Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
fromheaventohell

welk spel spelen jullie vaak?

Recommended Posts

Wat ook wel relaxed is als je een jonko op hebt is een potje poolen op www.spelpunt.nl

 

Wie van onze pokers speelt weleens een potje pool, hartejagen of andere spellen op deze site ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik speel vaak op oldskool nintendo die ''kickt ass''

(''schopt kont'' voor de mensen die geen engels kunnen) :rofl

alleen is die van mij al geel geworden, ooit was ie wit..

nintendo.jpg

smb2_2.png

2089.jpg

 

hier nog een linkje voor de mensen die megaman op de pc willen spelen.

het is een mix van mario en megaman..

http://www.gmshowcase.dk/index.php?act=download&id=239

even op opslaan drukken en binnen 1 min. speel je al.. :wOOt

de oude spellen zijn vaak nog de beste ooknog, afgezien van de grafix dan

 

verder; medal of honor, halo, ghost recon en red alert

vooral die strategy spellen waar je een basis moet opbouwen, legertje bouwen enz, daar ben ik uren ''zot'' mee :rofl :rofl

 

 

ciao :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl I do the asskicking in Sof 2 , dat is een cool maar oud spel.

Speel het al een tijdje en ben best wel goed , dus als er iemand is Die durft....Bring it

Lijkt me wel lache om eens met een paar forumpeeps te gamen.. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd mooi spel, heb even gekeken op google/afbeeldingen.. moet m nog even downloaden en dan pas kan ik jou kont schoppen :rofl

 

ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga vooral voor de Civilization serie's, vanaf het begin al goed gevonden en nog steeds prima te spelen eigenlijk.

 

Beetje spellen die echt opbouwend zijn, SimCity, Colonization dus als iemand nog tips heeft :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Civilization 4 is echt het meest verslavende spel ooit tot nu toe volgens mij... man dat is echt gevaarlijk hahah heb het wel eens 54 uur non stop zitten spelen, echt niet goed voor je maar vet cool..

Op een gegeven ogenblik ben je echt het gevoel van tijd kwijt , veel blowen en maar bouwen en oorlog voeren..on and on ...

Ik heb gelezen dat er door dat spel heel veel mensen in Japan hun baan waren kwijtgeraakt omdat ze zich ziek melden en gingen gamen..kan ik me wel iets bij voorstellen, het is echt focking verslavend maar wel coooool.

Speel het liefs met Amerika omdat je dan Seals krijgt en -][- geloof dan krijg je 2 extra exp. points, dan ben je wel goed uitgerust met je manschappen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als we nou nog meer CIV spelers hier krijgen zal ik nog wel eens een game'pje hosten :rofl

 

Paar Cannabis mods in en we kunnen gaan kweken :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als we nou nog meer CIV spelers hier krijgen zal ik nog wel eens een game'pje hosten :rofl

 

Paar Cannabis mods in en we kunnen gaan kweken :rofl

 

 

nog 1 uurtje en ik heb soldier of fortune 2.. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind Generals niet zo veel opties hebben als je kijkt naar al die andere oude spellen van strategy..

 

ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Civ 3 word nu grijsgedraaid. Met het huidige volkje is mijn cultural victory al binnen maar ik ga voor de space race victory. Alle andere volken zoeken constant oorlog met mij maar mijn voordelen op zee en in de lucht maken snel komaf met enige aanvalspogingen van de AI. Call of Duty 2 word een beetje genegeerd, tzelfde als Pro Evolution 5. Ik ben aan het wachten op FFXII, man als dat spel uitkomt neem ik een paar dagen verlof van school daar mag je zeker van zijn.

 

Dit was ik ff vergeten

 

Zero Hour heb ik net uitgeleend aan een vriend van me, die heeft net een nieuwe pc gekocht en wou per se dit spel spelen.

Ikzelf ben al jaren een fan van C&C dus dat zit wel snor. Spijtig dat ze lang op zich laten wachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Games interesseren me eigenlijk niet zo veel. Heb alleen fanatiek Counter Strike gespeeld (met een bekende van hier :offtopic ) en vind de Red Alert (C & C) series bruut :)

 

Er komt trouwens een nieuwe Red Alert aan.. Binnen een paar maanden met een beetje geluk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind red alert en zo ook wel leuk en fist person shooters

wel met gewoon mensne en op de aarde anders niet echt zo

Share this post


Link to post
Share on other sites

vroeger verslavend SOF2 gespeeld, nu ben ik er mee gestopt en speel ik heel af en top CM4 cylcing manager 4.

 

VOor de geintereseerden m'n clan is [M.A.K]

 

en ik noemde capone, misschien kent iemand mij nog van die goeie oude tijd :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verslaafd fan van Call of duty2 (multiplayer op pc)

Als je ooit es keer samen servers onveilig wilt maken, laat me maar weten ! :specool

Guild wars speel ik ook regelmatig! (dus als er nog GW freaks (of noobs) zijn die eens samen willen gamen, laat maar horen)

 

Greetzz,

Jannick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha guildwars ben ik half jaartje geleden vanaf gestapt! ;)

Was hier paar maanden helemaal verslaafd aan met een paar homies van me.

Hebben toen keer besloten om het niet meer te doen, vind er nu ook totaal niks meer aan haha!

 

Call of Duty speel ik wel regelmatig, ben meestal op de "121clan" server te vinden!

Onder de naam -121- CJ. Dus als je keer zin hebt zie ik je wel verschijnen! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leisure Suit Larry - Magna Cum Laude : lekker melig :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Battlefield 2..... ;)

en dan online met 63 andere mensen oorlogje spelen.. super :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenlijk heel vaak iets anders (usenet :specool ) maar momenteel heel veel "Immortal Cities: Children of the Nile" samen met mijn vriendin (die zit dan op de laptop naast me) uren gaan er soms voorbij.....

 

En ik speel zelf nu ook veel: "Darkstar one" en "Titan Quest".

 

Ik hou zelf het meeste van de betere spellen met een leuk verhaaltje erin, niet te moeilijk wel veel te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...