Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
gupsel

hulp nodig bij guerilla uitzetten

Recommended Posts

nou ben ik naar veel lezen erachter gekomen dat ik tot mijn besluit heribei fem van sannie ga uitzetten in de tuin maar, nou ben ik nog op zoek naar een reguliere soort om op andere plekken uit te zetten.

 

dus de bedoeling is...

 

niet fem zaad ... zaaien ... daarna direct stekken van nemen... 12/12 zetten zodat ik weet welke vrouwelijk is... deze bij de heribei in de tuin te plaatsen. om tijdens hun groei stekken te nemen en deze her en der op andere plaatsen te zetten(querilla) ..

 

maar nou kan ik bij sannie alleen fem buiten krijgen.? wie kan me een ander soortje adviseren voor dit project?

en waar is dit te bestellen.

 

greetzzz gupsel

Edited by gupsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ze gewoon 3 weken voor groeien inrootrainers thuis of in een mini kasje op je spot. kun je dus gewoon regulier zaad gebruken.

2 of 3 plantjes per plantgat (plantgat 20L) en dan in de gaten houden wanneer geslacht bekend wordt.

 

Stekken maken kan ook maar als je pas in juni de eerste stekken kan nemen en ze als het mee zit voor juli geworteld zijn dan zullen het geen bomen meer worden..

Met stekken kweken voor buiten ben ik zelf eens in februari begonnen met een 3 moeders te groeien binnen.. In mei had ik genoeg stekken en zelfs wat over!

 

 

grtz tuinman

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks man.. zit alleen met soortje.. wou wel white widow bestellen ofz.. maar er zijn zoveel soorten en ik ben verder niet bekend met anders sites.. dan sanny ivm met bestellen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...