Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Smellygreenshit

Bestellen bij Soma

Recommended Posts

Ik blijf ze net zo lang mailen tot ik een antwoord heb, jammer dat je betalingen via iDeal niet zelf terug kan storneren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb eventjes ook zelf een mailtje gestuurd uit nieuwsgierigheid of hij terug gaat sturen.....ik word er zelf gefrustreerd van percies dat het mijn zaden zijn

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat er weinig zijn die durven een klacht te gaan indienen

 

Waarom zou je zoiets niet durven? Betalen, vervolgens niet geleverd krijgen en dan bang zijn om te klagen? :P

 

Hij moet zijn zaken op orde stellen en niet als een flikker weg lopen en zijn plicht ontlopen en iedereen de moord laten sterven.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat ik niet kan inbeelden dat iemand naar de poltiebureau gaat om klacht in te dienen omdat ze wiet zaadjes niet hebben geleverd....ik zou dat personlijk ook niet doen, die gasten gaan dat 99 % gebruiken om vroeg of laat eens te gaan checken wat je allemaal thuis doet

 

 

 

Ps:Smelly ik heb nog niets gehoord van die gast, dus je zal waarschijnlijk niet de enigste zijn

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bestel dus nooit bij soma

 

iemand met zo'n reputatie en marktpositie zou zich moeten schamen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo te zien is-ie weinig thuis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi is dat, zelf helemaal hippie lullen over de mooiste dingen des leven en daar gvd een godsvermogen voor vragen :P

 

Zal maar niet zeggen wat ik daar echt van denk maar het is niet best.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar mensen dit filmpje zegt toch alles :D vooral aan het einde als ie out gaat :P

 

 

 

 

Dus zal wel nog even duren

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol :P

Juist door dát filmpje wilde ik Soma's Amnees eens een keer proberen.

Ben inmiddels een ronde gestart met Amnesia van Dinafem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat niet helemaal lekker daar :P

somaseeds.nl ligt compleet op z'n gat, somaseeds.eu doet het nog wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha, gevonden:

Shipped within a week :P

Fast e-mail support :D

Laatste Facebook update was op 9 maart zo te zien.

Als ik het goed heb kweekt duvelduvel voor Soma, zie bijv. dit topic. Misschien dat hij iets weet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de geïnteresseerden...

 

Ik ben nog steeds bezig, echt ongelofelijk dit. Hieronder mijn laatste mailtje aan die fuckers.

 

somamisery.png

 

Wat je niet ziet in dat screenshotje is een hele lange éénzijdige conversatie tussen mij en de mailserver van Soma.

Ze vroegen anderhalve maand later om een betaalbewijs, dat konden zij nergens vinden. Netjes een screenshotje naar ze gemaild van de iDeal betaling en daarna heb ik nooit meer iets gehoord.

 

:lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, hij verliest een vaste klant en nog meer voor een paar tientjes, dat als commerciant vind ik best wel zielig en onprofisioneel. Je doet het waarschijnlijk uit frustratie, wat heel bergijpelijk is.....of hij het stuurt die zaadjes of niet, je weet zeker al wat doen.....smeerlap :lol:

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja man! Ik ben zwaar gefrustreerd... 23 februari besteld en nog steeds geen zaad in huis.

Mijn dinafem Amnesia staat inmiddels in bloei, dat had Soma's Amnees kunnen zijn :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn je zaadjes ondertussen al aaangekomen ... of op zijn minst een pic gekregen van je zaad dat daar staat te groeien :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij ziet dan eerder pics van de wiet die gerookt wordt uit de zaadjes van de zaadjes weer, zolang als er overheen is gegaan...

dit is echt te schandalig voor woorden idd, hopelijk krijg je ze alsnog met een DIK excuus en extra's, dat zou ze wel zo netjes staan.

na jouw ervaring weet ik iig dat ik er niks moet kopen, en vele met mij ondertussen denk ik

succes met de zaden die je wel netjes thuis krijgt.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil eigelijk bij Soma z'n Amnesia regulier bestellen maar ben bang dat me bestelling nooit aan komt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@miami kijk even bij k1 dan.

die heeft er nog genoeg verse te ruil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb na het lezen van dit topic mijn NYCD via wietzaadjes.nl besteld, is zeer vlot gegaan.

 

Regulier zaad verkopen ze daar helaas niet, miami

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik wil eigelijk bij Soma z'n Amnesia regulier bestellen maar ben bang dat me bestelling nooit aan komt :lol:

 

 

Luister naar je intuitie.....ik zou het niet doen.....of je wilt er nu voor betalen en je bestelling ontavngen binnnen een paar maanden.

 

 

Als dat nu een super unieke zaad was dat 1 maal vol gegroeid zal altijd blijven bloeien....dan heb ik geen probleem voor 3 maanden te wachten. Zijn Amnesia zijn het zeker waard maar niet om zo lang te wachten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Regulier zaad verkopen ze daar helaas niet, miami

 

Volgens mij staat er toch echt op op de site van Soma regulier per 10 stuk 130 eu

 

@Faraon08 me intuitie zegt idd niet doen dus dat ga ik ook niet doen. Thanks anyway.

 

Ik ga ze zo ff een mailtje sturen is ff kijke of ik antwoordt krijg, ik vermoed van niet.

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Voorlopig denk ik ff geen zin in bestellingen doen. maar meer in zijn organische hash Pina Colada whee.gif

 

 

Kan beter een hash smoothie bar beginnen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens mij staat er toch echt op op de site van Soma regulier per 10 stuk 130 eu

 

Ik had het over wietzaadjes.nl, deze verkoopt enkel fem zaad..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...