Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

leon911

nog een tentje derbij 12x600

Recommended Posts

Dat bedoel ik juist niet ; Er zijn degelijk mensen die het als hobby doen en die er geld aan verdienen en als je hun manier van kweken bekijkt dan zie je direct dat het een fanatieken zijn , een echte liefhebbers; hier zijn er genoeg als voorbeelden

 

maar daarna hebben wij ook degene die er alleen geld aan wil verdienen en die niets van kweken kennen. Hoeveel zijn er hier die inneens met 4 lampen beginnen terwijl ze niet eens de basis regels kennen.....maar ze hebben wel het geld om zoveel spullen aan te schaffen. Daar bedoel ik mee.

 

 

Ps: Ik heb het niet over de starter van deze topic maar in het geheel

Share this post


Link to post
Share on other sites

who the f cares

 

denk voor jezelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het u niet interesseert ; doe dan niet zo stoer en antwoord gewoon wg niet......ipv te zeggen who cares

 

 

Ik wou gewoon een commentaar geven op wat sparta- rotterdam zei

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie het probleem ook nie zo, waarom zou je met een hobby geen geld kunnen verdienen.?

 

Normaal gesproken kost een hobby geld,(paintballen etc) dan is het tog fijn dat we hier nog een beetje extra op kunnen pakken, en al helemaal in deze tijd, tis al moeilijk zat om je hoofd boven water te houden in dit schijtland.

 

Denk ook dat het bij de meeste begint met klein schalige hobby, en naarmate ze er meer verstand/ interesse er voor krijgen groeit dit toch al snel uit tot een iets grotere hobby. :tu

 

Ik zelf zie geen verschil of je nu 2x600 of 10x600 hebt hangen, in mijn ogen kun je dan nog steeds gewoon bezig zijn met je HOBBY, ook al hoeveel lampjes je hebt hangen.

 

En wat Urban zegt klopt wel hoor,, Als je het EGT doet, doe het dan gelijk goed,, 1e x draaien is na mijn mening toch de minste kans dat je gepakt word(zeg nooit nooit natuurlijk) dus waarom dan niet gelijk de max eruit proberen te trekken en daarna fijn alles opruimen voor het geval die Blauwe wel langs komen..

 

Zo denk ik er iig over,, :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dacht ik ook altijd tot dat ze in week 7 van de eerste keer weg gehaald werden..

Dag investering.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1e keer is imo de grootste kant aangezien je net met tal van spullen hebt lopen sjouwen en gebouwd hebt :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je slim bent is alleen je echte aller eerste hok, de eerste ronde daarvan, het echte risico....

Elke andere ronde, en elk nieuw hok, kun je al bouwen met het geld wat je van je eerste hok verdiend hebt....

(en geld van de boete moet je er ook al van opzij kunnen leggen)

 

Alleen zijn veel mensen (ik zeg bewust niet iedereen) dom, en gaan gelijk lekker uitgeven.

Daar onderscheid een ondernemend persoon zich van een niet ondernemend persoon.

 

Dus, lekker uitbreiden naar 12x 600 om/om gaan draaien, en je centen lekker apart houden,... voor het geval dat :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil niet bot overkomen, maar als iemand centen wilt verdienen met het kweken dan wens ik die gene veel succes en ook gun ik hem alles van harte. Daarnaast wat maakt het uit als je gepakt word krijg je toch een boete of het nou voor een of 200 planten zijn.

 

JeWietZelluf heeft wel een punt. Ik zou sowieso mijn winst investeren in betere lampen etc, op die manier heb je toch weinig te verliezen als het mis gaat. Ik zou zelf niet zo een grote hok in mijn eigen huis proppen, gewoon op een ander locatie. Later als het misgaat kan je toch alles ontkennen.

 

En ja we leven in een echte kutland, enige rede waarom er zo moelijk word gedaan om wietkweek is omdat de staat er geen accijns op kan zetten. Kijk maar eens naar de alcohol producties, hoeveel mensen gaan er jaarlijks dood door alcohol (coma zuipen, dronken achter het stuur etc.) maar daar doen ze nooit moeilijk over omdat ze er zelf zoveel geld uithalen. Dus als ze zeggen "een kweker ... onveilige situatie" dan denk ik pleur toch op hypocrieten. Wat onze vrienden in de overheid nou niet allemaal verzinnen om mensen bang te maken...

 

Gemeenten die zelf willen gaan kweken, coffeeshops sluiten.. Ik zie al een beeld, staat wilt wiet legaliseren maar zelf beheren zodat zij er een hoge belasting op kunnen gooien, het zelfde verhaal als met alcohol. Ik zou zeggen kweek ze en succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Moskoufiets

Wat voor PC/Servers heb jij in godsnaam?

Als iemand dat tegen mij zou vertellen zou ik meteen een bus ME'rs het pand in laten stormen want dat soort bedragen klopt echt geen reet van.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Moskoufiets

Wat voor PC/Servers heb jij in godsnaam?

Als iemand dat tegen mij zou vertellen zou ik meteen een bus ME'rs het pand in laten stormen want dat soort bedragen klopt echt geen reet van.

lol je kweekt zelf ook en dan zou je iemand aangeven omdat hij een grotere hokkie heeft, je bent geen haar beter als een andere kweker. Je bent toch geen snitch he :P :D :) :D!!!!! Nu effe serieus, de meeste servers gebruiken sowieso dikke voedingen, een standaard gaming PC heeft sowieso een 1kW+ voeding, computer onderdelen worden steeds zwaarder en zwaarder, nieuwe PC games vereisen ook steeds hogere specs, en zo een LCD/LED scherm verbruikt ook nog eens een hoop. Als jij een paar servers in je kamer hebt dan produceren deze ook veel warmte, vandaar dat men een airco in een server ruimte plaatst. Kijk maar eens op de website van DELL dan zie je ongeveer hoeveel zo een server verbruikt.

 

Laten we zeggen dat men je vraagt van waarom jij een aantal live servers in je kamer hebt staan? Dan kan je altijd nog zeggen dat het goedkoper is dan een deticated server en dan je deze servers verhuurd aan gaming maatjes om zo de kosten te dekken.

 

Nu heb ik een vraag voor jou MrMonkE: worden de meeste mensen nou gepakt vanwege onkunde in het vak of door afgunst en verraad? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je iets hebt tegen mensen die kweken om een centje bij te verdienen, ben je even facistisch dan opstelten en zijn partijtje. En kunnen ze volgens jou ook beter de shops sluiten aangezien die dan ook geen toevoer van wiet meer hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha Ivo opstelten is homo, en ze partij ook, laat ons kweken wiet roken en money maken Thats lifee daar draait alles om. we kunnen niet zonder denk aan het toerisme wat ook weer geld oplevert het is gewoon een balletje dat rolt, dat weet iedereen toch?? Ik bedoel we ploeteren de hele maand om een hok te bouwen, zette er plante in zo investeren we een beetje en dan nog het risico dat we gepakt worden... Dat kost wat, wat ook weer kost oplevert, en ik ben een voorstander van uitbreiding als het lekker loopt waarom niet je leeft erin als het eenmaal loopt zorg alleen dat je een beetje undercover blijft doe niet te gek en blijf draaie ik zeg doen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hasjlur, ze willen dat JIJ geen geld maakt maar dat ZIJ het maken. Vandaar eerst wilden ze bijna elke coffeeshop sluiten, vervolgens wilden vele gemeentes zelf gaan kweken. En dan kunnen ze er een dikke tax op zetten zoals tabak. Die rechtse partijen kunnen van mij allemaal de kolere krijgen, met name Wilders en Rutte.

 

Zou me niks verbazen als MrMonkE zelf op de VVD stemt of zelf een enorme plantage runt. Tjah ....... hypocrieten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moskoufiets, helemaal gelijk, zal het ooit gebeure, Dat wiet gekweekt wordt door gemeentes?? Dat ze er accijns op gooie enz?? Dan wordt k wel para hoor daar gaat me handel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zeker hoor! Daar zijn ze al begonnen, kijk maar eens:

 

http://www.gelderlander.nl/algemeen/binnen...weken-1.3651141

 

En daar hebben ze het al over de zogenaamde georganiseerde misdaad... Fictieve misdadigers die ze zelf hebben verzonnen. Waar zijn deze zogenaamde criminelen? Ze hebben het er wel altijd over maar ze worden nooit opgepakt, gek he? Een beetje bij beetje sluiten ze coffeeshops, uiteindelijk gaan de gemeente het gewoon zelf verkopen. Dus als er iemand maffia is dan is het onze overheid wel.

 

En wat veel mensen niet weten is dat deze kut overheid van ons gewoon zo ver gaat, dat ze drones inzetten om plantages op te sporen. Drones zijn van die onbemande spionage vliegtuigjes die de Amerikanen gebruiken voor het opsporen van terroristen. Serieus, waarom zouden ze er zoveel moeite voor doen? Juist, ze willen zelf de hele wiet markt onder controle hebben! Het enige verschil tussen de overheid en een misdaadgroep is dat de overheid de wetten zodanig maakt dat het hun goed uitkomt! Bron: http://www.refdag.nl/nieuws/politiek/zorg_...erland_1_723589

 

Als alle kwekers opgepakt worden, en de overheid zelf kweekt dan hebben de shops geen keus ze worden gewoon gedwongen om het van de overheid de kopen. Kan je nagaan hoeveel ze eraan gaan verdienen, en als ze dan nog accijns erop pleuren nou nou. Kijk maar eens naar de drooglegging in de USA tijdens de jaren 30, een alcoholverbod. Binnen een mum van tijd werd er gewoon illegaal alcohol verkocht, dus besloot de Amerikaanse regering het maar weer te legaliseren omdat zij zagen hoeveel geld het kan opleveren EN je het niet kan stoppen. Het zelfde geld voor wiet hier in NL.

 

Ik zou zeggen zorg ervoor dat het uitgaande lucht van je kweekhok eerst gekoeld word voordat je het eruit blaast, heb je een risico minder uiteindelijk maakt het toch niet meer uit of het om 1 of 100 planten gaat. Je bent sowieso de lul. Ik zou maar eens al je maatjes informeren over dit, ik weet zelf ook niet of het al eerder gepost is maar ik krijg echt een sterke indruk dat de Nederlandse bevolking gewoon aan het slapen is. Als het aan mij lag waren we lekker met z'n allen massaal aan het protesteren tegen dit soort flauwe kul.

 

Niet racistisch bedoeld maar Nederland is echt gewoon een fucking kut land aan het worden. Overheid zet drones in, geen privacy, overheid wilt zelf drugs leveren, mensen met een uitkering moeten voor een slaven loon gaan werken, dakloze studenten die in het bos moeten slapen omdat ze geen onderdak hebben... Allemaal eigenschappen van een derdewereldland, gaat lekker goed met NL. Hier zouden ze eens een revolutie moeten beginnen, net zoals ze het in vele Arabische landen hebben gedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa ik voel je man, ik zie het ook de overheid wordt steeds gekker en gekker... Moet je voor zo'n kweek van de overheid aan keuringen enz voldoen wie zou dat onderhouden joh:p ik heb een kamer in een kamer waar me lucht in komt dus dat zit goed hoe kom je toch aan dat nieuws joh ik sta er versteld van k dacht dat ik er veel van wist..:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

moskoufiets leest goed onze topics....

 

kan niet anders zeggen ..

 

wat een wijsheid!!!

dankzij de vaste leden van wietforum :P

 

UrbanGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...