Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Skippy

Sporten, daarna wiet

Recommended Posts

Je heb keihard gesport en je bent goed buiten adem. Je wacht eventjes, neemt een lekkere douche en steekt dan een jointje aan.

Dat jointje smaakt dan echt zoveel keren beter dan als je niet hebt gesport.

 

Nu dacht ik altijd dat de combinatie sporten+wiet nooit echt samen ging.

Vooral ook omdat de adrenaline die je aanmaakt tijdens het sporten de hele wiet ervaring naar de klote helpt.

Maar dat blijkt juist helemaal niet het geval te zijn.

 

Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

na lekker sporten vind ik peuken al smerig ruiken!

laat staan mn bus en huis ;)

ik blow nooit na t sporten.

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook voort sporten!!

hoofdklasse zaterdag,,,,,,,kanniet weg voor 2 tot 4 jointjes,,,,,tenzij het echt aan de andere kant van Nederland is,,,en dus vroeg moeten!

 

greets

Edited by hupla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk om na het sporten een joint te roken, lijkt wel of je spieren dan veel beter kunnen ontspannen..

 

Net voor t ballen een joint opsteken, dan zit je dana echt helemaal in de wedstrijd ;)

Merk wel dat je dan iets meer moeite krijgt met ademhalen en je wat sneller leeg bent, ma gewoon ff doorzetten, over dat dode punt heen en gaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij was het een joint voor het sporte.. naja sporte.. kwam er meestal ook niet meer van ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steeds meer mensen in Nederland sporten en bewegen. Dit heeft een positief effect op de gezondheid.

Maar toch lopen sporters jaarlijks zo'n 3,7 miljoen blessures op.

De nieuwste blessurecijfers, met informatie per sporttak, zijn nu gepubliceerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vorige week 112 gebeld omdat een oudere vrouw scheef van een stoep stapte en open scheenbruik had,,,,,,,,cijfers,,risks,,,,voor dat je het weet ben ik gokverslaafd hehe!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik sport 8 uur per dag, magazijnkracht bij een bedrijf dat zig bezig houde met flenzen en afsluiters, meest zit tussen de 50 tot 750 pound

lekker jointje als ik thuis ben heerlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, na sport vaak een joint. Lekker ontspannen. Als ik mijn avond rondes

vooral in de zomer maak op de renfiets, rook ik een uurtje van te voren

vaak ook een. Dat fietst heerlijk genietend van de natuur.

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een joint net voordat je met je vrouwtje gaat knuffelen ;)

 

Ik ken ze ook die een joint opsteken voordat ze gaan bodybuilden! Ikzelf zie deze combi niet zo zitten omdat ik mezelf na ga, maar er zijn dus mensen die er erg goed op gaan.

 

Na sport volgt rust, het is duidelijk dat een jointje deze rust bevorderd.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

tijdens het schaken , en studio sport blow ik graag

voor de rest is jansen op sport -sabbatical...en dat al 2 jaar.

 

misschien deze zomer weer es wat bewegen...

 

en die joint voor , tijdens, na het sporten verpest de longinhoud, maar scherpt de mentale inzet..

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik schaats 3 keer per week, toch wel zo,n 2 uur, in de middag. Vindt het savonds extra genieten van een jointje! Ja dus! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel de dag de bong vullen en oproken is ook een sport op zich ;) :P :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
heel de dag de bong vullen en oproken is ook een sport op zich ;) :P :verrygood

 

echt een sportman die gobru :verrygood

 

ik ga ook wat fitnessen voor men spiertjes soepel te houden, ervoor rook ik nooit, maar daarna is het idd dubbel genieten, zoals mary jane zegt, het lijkt wel of mij spieren dan echt ONTSPANNEN !

 

maar ik ken ook wel wat "bodybuilders" en daar zijn er idd veel van die ervoor ook al lopen te dampen, heb het zelf ook al wel is gedaan, maar dan zweet ik liters uit men lichaam :j

 

voor mij niet meer blowen voor ik ga trainen of ik loop leeg :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na het sporten is blowen heerlijk, je ontspant dan 10x zo erg.. vooral met een lekkere indica kan je zo wegzakke in de bank met een filmpie voor je!

 

Ik heb ook wel is geblowed voor ik ging sporten.. vind het helemaal niets.. het is net zoals drank,, het kan wel.. maar het beperkt je in je kunnen, en je zweet alles eruit.. als ik stoned ben en ga trainen voel ik mij niet meer stoned, ik ben alleen keihard aan het vechten om bij te blijven (boksen).

 

Ik probeer dan ook zon 2-3 uur voordat ik ga sporten niet te blowen.. gewoon omdat ik dan veel meer kan concentreren op sporten.. en waarom zou je gaan sporten als je stoned ben.. blowe en stoned zijn is chill.. maar zwete en trainen is ook zeker heerlijk en verslavend! waarom zou je dat willen combineren? dat werkt alleen maar tegen elkaar..

 

eerst zwete en ploege, waarna je gaat blowe en chille is veel beter.. alles op zijn tijd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Teh Haze, ligt er ook aan welke tak van sport je doet. Ik kon destijds met boksen ook

niks verdragen van te voren. Training is daarvoor te veeleisend om te blowen.

 

Nu met wielrennen, en dan de rustige duurrondes gaat dat beter, ook dan is met mate

en niet een te dikke toeter roken. foute boel.

 

 

gr, Zappie

 

heb record sqaut en benchen behaalt toen in gesmoked had

 

 

volgens mij ben je dan meer gefocussed of niet? Als je daardoor mentaal ook goed zit

helpt dat ook denk ik.

Was mijn eerste sport die ik deed ( ik neem aan bodybuilding? of powerliften?)

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

mag graag en regelmatig een paar uurtjes met mn muziek-gappies achter mijn drumkitje stevig doortrappen en meppen; soort van sporten zeg ik altijd maar. Maar voor of tijdens het speule is blowen en/of zuipen en echte dikke vette no-no (1 pilsie voor de smaak mag). Pas ná de sessie dus en eerlijk is eerlijk: dan is een goed gerolde stick met je eigen top-gear drin gezusterlijk tesaam met een kouwe gele rakker echt wel super-de-luxe-uit-de-kunstbeen-niet-normaal-zo-lekker ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kracht training.

smoke niet voor ik ga kick boksen ;)

gaat niet samen

 

niet agressief meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smoke en trainen, aparte combi haha^^

ik ben meer van het smoke en rustig muziek luisteren en potje schaken of kaartspelletjes spelen

 

@Gobru tja, die bong dat is een vak apart.. hier een ijsbong staan maar na een hijs daarvan heb ik al genoeg haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dezelfde ervaringen als ten haze en ammelov, hoewel ik als ik gitaar speel nu alleen het wel prima vind, maar destijds in een bandje vond ik t storend, minder focus, en slechtere interactie!

Na het sporten vind ik ook t lekkerst. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...