Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Feniks

Wat voor soort is het?

Recommended Posts

Hallo mensen,

 

Een kamaraad van me heeft laast bij de shop voor 10,- wiet gehaald het is echt super lekkere wiet alleen nou weet hij niet meer wat voor soort hij mee heeft gekregen. daar baal ik een beetje van want ik wil dit zeker vaker gaan roken

 

als ik nou een foto van de wiet plaats is hier dan iemand op het forum die kan zien wat voor soort het mogelijk zou kunnen zijn?

 

alvast bedankt,

Feniks

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is waarschijnlijk white widow of afghaan kan iemand aan de hand van een foto vertellen wat het is ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

het verschil tussen white widow en afgaan moetjekunnen zien...

 

danmoet het weleen hele duidelijke foto zijn,....

 

maar waarom ga je niet f fterugmet die wiet naar de desbetreffende shop ..en vraag je ff.. dan kun je zo de goede wiet erbij zoeken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

afghaan word hasj van gemaakt, dus ww. Afghaan is niet te krijgen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm ik vroeg laast in de forum of afghaanse wiet ook bestond en toen zeiden ze van wel....

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me sterk dat het afgaan is want dat is standaard wiet ik denk dat het ww is want de specificaties van die wiet komt met jou uitleg over een.

Share this post


Link to post
Share on other sites
afghaan word hasj van gemaakt, dus ww. Afghaan is niet te krijgen...

heb zelf wat afghaan skunkjes gehad.ken die soort hiero in de shop ook gewoon krijgen.niks hasj van maken gewoon smoken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan bijde zijn, ww ligt meer voor de hand ma plaats de foto ma s dan zijn we al heel wat wijzer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

afghaan word over het algemmen (uitzonderingen daar gelaten) gebruikt om hasj van te maken. Het komt natuurlik voor maar de verhouding hasj ww is ongeveeeeer 1:15 sorry voor uithalen enz, Ik ben stoned

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is wel zo dat ww veel commercieler is en er daarop een veel grotere kans op ww. Afghaan is ook wel te krijgen ma lang niet zo veel als ww ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

afghaanse wiet is 1 van de belangrijkste voorouders van een heel groot deel van de huidige wietsoorten, waaronder white widow. Als je zeker ben dat 't 1 van deze 2 is kan je het verschil vrij duidelijk zien, white widow heeft veel meer witte kristallen, en zal er daarom van kleur vrij lichtgroen uitzien, afghaan is een stuk donkerder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...