Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

groninger

nachtje weg planten ff donker kan dat

Recommended Posts

hoi hoi

 

rare vraag maar ik ben dit weekend een nachtje weg en heb ondanks beveiliging geen lekker gevoel over de kast hoe erg is het als de lamp 1 nachtje niet aangaat

 

ik heb ooit eens gelezen dat planten alleen de licht periode onthouden maar weet niet helemaal zeker of ik dat goed gelezen had hahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou ik niet proberen, kan zomaar onnodige stress veroorzaken, sommigen doen het aam jet einde de de bloeiperiode om ze dan te laten denken dat ze dood gaan om ze geforceerd extra thc te laten aanmaken. ik zou gewoon een beetje extra water geven zodat ze niet droog staan en dan kan je wel een nachtje wegblijven .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

1 enkele keer kan je wel flikken, je moet natuurlijk niet te veel afspraakjes gaan maken met je nieuwe date :D

 

mzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe onveilig moet de boel zijn als je 1 nachtje niet vertrouwd :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Geen enkel probleem.

Ga lekker je ding doen. Jouw planten hebben daar geen last van! Zeker niet voor een korte periode.

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik laat alles aan , zorg alleen voor voldoende water voor de dagen dat ik er niet bij kan zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan laten die handel , by the way slaap je wel lekker met dit in je achterhoofd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff voor de goede orde heb alles wel in orde hoor gavita setje rookmelders en blusser netjes kabels gedaan en de boel loopt al een jaar non stop nooit wat mee gebeurt maar ben gewoon een beetje benauwd maak me ook altijd zorgen of ik het gas wel uit heb gedaan

dus niet nodig maar ben het wel :D hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom ga je niet een paar uur weg als de lamp aan is kan je wennen aan het idee :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

zetten jullie ook altijd de aardlekschakelaar om als je boodschappen gaat doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

snap k geen zak van heb je mooie/veilige spulletjes bijelkaar vertrouw je t niet :D

 

zit je dan echt 24/7 naast je hok ofzo? je bespaard een aardige cent als je je eigen rokertje kweekt maar als je er 24/7 bij moet zijn wordt je zwaar onderbetaald :P

dan zou k toch gewoon voor een normale dag baan gaan daar verdien je dan meer mee en je houdt nog een sociaal leven :D

 

gewoon laten draaien en anders geen vriendin nemen 1 keer in de week een betaald vrouwtje langs laten komen ff gauw je ding doen op een stretcher naast je hok en na 15 minuten weer de deur uitzetten heb je dit probleem ook niet :)

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites
ff voor de goede orde heb alles wel in orde hoor gavita setje rookmelders en blusser netjes kabels gedaan en de boel loopt al een jaar non stop nooit wat mee gebeurt maar ben gewoon een beetje benauwd maak me ook altijd zorgen of ik het gas wel uit heb gedaan

dus niet nodig maar ben het wel :D hehe

Meer vertrouwen in jezelf hebben want aan je spullen ligt het niet.

Anders nog een extra blusser erbij, al is het maar voor je gevoel !

 

Groet Sensi*

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat kan geen kwaad :D

stoppen spontaan met groeien. Test het maar uit.

 

Ik heb het een paar keer uitgetest om de groei te remmen,planten werden te groot,.........om een lang verhaar kort te maken,....ze groeiden gewoon door,het hielp weinig om de groei te remmen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoor niemand over de herma trigger, ik zou het niet doen.

 

Dacht dat grunningers wel wat nuchterder waren. :D

 

Niet zo druk maken man.

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha nee draai nu 12/12 en ik ben snachts altijd thuis heb wellicht geen enkele reden om bezorgd te zijn maar ben het wel een beetje vandaar wellicht beetje neurotisch maar wat doe je er aan.

ik vroeg het me gewoon af of het wel effect had ook omdat ik dat een keer gelezen had dat de donker periode niet uit maakt dat planten weten wat te doen door het aantal uren licht.

Maar denk dat ik maar gewoon vertrouw op mijn spulletjes heb wel mijn best gedaan alles extreem veilig te doen maar tja blijft techniek he

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben vandaag zo para, zo para zo para, ik ben vandaag zo para, zo para was ik noooit, dingdingdingdingdingdingding... dingdingdingdingdingding.. lalalalalalaaaaaaaaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahah waarom had ik die van je verwacht amnees

 

tja je hebt wel gelijk what can i say

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees,heb je de gaskraan wel dichtgedraaid,enne is de deur wel op slot?

Ik herken het wel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat kan geen kwaad ;)

stoppen spontaan met groeien. Test het maar uit.

 

Ik heb het een paar keer uitgetest om de groei te remmen,planten werden te groot,.........om een lang verhaar kort te maken,....ze groeiden gewoon door,het hielp weinig om de groei te remmen :P

 

 

Hallo art

ligt ook een beetje aan het soort.

 

Gr prettig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...