Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
redgi

geur hinder

Recommended Posts

kan er me iemand zeggen of er oplossingen zijn,geen dure afzuig,liefst een oplossing die niet duur is en werkt,

dank bij voorbaat,

redgi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan een soortje pakken wat niet echt stinkt.

 

Echter kan je ook erg geurende kruiden in de buurt zetten, zelf gebruik ik lavendel het liefste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je heel hard kunt rennen heb je geen afzuiger nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het gaat om dat mensen die bv. op bezoek komen niets ruiken is wierook misschien een optie?

en anders idd geurende planten neerzetten, mja die bloeien ook niet heel het jaar!! of zon elektrische geurverspreider??

Of een etherische olie verdamper??

Maar het maskeert de geur alleen, echt weg is ie niet en als je een sterk geurend soortje hebt heb je best kans dat ie blijft overheersen! ;)

en dan is denk een goede afzuiging de beste oplossing. :P

Succes ermee..

 

groentjes MissGobru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Northern Lights kweken helpt ook. Die ruik je nagenoeg niet.

 

Anders ergens buiten want het is zonder afzuiger niet te doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druppel Nilodor te verkrijgen bij de apotheek

Share this post


Link to post
Share on other sites

kende ik niet, maar na ff google zou idd een idee zijn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andere hobby zoeken....

Share this post


Link to post
Share on other sites

buiten kweken

 

 

je kan ook 1 of ander kanaal maken wat op je afvoer van je cv zit. blaas je het mee met de warme lucht. maar dat is buiten wel te ruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een goede afzuiger is leuk

 

 

maar wat dacht je van een goed werkend filter .. oei oei oei

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou er iniedergeval een hoop in investeren,

goede afzuiger gaat jaren mee, een goedkoop buis setje haal je ipv geur geluid inhuis

 

filter iederjaar vervangen

Share this post


Link to post
Share on other sites
een goede afzuiger is leuk

 

 

maar wat dacht je van een goed werkend filter .. oei oei oei

 

 

dat is wat we bedoelen met een goede afzuiger....dus afzuiger + filter ...anders is het dus niet goed :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De oude vertrouwde ionizer. Via MP zijn er wel van die Delonghi AriaPuro's te koop voor een prikkie. Koolstoffiltertje, afzuigertje en ionizer in 1. Werken prima om de geur in huis wat te beteugelen.

 

Grote nadeel van een ionizer is wel dat je dat ding niet direct in de ruimte bij je planten/wiet moet zetten, want het gaat ten koste van het 'bouquet' want alles waarmee die deeltjes botsen wordt 'geurloos' (en dus ook praktisch 'smaakloos'). tis ook meer als back-up maar in kleine situaties zal het best een uitkomst kunnen bieden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die reactie over bruinebonen HAHAHAHAHA.

 

Je hebt sowieso een koolfilter nodig, als je deze niet hebt dan zou ik echt niet gaan kweken. Dat is echt gewoon zelfmoord! Wat ook niet mag ontbreken in je kweekkamer zijn tochtstripjes. Op deze manier weetje dat er geen lucht kan ontsnappen onder je deur etc. Ik zou ook een inzuigventilator nemen, op deze manier kan je een mooie onderdruk maken dus minder kans dat je buren je wiet luchtje ruiken. Ik zou echt niet te zuinig omgaan als het gaat om preventie, als je het bijgehouden hebt dan weetje dat sinds jan 2013 volgens de overheid bijna elke hobbykweker een commerciele kweker is! Kijk hier maar eens:

 

professioneel-telen.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...