en dit is mijn eerste keer :tu

dus ik waardeer graag mensen die mij willen helpen :)

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoflowers kunnen best op guerilla.. Autoflowers soorten zijn tegenwoordig best oke.

Denk je wel aan de zure grond die je daar hebt in het bos?

Neem eens een monster en kijk eens wat de waarde is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...