Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Shiva2013

13x Herijuana 3x Extrema fem DR150

Recommended Posts

@MMJ

 

Ik vind het ook een intressant soortje.. de zijtakken van de Herijuana's knokke zich egt met een power een weg naar boven!

Succes met jouw Herijuna's! ;)

 

@Krasi..

 

Zou ik dan aan mijn twee linker handen dan toch groene vingers hebben?

Hoop wel dat ze egt snel stoppen met groeien lamp hangt al op zijn hoogst, met de Gavita light-hangers er tussen dan.. Die zou i er nog tussen uit kunnen halen.

Dan kan ik de Gavita rechtstreeks aan de ophang ogen hangen.. daar win ik weer wat ruimte mee..zou dikke tie-rips genoeg zijn om de gavita op te hangen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawel joh, ik had daar een 19kg zware plasma aan hangen, wel 2 btw voor de zekerheid ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan ga ik m morgen maar eens aan de tie-rips hangen!

Heb trouwens problemen met mn Tensio.. geeft waardes aan wat egt niet kunnen kloppen..

De aarde voeld nog goed vochtig en de tensio geeft 660mBar aan.. Ik heb de koker een halve dag trg in een emmer water gelegd en het buisje opnieuw geveuld, maar nog steeds waardes die niet kloppen.. Hoe reset ik de Tensio?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knopje ingedrukt houden voor 10 seconden, je kan ook het keramische voet gedeelte licht opschuren met fijn schuurpapier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal mijn kop houden....maar ik heb wel gelijk. Je geeft zelf aan dat ze nog steeds doorgroeien. Suc6 verder. Je hebt blijkbaar geen advies of tips nodig... Overigens heeft het doorgroeien niets met deze strain te maken maar met het aantal weken dat ze staan en dagen zichtbare bloei wat je aangaf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die groeien nog wel even door,even de tensio resetten zoals Krasi zegt,daarna klopt ie weer,zo doe ik het ook ;)

De DE1000Watter zorgt trouwens ook voor minder strek,wel iets bossiger :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi

 

Is gereset, maar geeft nu error aan..

Licht is nu uit dus morgen 2e poging..

 

@Ssst..!

 

Was een grapje man :verrygood wou het eigelijk niet horen omdat ik er zelf ook al bang voor was.. zo te zien heb je idd gelijk ;)

Je hoefd je kop niet te houde en je advies en tips zijn welkom!

 

@Art

 

Ja helaas wel ja.. lamp is nu met tie-rips opgehangen zonder de gavita light-hanger er tussen.. De Herijuana's strekke minimaal, maar die Extrema's knallen de lucht in..

 

Heb ze vandaag voor de 1ste keer BAC-bloei meegegeven.. maybe wat te laat mee begonne, maar nu staan ze erbij alsof ik ze zwaar vergiftigd heb.. de bladeren hangen en ze staan er somber bij.. hoop dat ze morgen weer hersteld zijn.. had minimaal gedoseerd en op 20L water 20ml BAC-bloei gegeven..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik het goed gezien heb...heb je 3 of 4 extrema's? Kan je die (of misschien heb je dat al gedaan) niet in de hoeken zetten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 van de 4 Extrema's staan in de hoeken.. in 1 van de 4 hoeken hangt de ventilator..

Ze stonden er vanmorgen weer mooi bij.. ze zijn nog niet gestopt met groeien, maar ze groeie niet meer zo hard als eerst heb ik het gevoel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Shiva,

 

 

Je hebt een lekkere knocked-out soortje gekozen zie ik ;)

Ik hou deze lekker in de gaten en ben benieuwd wat je ervan gaat bakken ...

 

Succes pik :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

staan er mooi bij groeie ze niet nog 3 weken op 12/12 of verschilt dat per plant

ben benieuwd mijne staan ook net hoop dat het goed gaat !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

 

Ik heb het de afgelopen tijd erg druk gehad dus weinig tijd voor WF gehad..

Bij deze een update met wat foto's

 

Temp licht aan:

 

1150watt 31ºC (afhankelijk van de buiten tempratuur)

1000watt 29ºC

 

Licht uit 20ºC

 

Afstand tussen lamp en plant ongeveer 70cm.. Ik heb niet getopt gebogen of geknakt, dus er zit redelijk wat verschil in de hoogtes vooral de extrema's zijn een stuk hoger geworden.

ze krijgen elke dag ongeveer 800ml water met om de dag wat BAC-bloei lichte dosis.

 

Blad probleem.

 

Een tijdje na het wateren zie ik dat de bladeren van sommige planten verticaal omhoog gaan staan.

Ik heb een paar foto's waar het bij 1 plant goed op te zien is, maar deze heeft vanaf het begin al een handicap en heeft de uiteindes van t blad gekruld.. dacht eerst te veel water.. toen dacht ik te weinig, maar wat ik ook doe die ene blijft een wazig plantje.. Maar ook de gezonde planten hebben verticaal staand blad..

 

Herma

 

Ik hou het scherp in de gaten heb nu van 2 Extrema's een paar balletjes verwijderd vandaag hadde ze geen nieuwe.. ik geef ze het voordeel van de twijfel.

 

Graag had ik wat advies van de mannen wat bekend zijn met de Gavita 1000, afstand lamp/ wanneer dimmen enzo

 

Hier wat foto's

 

gallery_35970_14795_3474525.jpg

 

Verticaal blad

gallery_35970_14795_1919216.jpg

 

gallery_35970_14795_2140346.jpg

 

gallery_35970_14795_3288704.jpg

 

Shiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan te warm , zo ziet het uit...

 

Wat is je vocht percentage eigenlijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn 1000watter hang ik op 90cm, geboost naar 1150 op 1mtr van de planten.

 

Hermatrekjes zijn altijd eng, ik heb het ook eens met een c99 fem gehad, deze maakte een paar ballen aan, niet echt veel, ik haalde ze weg en heb daarna geen last meer gehad, toch goed in de gaten houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Gobru

 

Het zal idd te warm zijn :whistling

 

@Krasi

 

Ik heb nog maar 70 cm over.. tussen de extrema's en de lamp zit nog minder ruimte. Heb deze wel in de hoeke gezet..

Is het beter om nog meer te dimmen?

 

Laten we hopen dat het bij die paar ballen blijft! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer de planten, zoals jijzelf en Gobru al aan geven het te warm hebben, zou ik idd nog wat dimmen, is buigen geen optie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

OEI!

 

 

Hier dus ook al herma's bij de extrema's?

Ik zou ze dan niet meer buigen knakken of weet ik veel wat...

 

Alle 4 extrema's die ik had staan zijn herma's geworden en ik hou het op stress..... Maar u bent gewaarschuwd! :)

 

Door de herma's heb ik wel een nieuwe bezigheid gekregen en dat is er lekkere hasj van maken :)

Ik vind het wel jammer van de Extrema's want de naam alleen al zegt al genoeg lijkt me...

Ook al zitten er zaden in mijn toppen heb ik toch een toppie of 2 gerookt ervan en ik moet zeggen dat ik idd K.O. gaat van deze shit :(

Het is echt hele sterke wiet maar heeft denk ik een gebruiksaanwijzing die niet voor "beginnende"kwekers is weggelegd...

 

 

Succes gast! ;)

 

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wegens Herma ellende gaan ze dinsdag om!

 

Erg jammer, maar het word steeds erger.. Ik heb geen tijd om elke dag 2 uur lang banaantjeste plukken.. van de 16 zijn er maar 6 wat er geen last van hebben..

Als ik het ga uitstellen dan heb ik de kans dat er dadelijk niks meer van over is.. sommige planten beginnen bruine haartjes te vertonen dus ze waren al aant beginnen met afbloeien. Al hadde ze nog zeker 2 weken kunnen staan.. misschien nog wel veel langer.. ik heb 5 dagen alleen water gegeven en daarvoor lage dosis BAc-bloei.. ik hoop dat de grond gespoeld is anders kan ik ook alle aarde weg flikkeren.. Egt balen, maar het is niet anders.. denk even Back 2 stek te gaan..

 

gallery_35970_14795_1826.png

 

gallery_35970_14795_2449544.jpg

 

gallery_35970_14795_2250038.jpg

 

gallery_35970_14795_1628038.jpg

 

gallery_35970_14795_142102.jpg

 

gallery_35970_14795_3620662.jpg

 

gallery_35970_14795_2891620.jpg

 

De oorzaak is egt onduidelijk, kan mezelf eigelijk niks verwijten, omdat ik extra voorzichtig ben geweest met deze strain omdat ik had gelezen dat het een gevoelig soortje is..

On to the next one!

 

Shiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balen is het zeker...zijn er meer mensen met die zaden wat die problemen hebben?

 

back 2 stek dan maar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fem zaad blijft gewoon kut. Jammer ook dat de breeders hun handen in onschuld wassen. Als je er achteraan mailt krijg je vaak een reactie dat het aan jezelf ligt, terwijl het andersom is. En hun zakken maar vullen terwijl ze weten dat de zaden niet stabiel zijn. En dan nog 7 euro voor een zaadje durven te vragen...

 

Ja ik heb het over onder andere Sannie ja. Fem zaad is laailichterij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Gobru

 

Idd balen als een gek.. mahja.. Back 2 stek he ;)

 

@SJ

 

Zonde zonde zonde...

 

@Johnny

 

Heb gewoon een mooie ronden gehad met die Kolossus weinig problemen en een mooie oogst.. dit heeft mij niet laten twijfelen om maar weer voor Fem zaad te gaan en me dan ook gewoon bij de Sannie soortjes te houden.. Zal zeker nog zaden bestellen bij hem maar dan wel Reg. zaden.. heb echt geen zin meer in dit rusisch roulette.. Hopelijk ziet het na het drogen nog een beetje afgebloeid uit, want anders is dit een kostbaar grapje geweest...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd gewoon voor reg zaden gaan als je genoeg ruimte hebt om voor te groeien! Je moet er wel 2 x zoveel neerzetten. En mijn advies is om ze maar een dag of twee op 24 uur licht te zetten tot alles boven is en dan meteen op 12/12. Ik heb nu kolossus reg staan die met een klein beetje knak en buig werk nog geen 60 cm hoog zijn. In tegenstelling tot fem kolossus de vorige ronde met een klein weekje voorgroei en niet knakken en buigen. Die werden 1.20 cm :-(

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...