Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mrP

3.00 x 3.00 SJ met 60 Mad Scientist & 30 kera Haze

Recommended Posts

Voor mij de eerste keer een pure haze op 3 rondes killingfields na.

 

Zijn geen (pure)hazejes!

 

Bedoel ik ook, meester

KLIKERDEKLIK

 

En mooi om te zien dat de heesjes er lang niet zoveel last van hebben door hun lagere voedingsbehoefte in het begin van de bloei.

:wave:

Door gebruik van canna aqua voedigstekorten 3e week bloei ,met name magnesium.

 

Cocos kan je sturen dat wou ik jullie laten zien .

 

We hebben wat geleerd!

 

Kan wel zien dat je uit de politiek komt met je praten in wij vorm,en je leveren van kritiek.

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat je niet gek maken mr

 

je bent wel interesant anders keken wel niet zo veel mensen.

en ja je heb altijd baas boven baas.

maar daarvoor zitten we dan ook hier samen op het forum.

om van elkaar te leren.

 

vind het alleen een beetje verwarend. omdat deze ronde al is afgesloten.

en snap niet hoe die co2 van zelf geregeld word.

zou ik wel eens een uitleg over willen hebben.

 

fijne dag.

 

groetjes prettig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mr P, kan je svp de hele ronde afronden, ieder uur een nieuwe post maken, is een beetje nutteloos, voor een ronde die al afgesloten is.

 

Er kan toch niks meer aan deze ronde gedaan worden, als die is afgesloten, je hebt je leermomenten gehad.

 

Deel die, dan leren we er allemaal van. :wave:

 

Dank je wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mr P

kan je dat toelichten? Ik denk dat de variabelen waar jij het over hebt juist het KWEKEN zelf is.

Het constant aanpassen van klimaat en voedingsbehoefte van je gewas. Elke situatie is anders en elke ronde brengt z'n eigen behoeftes.

Je moet de planten proberen te lezen... Dan had je waarschijnlijk die tekkorten eerder ontdenkt.

 

Ben het trouwens met blowsterke eens. je kan beter het hele verslag in 1x posten en mischien een up to date verslag bijhouden? Dit is een beetje mostert na de maaltijd...

 

Grts OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn wat een triest volk

 

hier iemand de grond in douwen is niet moeilijk!

 

laat hem lekker kweken hoe hij het wil en hoe hij de dingen wil leren uit testen etc.

 

En informatie die die geeft hoef je niet te gebruiken of van te leren! dat mag je gebruiken en leren!

 

 

Gelukkig zijn de Geene die andere de grond in trappen hier op het forum de grootste watjes als het in het echte leven erop aan komt!

 

Schaam jullie!

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_24422_15378_30274.jpg

 

planten hier 2 keer gesproeid met magnesium en gevoed van bovenaf met canna coco en veel enzymen

 

gallery_24422_15378_512845.jpg

 

haze hier op 30 dagen bloei , en wat denken de geleerden ?

 

Wordt het nog wat?

 

Wat kan je verwachten als je dit post...? Dan wil je toch provoceren of zie ik het nou verkeerd ? :wave:

 

 

 

edit: eigelijk een beetje jammer dat ik er nog op in ga Leon... maarja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@leon. int eggie loop ik ook niet zo snel weg hoor, tis een beetje wie de bal kaatst.....

 

Door gebruik van canna aqua voedigstekorten 3e week bloei ,met name magnesium.

 

Daar ben ik het toch ook niet mee eens als politicus... :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

make war, not love

Share this post


Link to post
Share on other sites
Door gebruik van canna aqua voedigstekorten 3e week bloei ,met name magnesium.

 

Daar ben ik het toch ook niet mee eens als politicus... :wave:

Vandaar ook de vragen die ik gesteld heb..

Zou je wat gedetailleerder je voedingschema erbij willen zetten

 

Schommelt je PH en EC waarde niet na recirculatie of meet je de waardes alleen in het begin van de gift ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hooh even ik zeg ook niet dat het klopt hoe zijn kweek is verlopen! maar het gaat erom dat er kinderachtig word gedaan!

 

laat hem gewoon in zijn waarde en als hij wil zeggen ; Wat vinden de profs ervan ja dan vraagt ie er een beetje om! maar wees dan "de" verstandige en ga niet meer in op zijn kweek,. :wave:

 

Al denk ik dat sommige mensen vinden dat hij mooi spul heeft en ook wel veel maar dat ie toch beetje loopt te stuntelen en dat mensen dan gaan denken oh als ik dat allemaal had had ik het beter gedaan!

 

en PH als iemand de bal kaatst hoef je hem niet terug te kaatsen! :)

 

 

Laat iedereen lekker in zn waarde en staan mensen niet open voor comtentaar tips of tricks laat hem dan gewoon met rust en volg hem dan zonder comment!!!

 

Back to topic!

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leon, ik ben het volledig met je eens :)

 

Svp on topic blijven.

 

Amnees, het is volgens mij net andersom :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Respekt!

 

en PH als iemand de bal kaatst hoef je hem niet terug te kaatsen! :wave:

 

Aard van een 020 beestje :) :)

 

@Noz= P

Share this post


Link to post
Share on other sites

P=paars

P zegt dat het een magnesium gebrek is.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het maakt trouwens ook niet uit hoeveel wiet er vanaf komt, als er maar iets vanaf komt. :wave:

En van een slechte kweek kan je behoorlijk veel leren en dat is juist het leuke aan kweken.

 

En over je kweek heb ik niet veel te zeggen.

Ik kijk alleen maar mee, lekker plaatjes kijken. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken me een draai herinderen toen ik in een kraakpand zat.

Daar was geen verwarming en in de winter zag mijn pp(er was toen weinig anders) er ook zo uit.

 

Meneer P zit met cooltubs, ik denk dat die straalingswarmte niet eens het medium goed kan opwarmen zeker niet in de winter :wave:

Wat doet een te koud medium met je plant?

 

P=Paars=Fosfor ?

Lijkt me eerder ja.

 

FF wachten wat de geleerden hiervan zeggen...

 

:)

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben echt benieuwt wie hier de geleerde zijn.

 

wie durft dat te zeggen van zich zelf, ik niet.

 

leer nog elke dag bij.

 

:) :) :)

 

ben echt benieuwt wie hier de geleerde zijn.

 

wie durft dat te zeggen van zich zelf, ik niet.

 

leer nog elke dag bij.

 

:) :) :)

 

ik denk zelf, maar is een gokje. veeeeeeeeeeeeeeels te koud.

en ph waarde klopt helemaal niks van.

 

ben ik nu geleerd :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ken me een draai herinderen toen ik in een kraakpand zat.

Daar was geen verwarming en in de winter zag mijn pp(er was toen weinig anders) er ook zo uit.

 

Meneer P zit met cooltubs, ik denk dat die straalingswarmte niet eens het medium goed kan opwarmen zeker niet in de winter :)

Wat doet een te koud medium met je plant?

 

P=Paars=Fosfor ?

Lijkt me eerder ja.

 

FF wachten wat de geleerden hiervan zeggen...

 

:)

 

denk dat niemand meer wat wil zeggen. hahahaha waar blijven de geleerden :wave: :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk het is nu mooi op gang, gaat mooi zo,mooi om alle reacties te zien.

 

P heeft cal mag problemen gehad met de aqua voeding , dit zit extra in canna coco , bij gebruik van de aqua lijn moet je veel bijsturen.

 

Behalve de ph die is zelf regulerend

 

Bodemverwarming zit in de bak (24m) met thermostaat

 

18 tot 20 C

 

EC begin 1,2 oplopend naar 1,8

 

Oorzaak was Cal Mag probleem 3 e week bloei , planten zijn na gebruik van Canna Coco en bladbespuiting met magnesium hersteld.

 

 

greets mr P

 

@mr P

kan je dat toelichten? Ik denk dat de variabelen waar jij het over hebt juist het KWEKEN zelf is.

Het constant aanpassen van klimaat en voedingsbehoefte van je gewas. Elke situatie is anders en elke ronde brengt z'n eigen behoeftes.

Je moet de planten proberen te lezen... Dan had je waarschijnlijk die tekkorten eerder ontdenkt.

 

Ben het trouwens met blowsterke eens. je kan beter het hele verslag in 1x posten en mischien een up to date verslag bijhouden? Dit is een beetje mostert na de maaltijd...

 

Grts OK

 

 

IK begrijp dat jullie het eindresultaat graag willen weten maar het juist de bedoeling om de verschillende ideen te horen over oorzaken.

 

En over dat leren lezen van de planten ,zo leer je het dus om ze bij te sturen en niet door ze eruit te halen wat iedereen oppert.

 

Bijsturen heb ik gedaan en wil dat ook laten zien, mooi om te zien wat andere mensen zouden doen ,en mooi dat we niet allemaal gelijk zijn .

 

Anders hadden we allemaal van die monsterachtig mooie planten ,en gigantisch hoge opbrengsten als PH -Donner.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

post nog is wat foto's dan???!!!

 

Je hebt zeker lekker de discussie opgelaaid :) :)

 

Het eindresultaat weten we al toch? Ik wil zien hoe het eruit ziet na dat je het probleem geconstateerd had.... en wat er nou gebeurd nadat je de nodige maatregelen heb genomen.

Je bent 3 weken verkeerd aan het voeden... Je hebt het probleem te laat opgmerkt denk ik. Het kwaad is al geschiedde dag30 12/12 dan kan je sturen wat je wil maar heb je gewoon een ZWARE ACHTERSTAND.

Dus als ik ooit in zo een situatie zou komen dat ik zo een flinke achterstand heb. Zou ik inderdaad opnieuw beginnen. Dat noem je lesgeld.Dat valt niet meer bij te sturen. das schadebeperken.

Ze kunnen wel bijtrekken mischien. maar als ze vanaf het begin goed gaan lijkt me dat altijd beter. Komt nooit het optimale vanaf.

Dat bedoel ik te zeggen. Ik neem niet aan dat het een veel voorkomend probleem is dat kwekers de verkeerde voedingslijn gebruiken.. en waarschijnlijk als je dit niet gedaan had zou het er allemaal wat beter uit hebben gezien.

Dit heeft eigelijk niks met bij sturen te maken, het is gewoon een (beginners) foutje die je nu waarschijnlijk NOOIT meer zal maken. Zo heeft iedereen wel zn bloepers denk ik.

 

 

Mijn oma zei altijd: Je kan van stront geen chocolade maken jongen!

 

edit:

Het is een beetje vaag verhaal geworden

blaim amnesia in the morning :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat ie morgen doen moet eerst orde in mijn foto archief brengen.

Had gisteren lap top problemen moet even alles veilig stellen en ordenen.

 

Kan wel verklappen dat de haze in een ander hok werd afgebloeit zodat er na knippen van de Boze Geleerden plaats was om de tent te verplaatsen en interichten met 120

nieuwe stekken Zonder aqua met druppelsysteem.

 

gallery_24422_15367_247345.jpg

 

En op aarde in huis met zaad is het wel wat makkelijker en zal men over het algemeen minder problemen hebben.

 

Wie niet waagt ,wie niet wint

..edit..

WEEK 3 KILLINGFIELD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik al zei nobodies perfect, sommige mensen kun je beter gelijk geven, anders houden ze niet op of gaan ze huilen.

Of ze posten hun mooiste fotos en laten zien hoe goed ze wel niet zijn. Get a life!

 

Tenslotte is dit een verslag en geen voorbeeld!

 

Hey ketser ,

Mijn opa zei altijd je kan geen Kippesoep maken van kippestront.

 

Ik ga zo mijn nieuwe kas ophalen van 18m2, 2 automatische raamopeners 4mm glas, schuifdeur nok hoogte 2,80m

 

Kijken of ik daarin ook paarse steeltjes kan ontwikkelen, vast wel.

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...