Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DutchGreen

Autoflowers in kas kweken

Recommended Posts

Hallo :D

Ik had een idee om in een kas autoflowers te gaan kweken vanwege dat ze dan geen last hebben van de regen,

maar ik weet dat het in kassen vaak de Lv te hoog wordt, mijn idee was hierop de deuren/raampje open te laten staan?

mischien heeft iemand ervaring of tips / do’s and dont’s ? :D

 

De kassen:

Klik

Klik 2

Klik 3

 

En de plantjes worden dan wss

 

10x autohaze (reg)

5x autoflower amnesia (fem)

5x auto ak47 (reg)

2x royal dane x speeddevil (reg)

 

Laat maar wat horen :P

mvg, Dutchgreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt de kas in ieder geval gebruken om je auto's vroeger buiten te zetten. En verder op minder zonnige en koude dagen is het klimaat in de kas uiteraard ook beter. Echter, bij mooi zonnig weer zou ik ze buiten zetten. Gewoon de kas gebruiken ingeval de weersomstandigheden buiten niet optimaal zijn. Want bij 25 graden buiten is het in de kas al gauw minstens 10 graden warmer en dat vinden je planten ook te veel van het goede: dan staan ze echt liever buiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas, nummer 1 heb ik ook, zo n tomatenkweektent, werkt perfect. Kijk maar in mijn Outdoorverslag 2012. Vorig jaar hard nodig gehad hier in Nederland.

 

Is stevig en zeker geen miskoop.

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil ook een kas aancshaffe voor het outdoor seizoen..

 

Die 3 kas opties... laten die allemaal evenveel zon door?

Die #3 heeft doorzichtig zeil dus... of maakt het niet uit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@miami

volgensmij maakt dat niet heel veel uit,

 

@Blowsterke

Waren dat autoflowers? :P

en zoja welke soort :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou kas 3 niet nemen, geen ventielatie-flappen of roosters. Dus geheid lv en ventilatie probleem, met rot als gevolg.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangezien de temperaturen dit jaar al onder het gemiddelde liggen van de afgelopen jaren, denk ik dat we wat later als voorgaande jaren buiten kunnen spelen. Echter je weet het maar nooit hier in Nederland, het kan zo extreem veranderen elke keer. In ieder geval tentje 1, de tomatenkweektent, laat genoeg zon door, om heerlijke toppen te creeeren. En op de foto van mij is uiteraard geen autoflower, maar is Lemon Haze :D gallery_6979_13329_48030.jpg

 

Heb er weer zin in :P

 

ZoDd heeft ook zo n tent gebruikt vorig jaar

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=89923&st=20

Share this post


Link to post
Share on other sites

en op die kweekrekken, is het ook mogelijk dat je daarop autoflowers stapelt in lagen zeg maar,

Weet niet hoe moet uitleggen, beetje baked :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik autoflowers rond 5 maart ga ontkiemen en in een kas buiten zet, kan ik dan eventueel wat oogsten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 maart is wel errug vroeg he ;)

 

Begin gewoon eind april - begin mei, zit je altijd goed..

 

Ik ben zelf ook nt twijfelen over een kas buiten te gaan gebruiken.. een maand terug had iemand ook een topic erover, met kassen van 2x3 meter, 2meter hoog ofzo, hele zijkant met lucht roosters en 2 flappen aan beide kanten om binnen te komen die ook eventueel open kunnen..

 

Iemand een idee?

 

Ik dacht dat Cannabusiness ofzo daarmee bezig was...

Share this post


Link to post
Share on other sites
als ik autoflowers rond 5 maart ga ontkiemen en in een kas buiten zet, kan ik dan eventueel wat oogsten?

 

 

Ergens rond de 5 a 10 dagen als je van kiemgroente houd.

 

 

Maar als je zaad zat heb, zou ik gewoon een paar kiemen en een paar weken later weer, doe ik zelf ook en meestal word het niks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

op de datum dat je naar buiten wilt, een week eerder ontkiemen. duurt ongeveer een week voor je een klein plantje hebt die wel naar buiten kan.

Of direct in de grond na het ontkiemen dan ben je ook van start op de datum dat je wilt beginnen.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat geloof ik graag, in een kas kun je elke soort wel neer zetten. Als ze maar uit de regen blijven daar gaat het om.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

staan die autoflowers nou nog niet. ik wil fotos zien, verhalen, bagger vette toppen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@miramar

 

Ja dat wil ik ook, en vooral die bagger vette toppen

maar die kas blijft steeds niet op voorraad :tu

dus daar moet ik ff op wachten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...