Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wesuteru

Blackout van wiet?

Recommended Posts

Ik had gister, ik was naar de koffieshop gegaan, en was toen naar buiten gegaan, en had even een paar jointjes gedaan (Diesel, Super Skunk en Amnesia Haze) .

 

Na 3 dikke gedaan te hebben met een groepje, werd mijn zicht vaag, en werd uiteindelijk zwart.

Toen ging mijn gehoor weg, en hoorde een soort van ruis.

Ik ging maar zitten, want mijn benen werden ook heel zwaar.

 

Ik ging niet bad, ofzo. Want toen ik zat, was ik gewoon nog vrolijk en praatte met iedereen. En ik rookte zelfs nog een jointje terwijl ik zat, en kreeg daar ook geen problemen mee.

 

Na zo ongeveer 5-10 minuutjes was mijn zicht terug, en 20 minuten daarna was mijn gehoor ook weer terug. Die ruis bleef gek genoeg heel lang.

 

Ik heb dit een keer eerder gehad van wiet, en ook wel eens zonder..

.. Maar ik vraag mij nu af, wat kan dit veroorzaken?

 

Kan het de wiet zijn, of is het iets anders?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dit een keer eerder gehad van wiet, en ook wel eens zonder..

.. Maar ik vraag mij nu af, wat kan dit veroorzaken?

 

Kan het de wiet zijn, of is het iets anders?

 

Het lijk me verstandig niet meer te blowen en naar huisarts te gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, dat je kleuren en geluid anders ervaart kan bij de high voorkomen maar dat alles wegvalt cognitief en je wel functioneerd is niet helemaal zoals het zou moeten zijn en is idd een bezoekje/onderzoekje door arts misschien wel handig :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teveel gerookt.

Is waarschijnlijk niets ernstig.

Je bloeddruk is enorm gedaald en dan schakelen lichaamsdelen uit.

Als je zorgen maakt altijd naar huisarts gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet je inderdaad wel heel voorzichtig me zijn!

 

klinkt toch wel vrij serieus!

 

idd doen wat blowsterke zegt.

 

ik heb ook ooit is zoiets meegemaakt met een zus van een maat van me.

zij was 30 jaar en wou is een trekje doen.......

 

direct van het eerste hijsje gingen de lichtjes uit! echt zot!

 

moet je me oppassen !!

Edited by sensi life

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teveel gerookt.

 

 

precies...hier liggen de mensen vaker op de grond om bij te komen ....is maar tijdelijk hoor :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

In dergelijke gevallen helpt eigenlijk maar 1 ding: SUIKER!!!!!!!!

 

Dus zodra je zoiets voelt aankomen van het blowen: cola een mars en wat suikerklontjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Out gaan op wiet omdat je te veel of te zware hebt gerookt is normaal maar zoals hij beschrijft lijkt het me dat niet wat er aan de hand was want dan kan je niet zo functioneren in de groep, iemand heeft dan echt wel id gaten dat er wat met je is en als je er zelf niet over begint maar het ondergaat en je hebt het al eens eerder gehad ook zonder wiet :verrygood

 

ff naar de dokter, ook al is het misschien voor niks :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lage bloeddruk(snelle daling/stijging),maar ook vooral een te lage bloedsuikerspiegel kunnen dit veroorzaken.

Neem de volgende keer bv een Dextro of suikerklontje,zou zeker voorzichtig zijn of helemaal niet meer blowen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn ook net de heftige soortjes..

 

neem aan dat je vaker blowt? want beginners krijgen hier bijna allemaal mee te maken.

 

rol dextro op zak hebben kan nooit kwaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij te lage bloeddruk kan je het beste dubbel zout nemen of maggi oid

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben wel eens knockout gegaan van 2-3 hijsen terwijl ik daarvoor helemaal nuchter en gezond was. kwam gelijk weer bij tho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuchtere maag, lage suikerspiegel, moe, lage of hoge bloeddruk.

 

Combinatie ervan kan je out laten gaan ja, niet in paniek raken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreten is niet verkeerd voor het smoken.

van wiet daalt de bloeddruk en je bloedsuikerspiegel als een dolle.

even stapeltje hamburgers en litertje fanta wegzetten en je bent zo weer de oude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat vele al zeggen.... SUIKER is een tegengif voor heel veel soorten "drugs" (Nu zie ik wiet trouwens niet als een drug")

 

Ik had een poosje terug een nek hernia, ik had tegen de pijn diclofinac en valium (diazepam) gekregen, lekker valium genomen (heerlijk spul trouwens)

2 halve litterbier en toen ook nog een paar hijsen van een blow ging ik bijna out.... ik voelde het aankomen en kon nog net een fles siroop pakken en nam puur een paar slokken.

 

nog net niet bewusteloos (out) gegaan xD, ik voelde het aankomen omdat ik al een paar keer eerder bewusteloos was gegaan maar dan door andere dingen.. (bloed prikken, 2 dagen niet gegeten en vlak ervoor roken xD en zo nog een paar onschuldige dingen)

 

maar ik weet 1 ding zeker, als ik die fles siroop niet naast me had staan was ik zeker een x minute out gegaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bij te lage bloeddruk kan je het beste dubbel zout nemen of maggi oid

 

Of gewoon lekker zoute drop,eet ik op advies van mijn huisarts :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een maat van mij heeft toen ie jonger was een autoongeluk gehad en heeft een flinke klap op het hoofd gehad. Als hij een goede joint rookt gaat hij van zijn stokkie, waarschijnlijk omdat die een vorm van hersenbeschadiging heeft opgelopen. Dus het kan wel.

 

Ik zelf heb dan dat ik gelijk naar bed moet omdat ik mijn ogen niet meer los kan houden, maar slapen als een blok heerlijk!

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt erop dat je een beetje te stoer hebt gedaan met je matties als je nou volgende keer al niet echt lekker bent na 3 jointjes en besluit dat je moet gaan zitten.

waarschuw dan iig ff je matties en laat die joint ff voorbij gaan :verrygood

 

cker ook aan t amerikanen enzo neus shot en noem al die onzin maar op :verrygood

 

en verders ja zoetigheid enzo he

Share this post


Link to post
Share on other sites
beter dan zoute drop want dat is slecht voor zaad

 

Nou,het was in 1 keer raak......... :verrygood .............in Juli komt het :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

je was toch niet aan het "spacen" ?want dat is echt de enige keer dat ik out ben gegaan van wiet (toen was ik 14 ofzo)

spacen is na het blowen in voorovergebogenhouding hard in en uitademen/blazen (teminste zo ken ik het)

verder moet je nogal tekeer gaan volgens mij als je jezelf "out" wil blowen

 

verder altijd naar de huisarts gaan als je iets niet vertrouwd he , er is niks wat die nog nooit gehoord heeft hoor dus daar moet je je nooit voor schamen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik had een poosje terug een nek hernia, ik had tegen de pijn diclofinac en valium (diazepam) gekregen, lekker valium genomen (heerlijk spul trouwens)

2 halve litterbier en toen ook nog een paar hijsen van een blow ging ik bijna out.... ik voelde het aankomen en kon nog net een fles siroop pakken en nam puur een paar slokken.

 

nog net niet bewusteloos (out) gegaan xD

 

maar ik weet 1 ding zeker, als ik die fles siroop niet naast me had staan was ik zeker een x minute out gegaan.

 

Nog een mazzel dat je met zo'n combi en zoiets aan voelen komen niet wakker wordt op de EH.. slim bezig hoor. .heb de combi waar je heel raar op gaat doen ff voor je verdikt, bijsluiters en stickers op verpakking zijn er echt vd lol :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...