Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
shiningsilverhaze

Shining's Guerilla kweek 2013

Recommended Posts

Hoi ,

 

guerilla growers ! :P

 

Ik ga het voorlopig nog kort houden :D :P :D .. Foto's van de spot word in een latere periode geplaatst :) dit natuurlijk uit voorzorg dat ik niemand met mijn schop moet achterna zitten :)

 

guerilla spots :

 

kga proberen om 2 spot's voor te bereiden als dit natuurlijk haalbaar is

 

spot 1 : gewone soortjes

spot 2 : autoflowers

 

Voeding + grond

 

Momenteel heb ik nu in mijn bezit een grote zak kip-koe-paard mestkorrels nog een flinke zak van 20-25 Kilo kan ik hier wat mee ( ik kan er een foto van maken ) merk is dcm

ik wil zoiszo goed te werk gaan met de voeding dus tips daarover zijn echt welkom !

 

bescherming matriaal voor plant tegen slakken

 

PVC buis ( en )

Kopertape

Slakkenkorrels ( deze wil ik zeker hebben als dat met die kopertape niet werkt maar ben er zeker van dat het wel werkt en de slakjes er niet van houden ) :)

 

Soortjes : SPOT 1

 

Old Farmer Nepal x Purple Peace x Royal Dane x Potcronic x Guerilla Gold ( 12 x reg )

Double Fun x Lowryder x Royal dane ( 10 x reg ) iemand ervaring met dit soortje ?

Deense Afghaan ( 10 x regular ) is dit een goed soortje guerilla ? of te laat in bloei ?

Henkes Lolland x Guerilla gold ( 5 x reg)

Carpe diems ( 10 x reg )

Royal Dane x Freezeland ( 6 x Reg )

Arne's Deep passion x Royal dane ( 10 x reg )

Royal Dane x Potcronic x Guerilla Gold ( 9 x reg )

Congolese x Guerilla Gold x Royal Dane ( 5 x reg )

Jamaican pearl ( 5 x reg ) deze liggen in twijfel bij .. weet niet wat ik er van moet verwachten denk dat ik ze beter in mijn tentje grow niet ?

Owen's Danisch Gold ( 5 x )

Libanees #5 ( 5 x reg )

Nepalese ( 10 x reg ) kent iemand dit soortje vind er nergens wat over terug ..maar zijn wel hele mooie zaadjes hoop dat ze guerilla geschikt zijn :P

Nieuwe Dame Blanche x ADH47 ( 5 x reg)

Dubbel Fun ( 5 x reg )

DEENSE henkes Lolland06 ( 5 x reg )

Ierdbei ( 5 x )

White russian x uk08 x danish gold ( 6 x reg ) is deze geschikt voor guerilla ?

Afghaan x AK47 ( 5 a 10 stuks reg ) en ook bij deze soort stel ik me vragen of die geschikt is voor guerilla ..

 

6 soortjes tussen dit lijstje waar ik nog niet zeker van ben ik wacht het af op de reacties van de echte guerilla goeroes ..

 

in totaal ongeveer alles samen gerekent een +/- 140 regular seeds alles opgetelt maar daar gaat de helft mannen af kom ik uit aan 70 stuks

dan nog eens de plantjes die dood gaan kom ik ongeveer uit op een 50 vrouwelijke planten

 

natuuurlijk om niet te vergeten ! plastic naamplaatjes !! zodat ik zeker niet de soortjes door elkaar haal en alles een mooi overzicht krijgt :)

 

Autoflowers SPOT 2 :

 

autoflower seeds reg :

 

Auto Blueberry ( 10 x )

auto ak47 ( 20 a 30 stuks )

auto mary ( 10 stuks )

Auto Haze x Autoblueberry ( 5 x )

Auto blueberry x dieselryder ( 10 x )

SpeedDevil x Ak47 Auto x SpeedDevil x Royal dane ( +/- 10 stuks )

 

Bij de autoflower spot ga ik proberen zorgen dat deze overdekt zijn met een zeil ( weet het nog niet zeker maar ik denk er aan ivm rot )

 

Groetjes

 

Shiningsilverhaze

Edited by shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes shiningshilverhaze

 

met die aantallen moet het wel goed komen lijkt me :P Heb geen gurilia ervaring maar met wat mestkorrels groeit alles wel :D

Op naar een mooie groene zomer ! groeten pac :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een advies, dus je moet zelf zien wat je er mee doet. Naar mijn idee ga je meer plezier beleven als mocht je het wat kleinschaliger aanpakken.

Als je al een spot vindt waar je zoveel planten kwijt kan...

en je rug niet breekt bij zoveel plantgaten graven...

je niet ontdekt wordt met je stoner neus tussen je moeders oksels (ik bedoel die planten en neem aan dat je behoorlijk veel rookt met zulke plannen)

zelfs dan, wat ga je doen met 50 moeders (!?)

Tenzij je van die 140 zaadjes een selectie maakt en zaden kweekt (ook dan zou ik denken selecteer niet meer dan 4m/10v).

 

Beetje kritisch, als niemand er wat van gaat zeggen kijk je dadelijk tegen een teleurstellend geurilla seizoen aan.

Maar weinig mensen kunnen daadwerkelijk toveren, dus leg de lat niet te hoog.

Je kunt het leuker en succesvoller maken voor jezelf, want dat je enthausiast bent is goed. Denk ik.

Ga lekker wandelen, kijk (ook nuchter) goed om je heen en neem goed de potentie van een gebied in je op. Als je echt tevreden bent over een locatie zet er 10-20 planten neer, zaai ze in de volle grond (wel goede plantgaten maken) of groei ze (buiten/binnen) voor zodat je ze direct in de grond kunt droppen.

En zoek gewoon 50 zaden uit waar je enthausiast van wordt en probeer die te zetten op 3-5 locaties. De rest (qua zaden) komen later wel, of je komt weer iets beters tegen.

succes (suc6!!!!!)

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ pacman : Komt zeker wel goed :D ik steek nu al in men achterhoofd dat ik 0 gram ga oogsten dat is en zal mijn instelling zijn ..:P

 

@ opperhoofd_geilebizon : zo grootschalig ga ik niet kweken hoor .. die spot moet ik niet meer vinden die is al gevonden :P , rug breken met plantgaten graven ? mijn rug werkt nog prima :D

het zal wel een klus worden maar dat houd me niet tegen , ontdekt worden lijkt me sterk :) kga ook meestal in de nacht tewerkt of wanneer het donker word dus daar let ik allemaal wel op 100%

als je mijn guerilla topic 2012 opent heb ik ook best heel veel werk in mijn spot gestoken meer dan ik zelfs had moeten doen en daar ging in elke dag naar toe vorig jaar nooit ondekt hoor..

heb ook niks geoogst vorig jaar wegens het slechte weer en slechte voorbereidingen toen , maar dan nog ging in naar mijn guerilla tot de knieen in het water en modder ...

dat zal dit jaar niet gebeuren dat ik zo vaak ga ..dus nog minder kans dat iemand het ondekt en het is ook niet dat ik mijn topic ga starten met foto's van mijn spot dat is voor in de toekomst

wat ik ga doen met 50 moederplanten ? knippen en drogen en roken wat dacht je zelf? touwtje van maken ? :P nee joh lekkere cakejes bakken enzovoort enzovoort

 

begrijp jou reactie wel hoor je denkt vast , oo weer zo een guerilla strijder die moet overdrijven maar kweet met wat ik bezig ben en er kunnen nog altijd veel plantjes tussenuit vallen , niet goed ontkiemen , slecht groeien enz enz ....

+ die soortjes waar bij staat waar ik nog niet zeker van ben heb ik nog geen reactie op gekregen dus die kunnen er ook nog tussenuit vallen ..

mijn plannen blijven zoals ze zijn ik heb die spot niet op 1 2 3 gevonden hoor , en 3-5 locaties ? dat vind ik een beetje te veel van het goeie ..naar elke spot zien te kunne rijden ..en dan nog naar zoveel locaties dan word je pas gesnapt

en oja zo een mooie velden zijn er hier niet in de buurt hoor dus 3-5 locaties word hem zeker niet !

 

kritisch is wel goed en teleurgesteld worden zal zeker niet gebeuren ik ga uit van 0 gr oogst :) dus alles wat ik daarboven oogst is mooi meegenomen

 

bedankt voor je reactie opperhoofd

 

groet ssh

 

zou iemand me informatie kunnen geven over die soortjes waar ik me vragen bij stel zijn deze geschikt voor guerilla ? en welke voeding kan ik het best gebruiken had gezien dat die cocobricks wel goed werken ? iemand een idee :)

Edited by shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topic is opgeschoond.

 

Graag on topic.

 

Veel succes met je guerilla dit jaar SSH.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmmm zie hier maar 1 dreigen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat gezellig weer op t forum.

T is nie meer wat t geweest was. Helaas.

:D

 

Grtz

 

 

alsnog succes kerel met guerilla.

Edited by RNL88

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja het lijkt wel of de laatste tijd,

steeds meer mensen te lang cabrio rijden met koud weer.

bevriezen je hersens van...!!!

 

ROFLMFAO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Closed

 

Hier vraag je om een ban for life

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...